U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Evfrosiniya Kolyupanovskaya (in u mondu Evdokiya Grigorevna Vyazemskaya): biografia, primavera, santu

In qualunque circustanza, nè hè l 'omu di ogni arma un statu naturale - lu scantu di luce, purezza, buntà. Just qualchissia sta brama intarratu spechju sutta la saviezza acquistati di stu mondu, è calchissia, comu fu lu Euphrosyne Kolyupanovskoy lu in u superficia. More à spessu si sò sempre assai ghjovani, ùn italiano mutilated persone.

Life in corti

A nuddu nenti assai santi su 'iddi ùn dicu, cusì tuttu ciò chì hè cunnisciutu di a so vita inghjuste, scritti da e parolle di u cuntimpuranìi benedettu. Idda era natu in 1758, o 1759, à a famiglia di Prince Grigory Ivanovich Vyazemsky, riprisentante di u ramu più chjucu di u famigliali princely. At a nascita, u ragazza te nomu Evdokia è l 'età di sei sò statu identificatu à a guàrdia appena sucitàti rapùta di Vèrgini nobili à u cunventu Smolny.

In 1776, u primu scopu di l 'Istitutu Smolny truvarà i Princess Evdokiya Grigorevna Vyazemskaya. Donna, subitu identificatu à a corti d 'onuri di l' Mpiratrici Catherine II. Here Evdokia avianu a amüsant la Riggina annuiatu. Ma a vita inghjuste pienu di i tori, Samarcanda, affari di amore, ùn hè à u almanacchi di lu futuru santu.

Forsi chistu è unu di i tori, un ghjornu ch'ella Ind'e. Di colpu, vistu chjaramente u visu, distorted paese hypocritical, postures contru natura di figure, danse, ..Infini di glittering materiali u corpi mezzo-nudu. À chì mumentu hè apertu, ciò chì hè tuttu stu veru prezzu, è chì hè primurosu di valori. In a storia di parechji di sti casi, quandu populu prufani cù ligami è i forthcoming carriera geniale in un mumentu, "svegliati" e nun turnau a lu so 'ex a vita.

Pirsuni ca "Ind'e"

Pudete sapere Dimitri Alexandrovich Brianchaninov, chi poi divintò St. SIGNURI. U ghjuvanottu maiori da u Geniu School Military, ch'ellu hè statu locu di talentu scritturi, darà ricitatu chi cci la bella di u publicu seculari fattu. Un altru canusciuta esempiu - Pavel Ivanovich Plihankov, cinqui minuti à u generale, chì diventa unu di l 'anziani Optina , chjamatu Varsonofy babbu. U corpu hè accadutu in una notti in la vita di issu omu. All d 'iddi, comu St. Evfrosiniya Kolyupanovskaya na vota vitti lu munnu, cu' occhi chjaru, è più cà mai a paura di novu, "u sonnu." Ognunu di li hè differente tribulatu cù "un sognu." A Strada datu tutti i bè è si n'andò à i monachi, è qualchi cum'è Euphrosyne, camina pudeti in la neve, mette sottu catene panni, apposta stessu spugliata di u minimu spicificu di a vita asgiata. È tutte e issu in ordine di novu micca à "sonnu" cù u mondu sanu.

Vol

A data esatta di sta drôle, no unu ricorda, ma na vota la principessa Evdokia simpricimenti spariti. Nantu a riva di u stagnu trovu i so vestiti. Più prubabile, ùn hè una prova di u fracicume di u putenziale nmezzu ch'edda affucati. Ma ùn hè pussibule di ammucciari macabunnu. The Empress detti lu Pà Tivoli la principessa. In u purtò à traversu unu di i fiumi di la polizia a so ricunnisciutu, puis Evdokia G. hà ritornu à u capitali. Catalina II, pigghiau strata i scappatu. Dopu à u votu à palesu a causa di u periculu, e, facennu lu durezza di i scopi di l'anzianu cameriera d 'onuri a' iddi cunsacreghja à Diu, Choruses & a so liata à u cunventu, dannu padrona munàstici da Tissu brillanti. Forsi Catherine vulia à ricaccià in sta manera un irunia crudeli di a parolla nantu à a selezzione mpruvisa Evdokia.

artisgianu

Più chè dece anni, di futuru Euphrosinia Kolyupanovskaya granni di differente monasteri. Anzianu e donne alta sucetà avutu à travaglià nant'à prosforne, latte i vacchi. In 1806, à l'età di 48 anni, Evdokia si n'andò à Mosca, unni ricevutu una benedizzione scritti di Metropolitan Platon u porta ft di stupidizza da u nomu di Euphrosyne di pazzi. Ci hè divintatu un paradisu munasteru Serpukhov Vvedenskii viscuvili.

Life in u munasteru

Forsi Caterina d 'onuri tanti voti, passendu da u simplici e donne, village, è l' omi, disprezzu pinched lu nasu. È unu di addurmintati nant'à u pianu nudu, dopu à i ghjacari in piena di i ste stench di a capanna, dopu à u munasteru. Idda apposta hà sceltu lu. «Hè à mè d', invece di spiriti, di u quali I fattu usu di assai in la corti I sugnu peggiu di i cani." - rispunnì lu santu à i quistioni di quessa ch'ella cumuni u sangue, di l 'animali è ùn vulete arrivare fora in a vostra casa. Ch'ella pò cusì idda casticati per passatu cunsulazione viotu, forse, curagiu invitati troublesome. Ancu in un cunventu piena di amanti gira lu kelyam stranieri.

'Nveci di la rigina riali cumpagni cutidianu è amichi di Euphrosyne era tri cani, dui gatti, gaddini e Turchia. Iddi eranu fattu fora di a casa solu una volta l 'annu, in u Sacru Thursday, quandu Mamma Euphrosyne ghjudicati cummunione misteri Neve di u Cristu.

Santa Maria, per parechji anni, hà studiatu i sicreti di his eloquence Francese, è avà si expounded i so pinsamenti suliùu Russian. Euphrosinia godi bagnata in u battesimu in u fiume Giurdanu dritta in u vistitu di e ghjente shill: "Vai, ragazzi, bagnu calda Vai, lavà!"

At un tempu quandu in munasteru Vvedensky Episcopal vissutu Euphrosinia Kolyupanovskaya stava curputu visitatu u Metropolitan di Mosca è Kolomna Filaret (Drozdov). Santa sempre riscontru di u muru munasteru è basgiò a manu di u Signore. Metropolitan, chì cunzidiratu Euphrosyne ascetico, a turnu, basgiò i so mani.

U Ventu di stupidizza, portante, vuluntaria santu, hè mai lassatu unrewarded da Diu. Cum'è tutti i pazzi cunnisciutu per via di u Cristu, madre benedettu pussutu riscattari da k è predict evenimenti avvene. It attrattu da populu à a so in bisognu di i malati, cunfortu è boni cunsigghi. At a notte Euphrosyne si n'andò versu u munasteru è di sang Coru. Duranti lu jornu si piglia in l 'erba, foresta, ca detti maladi girò à a so aiutu. Mother pricatu in u cappella, dopu à u munasteru è un serviziu, église, ghjunse à a catedrale munasteru.

Cacciata da u munasteru

So si pigghiò quasi quaranta anni. A storia di a Russian Orthodoxy mostra chì tutte e di l 'stima, à guarì, to cunfortu, per assistenti a lu Cunzigghiu a la fini si vinni sutta lu populu' attaccu chi nun hannu arrinisciuti a pigliatu i doni spirituali. C'è foras e Euphrosinia Kolyupanovskaya. In u 1845 hà avutu à lascià munasteru Serpukhov Vvedenskii Episcopal perchè di attacchi listessu. Unu di l 'donne, di colpu da u - Natalia Alekseevna Protopopova, whacky invitatu à u so duminiu, village, Kolyupanovo situatu in quartieru Aleksin di regione Tula, nant'à i spondi di u fiume, Oka. Induve i san passati li truppi 10 anni di a so vita. Per quessa, a mamma è fù cunnisciuta Euphrosyne Kolyupanovskoy (Aleksinskoye).

primavera Sacru

Natalia Alekseevna custruitu per i burla casa siparati santu, ma Euphrosinia stari ddà 'na vacca, ma per elli stessi à sceglie u picculu stanza di unni li servitori, vissutu. Più prubabile, a mamma tutti i so vita dumandatu à Diu per u pirdunu di lu piriudu seculari di a so vita. Benedettu pricatu in un barrancu u riva di u fiume. Ci, in una barrancu, guasi novanta anni, donna, cù e so mani compru un bè, l 'acqua, da chì a vìviri, dumandatu tutti quelli chì si ne à u so di i malati.

Forsi, dunque, metaphorically, un santu distinu chi rimediu di qualunqui bisognu k, sopra tuttu a fede in u Cristu. À quelli chì crèdenu, cure, e lu menzu più simplici, ancu l 'solita acqua pura la primavera di lu surgente. U Vangelu hè l 'assai , primavera sacri. À quelli chì "vivu" da quessa, ùn arrivare malatu. Dopu à tuttu, u k - un numeru di i danni è un volume di li nostri animi.

Capanna cù una càscia

Mother Euphrosyne spissu si n'andò a visita qualchidunu da a so 'asèmpiu è longu tempu passate cun elli. In particulare u so simpatia guditi litturali Myshegskogo ironworks Aleksey Tsemsh, quale ella affettuosu chiamatu "figliolu". Iddu custruitu una capanna di u benedettu in u so giardinu, induve hà vissutu durante u tempu. A Cabina di i mobili hè statu un mortu in u quali u mio mamma hè arripusatu.

Morti è glorification di u benedettu

Trè settimane nanzu à a morte di u Beatu Euphrosyne dettu chì hà vistu dui ànghjuli, ca dici ca era tempu per elli. Hè accadutu in u Sunday, in issu tempu à a ghjesgia cum'è era un serviziu. Dui dumenica in un cheval, dopu u spettaculu di ballò, cù i so parolle sò ripetutu. U terzu Sunday, July 3, 1855, me matri, chi arrivau quasi un centu anni d 'etati, ricevutu cummunione è a pace, braccia, croce, plié, lassaru. Quelli chì eranu à proximité, si rammintò chì à stu mumentu la stanza era china cù un odore tremenda. A finominu simile hè discrittu da numerosi tistimoni la morti di i santi.

Benedettu Euphrosyne fù intarratu in tops piena di monacu à u paesi Kazan, chiesa Kolyupanovo. Over i sta tomba di u santu u seguenti scrittu hè statu fattu: ". Euphrosinia An scunnisciutu mondu Buyaya fav favorite Diu, sì premudryya disunori" ( "Euphrosinia uneducated Unknown Diu, hà sceltu di scentifichi vergogna."). In ste parolle - tutta a so vita.

In 1988, i benedisse Evfrosiniya Kolyupanovskaya (Aleksin) fù glurificatu à mezu à i Santi di u paese Tula. À u situ di l'église burette Kazan hè una nova ghjesgia Kazan cunventu. È quelli chì incù prighera è a fede vene à a surgente matri santa, esse sicuru pè ottene 'aiutu è i malati.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.