FurmazzioniStoria

Espluratori Russian Erofey Khabarov. Chì apre i spluratori?

In u rughjonu Trans-Baikal, à mezu à spianate di Taiga, ci hè un picculu Cassinelle Erofey Pavlovich. Micca tutti i passageri whizzing passatu si esprimi vidimi chì in u so nome, cum'è in lu nomu di unu di i più grandi cità in u Far East - Khabarovsk - cuntinueghja a memoria di u famosu espluratori Russian da u nomu di Erofey Khabarov. Chì apre questu quì, è ciò chì hè u so meritu? Quì sò i quistione è sarà u sughjettu di a nostra cunversazione.

In u soldu di u sparte cuntenti

infurmazioni storichi di a so zitellina hè assai limitata. Hè cunnisciutu ch'ellu hè natu è hà risuscitatu in Ustyug, e arrivannu anni, mature, si sò stallati in Solvychegorske, unni fighjendu e scumesse di pruduzzioni sali. Ma ciò chì s'è e cose si sbagghianu, s'ellu ghjovani Guy tanticchia monotunu aggrondu grisgiu, ma solu jetta Erofei postu in casa è si n'andò in ricerca di storia, è s'è pussibili, ancu felicità, in i terreni luntanu, per "Stone Belt" - lu Great Urali.

Giustu, la felicità Ùn vi dicu, ma a storia ùn piglià longa. Prima, nant'à u Yenisei, è tandu cupertu cù a furesta Taiga banche di u Lena purtau lu novu settler pisci a sable. Siberian bestia AUSTRIA hè in lu prezzu, e caccie fà prufitti hefty, ma na vota calaru in la furesta di a chjave di u sali Habarov subbitu la so 'solita cosa - cooking salt. In più, ci lavureghja i prati custeri viotu è impegnati in agricultura. L'àutru ca pariva veru, parchì nimu pudia senza pani e sali a fari ...

Sognu, chì hè natu in prigiò

Però, l 'avvene espluratori Erofey Khabarov stu tempu hè gattivu. Xosa guvernatore, apprufittannu prisenti in quelli ghjorni, lu putiri uncontrolled luntanu da ellu è tarra héraut, è u sali di cociri, è tutti i vindemii - tri mila tunnillati di a grana. Di l 'agricultori, chì pruvò a risistiri a so vulintà, si piatte in prigiò, unni stesi, e assemi a li latri azurjungfer e assassini: barbari.

Ma u tempu passatu daretu à bars, micca in vanu. Da u so cellmates - populu abili, basatu nant'à la Taiga è falà, - 'ntisi storie li terri Amur è e so ricchezze inexhaustible. Cosa hè torna di a quelli ghjorni Erofey Khabarov chì scuprì in conversations cù altri prigiuneri - hè scunnisciuta, ma si n'andò fora in i salvatichi, devastated è hà micca anima di un sordu un omu sinceramente lanciata in una impresa dispirata.

Espluratori purtatu Munniali

By chi tempu, 'furtuna, ma ùn hè micca u primaire hè stata in Yakutsk. S'ellu si sbarcò in cella, o si n'andò in u più numarosi (più prubabile), ma u so scopu hè statu numinatu comu lu novu cuvirnaturi Frantsbekov. Iddu si vutau fora un suffirenza ufficiali da micca solu per a vostra sacchetta, ma dinù per i intaressi di u statu, è dunque accetta accittò à la pruposta Khabarova mandà lu cù un distaccu di Cusacchi nant'à i spondi di u fiume, Amur - apartu di Russia à circà novi terri e fonti di rèdditu pi lu Tisoru. Oltri a chistu, u guvernatore urdinatu Yerofey coglie à u pòpulu dritta di a spidizioni, è a guidà un Munniali.

At sta scena, la prima difficultà messe. Parechje Cusacchi deterred nuvelle satelliti Poyarkova - pathfinder, prima visitatu in li terri Siberian abitata da u Tungus, Daur, Achan è altri tribù Taiga salvatichi. u risicu hè troppu grandi, i riguardanti voyage. Bocelli Erofey Khabarov statu minacciatu. Solu cu granni fatica, riniscìu a partitura ottanta omi, cume stipulating arditi cum'è ellu stessu.

Sempre da Yakutsk di lu picciotteddu alatu

Voivod, omu intelligente è visionary, ellu urdinatu micca solu à avè scontru cù tribù tributu (i diritti in lu furma di pelle di 'animali AUSTRIA-porta), ma dinù à scrive una discrizzioni di i novi terri, è più ntî - à mette li à la carte. È in l 'istati di lu 1649, dopu à u sirviziu di a lu tempiu di Diu, è benedettu preghiera liberta, distaccu partinu da Yakutsk.

In u XVII seculu, u solu Routes transports era fiumi di Siberia, tantu u viaghju Erofey Khabarov è i so daredevils accuminciau cu lu fattu ca, muvendu u fiume, Lena, arrivava a bocca di u so più grande tribbuti - Olyokma River. Sapianu u so cursa rapide pullulé è numerosi Cusacchi in la fini di vaghjimu arrivatu un altru fiume, Taiga - Tugira su chi costa e wintered.

In ghjennaghju di u, u viaghju si prutrassi. S'o chjodu à neve spechju è strascinatu ne legnu battelli carchi, è tutte e altre bè, i spidizioni overcame U spinu. People era assai stancu, cum'è venti forti e blizzards hampered pull lu virsanti carricu pisanti. Ma, una volta nantu à u latu di punta di a sarra, Khabarov è u so partitu vinni u fiume, Urke, arrivau a so destinazione - l 'amur.

A prima riunioni cù l 'abitanti di Taiga

More à u culmu di a so Cusacchi scontra durante u stabilimentu di residenti search - dauria. Eranu una vera furtezza, circundatu da pareti armatu e cuntenuta da moats. Tuttavia, a surprisa di tutti, ch'elli eranu rapidamenti. I so abitanti si caccionu à fughje, scantati da a dimarchja di u Cusacchi.

Subitu dopu à a prima riunioni cu lu Riuzzu lucali. On si spiranza Khabarov. Erofey Pavlovich à traversu un pobbe dittu circa u scopu di l 'arrivu di l' distaccu è pruposti pi lanciari nzèmmula un cummerciu. U so cumpagnu rialau la testa a prima, ma la esigenza di pacà u tributu à u Tisoru scontra incù odiu, e lu patruni arraggiatu taliarla Khabarova manca.

Rinfurzà cusacchi distaccu

In u listessu annu Habarov senza ghjoca un picculu gruppu di vai prufonda in a furesta, turnaru a Yakutsk per aiutu, lassannu lu nordu di l 'Amur Munniali. Voivod, à sente cù interessu à u so missaghju di novi terri e verbes assuciata incù elli, i Munniali à a so dispusizioni centu è ottanta omi. Quannu turnau a lu so 'cumpagni, Khabarov li trovu in bona salute, ma tutti abbinutu custanti daurov. Però, di sti collisions Cusacchi, armati cù fucili, sempre iscì vitturiosa, parchì a volu lu so 'nimici, chì ùn cunnosce hunting.

Quandu crea Erofey Khabarov è i so Cusacchi fù cunnisciuta in a Mosca, lu Zar Alexei Mikhailovich urdinò à detach ellu à aiutà e forze cunnizzioni. In più, li mandò à l 'Urali borse genti cun un aspettu incù di chiddu e gunpowder. In l 'istati di lu 1651 si ne falò a Amur numerosi è bè-armatu distaccu, urdinatu da Khabarov. Erofey Pavlovich è i so omi, mener, pòpuli tribù daurskie stati mandati in i ricchi tributu Tisoru da li scorci di bestii AUSTRIA-porta.

Scontri cù e truppe Achan è Manchu

Ma tribù Achan dinù abbitata dâ riggiuni, era bravu è warlike. Avìanu na feroci resistenza di li Cusacchi è assai attaccatu à i so assai Caravaning. Perciò, u benefiziu di training à sauvages cu milli smorfii e buttana a stu tempu. residenti Taiga fughjita in lu panicu appena 'ntisi la grande. Impussibile à risista incù u Purto`, si chjama aiutu marcanti Manchu armati cù fucili à u tempu, ma li Cusacchi abbannunaru a volu e sta Munniali.

Nunustanti la vittoria in scontri lucali è assistenza novu statu mandatu da Yakutsk à cuntinuà studii tutalità di u tributu era periculosa. Da l 'bravezza avemu trovu fora chì s'appronta un offensiva numarosi e truppe Manchu mandatu à impedisce u penetrazione di Russian in u rughjonu amur. I appi a firmò nantu à u fiume, Zeya è stabilì un stabilimentu ci.

U supprissioni di a rivolta è u massiccia afflussu di migrati

In u listessu periodu di u Cusacchi si ribbillaru, circannu a nesciri fora di u prugettu. E sta rivolta fù furzata à càntanu Erofey Khabarov. A so biografia dà infurmazioni è nant'à sta tristi episodiu. Successivamenti, iddu fu spissu accusatu di brutalità eccessivu. Forsi era, dopu à tutte e l 'anni di la vita di Erofey Khabarov passati in u currusivu e cundizioni di u Taiga, lasciò a so chi u caratteru è cumpurtamentu di issu omu.

Prestu, sicondu à u decretu, lu statu furmatu pruvincia Dahurian induve a mandà capi speciale distinatu à e persone serviziu. Sti anni, in a storia di a Siberia stati marcatu da u maiò influssu di migranti chì avia intesu parlà di u rughjonu e ricchezze è circava i spondi di u fiume, amur. Lu cuvernu fu furzatu a grapiri 'na avamposti spiciali di ristrizzione Plus comers.

Maldicenza è Sveda

Khabarova cuntinuau a prisenza nantu à u Amur statu misi da u machination è intrigues traslatu da i capi tempu. Iddi cci cacciatu da u putere veru, è ancu pruvatu à rispunsevuli in abusu. Arristati, iddu fu pigghiatu a Mosca. Ma ìu salvu. In u capitale, sapiamu bè chì a Erofey Khabarov, apertu, è pigliò a Russia, chì sò i so meriti. n'angustia ginirusu, viaggiaturi honorably isciutu. Assoltu, turnau a Siberia.

In seguitu à a vita Yerofei Khabarova hannu lassatu senza traccia nantu à l 'pagine di a storia. A data di a so morti hè scunnisciutu, oltri ca comu l 'annu di nascita. Ma raporti sò statu cunsirvatu, dannu descrizzioni info di tutti i terreni aghjustà à u statu francese, è a ricchezza chì hà datu u paese Erofey Khabarov. Chì apre questu quì in u mo viaghji - curputu discritta da circadori di a so vita. U so nomu hè cunservatu di stazione, ntô Erofey Pavlovich e la cità di Khabarovsk.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.