Arte e spettacoliMovies

Ellen Burstin: biografia, filmografia

A storia di u cinema si sapi assai casi quan un attore o una attrice, una volta ascendita à u cima di successu, in anni dopu anu cuntinuu cù roli secondari. Frà questu hè Burstin Ellen. Questa attrile hà fattu u so debut in Broadway, quasi 60 anni fà, è riceviu u primu Oscar in u 1975. À u listessu tempu, a so attività attivita attivatu u so rispettu maiò entre i so culleghi. Suffice per dì chì durante u pianu di u 1982 à 1985 Ellen Burstin era u presidente di u Sindicatu Americana d'Actrius Filmati, è in u 2000 ella, cù Al Pacino è Harvey Keitel, dirigit l'autoritariu Studio of Actors.

Biografia: i primi anni

Ellen Burstin (photo below) nasciu in u 1932 in Detroit (USA). I so genitori divorciaru quandu era solu una picciotta, è ùn ùn scurdà u so babbu, anche si falla tentativu di tentazione di truvallu. L'Ellen (nome veru di l'attrìzia - Edna Ray Gillulie) hè statu difficili per via di cunflitti cuntinui cù u so patronu, chì a so matri difendia è sustinia. In cunsiquenza, una zitella à l'età di 18 partiu a so casa è hà cuminciatu una vita indipendente.

Prima, hà avutu a travaglià cum'è un acrobat in circus shows and acte com un mudellu per publicità in riviste di seconda rata. In seguitu, Ellen hà sappiutu trasiri a troupe d'unu di i Musicales di Broadway, è era invitatu à intervene in episodiu di film è televisione.

Successu

A zitella anu vulutu diventà l'attrìttiva attiva, è in u 1964, Burstin Ellen graduatu da i corsi teatrali di Lee Strasberg. À u stessu tempu, hà principiatu travagliatu nantu à a television, filmendu in a TV series "Medichi".

Allora Ellen, quandu u risultatu di u so terzu figliolu pigliò u nome di Burstin, hà iniziatu à invitaru per roli seri. Allora, in 1970, l'attrìzia starred in a film "Alex in Wonderland", chì era diretta à a so propria dumanda da un ghjovanu dopu Martin Scorsese. Questa stampa era u so triunfu è purtò in u 1975 l'Oscar. Dapoi prima di sta attrìzia hè statu stata nominata per u preghjudiziu duie volte (per i filmi "L'Ultima Session" è "L'Esorcista"), è e duie volte finice, ùn hà mancu passà à l'attestazione di presentazione, chì sempre hà scuntutu più tardi.

In tempu cù u travagliu nantu à u settore Ellen realizatu à u teatru è in u 1975 riciviu u prestigiu Tony Award per u so rolu in a produzione in Broadway di a dramma "À a listessa ora, l'annu dopu", chì era un grande successu.

Ellen Burstin: film

Per a so longa vita creativa, l'attrice starred in pittura di diversi ginirali. Tra d'elli ci era tutte l'òmini capulavori ricunnisciuti di famosi amministratori, è stampi da francamente debuli è seri. A strada, cum'è l'annunziate, Ellen Burstin principia a so prupietà in a television. U so primu travagliu era participazione in u prughjettu "Teatru Teatru Kraft", chì hè statu spostatu da u 1947 à u 1958. In più, l'altri prughjetti seguità, cumpresi "Defenders", includenu in i 50 più famose televii in a storia di a television.

In quantu à i filmi, in più di i chjubbati, i travaglii in i ritratti "Resurreczione" è "In u stessu tempu, l'annata per annunziu", per ellu chì Ellen fule nominatu per un Oscar, pò esse cunsideratu successu. Dopu, quasi 20 anni, l'attrìccia ùn avia nunda rolli interessanti, è hè statu annunziatu solu in u 2000. U raggiuni di discussioni era u so travagliu in a film "Requiem for a Dream", per quale hè statu nominata per un Oscar. In ogni modu, stu premiu prumuviu novu da e so mani, cum'è l'accadèmli di film chì hà cunsideratu più digne di Julia Roberts. À u listessu tempu, assai critichi è spegni sò sicuru chì l'imaghjina creata da Ellen era assai più viva è cunvince chì u rolu di u so "rival" in a film "Erin Brokovich". A strada, i dui attrìbii 10 anni fà prima si ncuntrò nantu à u settore di u film "Die Young", induve a mamma è a figlia ghjucanu.

In seguitu, un scandalu veru era nomina Ellen Burstyn per "Emmy" per u so rolu in a televisione movie "Mrs. Harris", perchè l'heroina di l'attrice hè nantu à a pantera per solu 14 segundos e pronouncenu solu dui documenti.

Interstellar

Ellen Burstin cuntinua ancu oghje ancu oghje, anchi si hè più di 80 anni. L'ultimu travagli di a famosa attrice hè stata un rolu in u ritrattu di Christopher Nolan Interstellar. Hè stata liberata in 2014. Cù Ellen Burstin hà ghjucatu bè a figliola di u prutagunista, Murph (Jessica Chestane) in a vechja.

Awards

Ellen Burstin parechji voti documenti nominati per diversi prestiti premiati. Tuttavia, hà sappiutu a divintà un laureatu rari raramenti. In più di "Oscar" è "Tony", l'attrice hè stata premiata:

  • Premiu BAFTA (1976) per u film "Alice ùn viiu micca quì."
  • Premji "Golden Globe" (1979) per a pittura "À u listessu tempu, l'annu dopu";
  • Emmy Award (2009 e 2013) per i roli in a serie "Lege è ordine" è "Animali politichi".

Uni pochi fatti interessanti da a vita di a famosa attrice

Vita Ellen Burstin era rich in avvenimenti. Qualchidunu di elli ponu esse attribuiti à a categuria di infelicità è ancu tràggica. Per esempiu:

  • Duranti a filma in u filmu "L'Esorcista", in l'scena, quandu l'heroina hè stata tralata di u lettu, Ellen caytà à u codice è tutta a vita sussegwentementia hà patutu da u dulore severu in a spina. Per via, u chianu chì hè intesu da queste episodiu di a film ùn hè micca cunsumatu, perchè spizzò libbiru di l'attrìzia in cunsati di una ferita seriu.
  • U terzu maritu, Ellen Burstyn, chì a filmografia hè incredibule diverse, suffrevanu di l'esquizofrenia, è ancu s'hè vittata di a violenza di u so parte. Quandu si sviluppau suicidiu in u 1978, i so genitori mandonu una lettera à l'anziane ghjusta, chì l'hà felicitu per u fattu chì "hà guadatuu un altru Oscar".
  • Immortalizatu in a Chiesa Catelica, Ellen Burstin professa una di i tendenzi più misteriosi è mistichi di l'Islam - Sufismu. À u stessu tempu, hè una vega cunvince, ingaghjata in u iocu è in u 1996, cù un gruppu di buddi, cumandatu da u babbu di l'attore Uma Thurman, visitatu u Statu di u Butan, dopu avè visitatu i tempii situati in l'Himalayas.
  • Ellen rinuncò à u so rolu in a pelcula di cultu "Un voluvatu nantu à l'Nest di Cuckoo", chì era furzata a cura di u maritu mentali illu Neil Bertin.
  • In u 1999, l'attrìzia decide di passà 3 ghjorni in i strati di New York senza soldi è documenti. Impressions di a vita di l'univirsariu americanu spedinu u più pusitivu.

Avà sapete quale l'actress Ellen Burstin è è in quale film ha starred.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.