SaluteMedicina

Eliminazione di e salsi di u corpu - u prucessu di ricuperazione

U rolu di i salti in u corpu umanu hè di mantene u metabolismu minerale acqua. Grazie à stu prucessu, l'òpere internu travaglianu normalment. In u metabolismu minerale acqua, i salti di potasio, sodiu, magnesiu è calcu ghjucanu un rolu impurtante. Intruditu u corpu umanu in l'alimentu, digià in u sangue è dopu in i celluli di i tissuti. U surplus de salti sò excretati in urine è feme cù cuntenutu di u acqua in u corpu.

À l'età, u metabolismu in u corpu umanu hè interrugatu, in i celesti u cuntenutu di u magnesiu è u potassiu s'adducta, ma in questu casu ci hè un aumentu di sodium in u sangue è e cèl·lula di l'organi vitali. Cumincià à manifestazione di cambiamenti in età in l'forma di l'osteoporosi, ci sò pene in i articuli è in u collu. Tuttu chistu hè u risultatu di a deposition de salti. Quasi tuttu chisteria cù un prublema simili, a cunsultazione di questu hè salti, chì u corpu hè incapaci di derivà naturali.

L'excretione di salti da u corpu hè a sola opzione per ùn avè accumminate in a spine è articuli. In più di i cambiamenti ligati à età, u depositu di u salu pò esse influinzatu da malnutrition e predisposizione di u corpu à questu, ereditatu. L'excrecenza di i sales di u corpu si deve cumenciu cun una rivista di a so dieta. Nutrimenti Unbalancei porta à u fattu chì l' alimentariu di a proteina ùn hè micca digerutu da culleghja, chì averà eventualmente à a deposition de salti.

In questu casu, deve limità u cunsumu di grassu, carne grassa è pisci, i reduzzione di u cunsumu d'aromi picconi è piccante, spices. Hè necessariu per consuma più verdura è fruttu. Per adherenu à un regnu dieteticu certu, hè pussibule per rinfurzà u risicu di i diposti di salate. Sfortunatamente, a maiò parte di a ghjente ùn sia micca cunsideratu necessariu di fà mantenimentu preventivo di a malatia, pugammo solu cù e consegni.

In quessi casi, solu a purificazione di u corpu umanu da i salti resta. A data, a rimuzione di e salsi da u corpu hè pussibule in parechji manere. Succhi, decucchi è tè sò bè à stu travagliu. À a fine di l'estiu è di l'iniziu di u vaghjimu, ci hè una maturazione di massa di u dulce. Pigliate un pìazzu di uva è fate l'acqua furiosa, per parechji uri, infundate (micca più di 3 ore), pigliate l'infuzione in grandi quantità. Questa infuzione pò esse fatta da a cuda di una zucca, sporicha e autri pianti.

E persone chì travagliamenu regularmente dichri decubbili per prufilaxis, ùn anu micca pussìbule prublemi cù u retirementu di sales. Ma se i cungressu cumincianu à minà, a prevenzione ùn serà micca abbastanza. Sguassu di i salsi da e articuli - u prucessu hè longu è labore.

Per fà sta prucedura, pigliate l' arrabbiarii di u girasole, scorciata da u pianu è e razzii chjucchi, lavatu è seccu. Dopu un seccu, anu bisognu à esse divicutu in pezzi petite. A tecnulugia di fà u tè hè simplice è pigliate trossoti di girasole è spedinu l'acqua (in una ratio di 1: 6), ùn fubbia micca più di 2 minuti.

L'infuzione chì hè stata borrava, cum'è u tè, a purificazione hè bisognu di parte dopu à una settimana di settimana. U prucessu di purificazione pò esse finalizatu quandu ùn ci hè nisun sedimentu in l'urina, è hà avè un corpu chjaru. In u periodu di purificazione, hè chjaru cumu manghja l'alimentariu, avete bisognu à piglià i prudutti freschi è salati. L'excrezioni di i salti da u corpu cù l'usu di u ragnostu nustru, hè cunsideratu micca manera menos efficace. Da 10 chilò di ravane biancu riceviu u zucchero, spedinu in platti è si guardianu in un frettu, beatu una cullizzioni di manghjate dopu tastà 3 volte di ghjornu.

Sittintramentu di i salti da u corpu da u risottu hè cunsideratu un metudu simplice è affordabbli, u cursu di trattamentu hè calculatu per sette ghjorni. Trè zuppi di risone (imprecisi) in a sera pozzu in acqua, lavata in a mattina è coccia (micca fretu). Prima di manghjà (30 minuti), biarà un vetru di acqua. Dopu à u manghjà di u rossu, nunda di nant'à e manciari hè cunsumatu per almenu trentese. Questu modu durante una settimana aiutanu à ridistà di e sopra i salti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.