SaluteMalati è Cundizione

E fatigue è vermiculata di e parolle

Probabilmente, ogni unu di noi face facci fatigue dopu un travagliu longu à l'urdinatore. Viulazione di "sharpness", nuvulamente in l' ochji, vermiculite di e parolle, dolore, à volte ancu u flussu di lacrimi - tutte sse cose di fatigue a vista. A maiò parte di sti sintomi sò cù una longa attività in l'urdinatore.

Compiuter - amicu o niziu

Perchè l'invià a ghjurnata di l'amicu à l'imperatore? A risposta hè simplice. In ogni casu, u "mezzu urientale" hè impurtante, è questu hè applicatu à l'urdinatore à a maiò grandi. Ùn pudete micca esse senza travagliatu à u vostru ordinatore tuttu u jornu senza danni à i vostri ochji. Pare chì un ghjornu nunda ùn cambia. Allora l'aiutu di l'utilizatori si facenu tranquillità è si cuntenenu questu ghjornu dopu a ghjurnata. Ma i ghjorni formanu simani, simane - mesi, a carica annantu à l'ochji credi significativamente, è e parolle surdati ùn adornanu. Inoltre, certe volte, interessate in l'infurmazioni, stampa o video in Internet, andemu à guardà u mondu senza frette, chì anu ancu un effettu impastatu di a visione. A mucosa di l'ochju si secca è ci hè un sensu di "sione", a rossu di e parolle.

I manere di reduce a lotta ovu in u travagliu cù un computer

Ma à questu tempu senza l'ordinateur, puderia micca fà. Pianu praticamenti per ogni tipu attività hè necessariu di prupone almenu u più chjuce di l'informatica. Chì pò dicu d'avè cuntalli, redibitte, programatori è altre persone per quale l'ughjettivu hè una parte integrante di u travagliu. Ma cumu per reducirà a sopra à l'ochji? Avemu da fà trattà stu tema.

Prima, per sguillà a sopra à a vista, puderete fessighjà a sala un lignu è luminoso. Allora i vostri ochji fasgianu corsi. Avete aduprà un bigandru chandelier chì duminà l'alla camara, è micca un pianu lampu chì si tense nantu à a tavula è illuminava solu una frazzioni di u spaziu di l'abitazione. Avete bisognu à aghjurnà a situazione di u monitoru per ch'ellu ùn avete micca glare.

In siconda, bisognu à piglià pausini almenu 10 minuti dopu cada 45 minuti di travagliu. Allora i vostri ochji riposanu regolarment. Inoltre, ùn interferiscenu micca cù i diversi esercizii per u sughjornu. Cerche 5 minuti da a finestra. Fighjude a foglie di l'arburu o l'erba di verde. U culore verdi aiuta l'ochji fighjini è rilassate. O simu fighjendu da u colpu. L'oculis occulta chjamate cù un pappagallou umitu è ghjittassi per circa 15-20 minuti.

In issi prudutti pudete truvà film protetturà speculativamente disinatu. Ritonu a radiazione di u monitor, è per quessa l'ochji sò più dispusivi.

Dopu avè risulutu u prublema cù a situazione di u postu di u travagliu, si tratta di trattà a materia di "nutrimentu" di l'ochji. A vitamina A hè a più impurtante per a visione: hè rispunsevule per a brusquedad è aghjettude di l'ochji. A so carenza in u corpu cuntribuisca à a vista sfuratura. Quandu travaglia à un computer, hè utilizatu duppe quantu in a vita di l'annu. Rednesse di e parolle ùn hè spessu degutu à a mancanza di questa vitamina.

Vasodilating drops

Vistu chì anu vistutu valdi di sangue in u specchiu, parechji avemu circà e catene diffusa è altri serviziu più prestu. A maiò spessu in tali situazioni, a ghjente aduprate ghjinòcciti cuntrullivi. È in modu vanu. U primu, stu rimedià pò esse usatu solu nantu à u cunsigliu di i medichi, è secondatu ùn anu micca di qualsiasi usu, è ancu pussibuli in una situazione cusì seranu periculosi. U fattu hè chì l'usu di questi cadenti ùn vi alleati di u dulore in i vostri ochji. Ùn avete micca aiutà à cunnette i vapuri sangu. Questi gocce sò micca risturanti è abbastanza. Ancu l'vermiglii di e parolle ponu appare. Dopu à quessa, a pressione di u vinu se risponerà, è l'ochju ricevi menu oxigenu, chì hè preghjudiziu à a retina. Comu u risultatu, puderete aghjustà solu prublemi cù i vostri ochji. L'ottima scelta per trattà i veturi di sangue fatta hè sempre statu è sempre è sempre un restu è un sonu duru.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.