HomelinessFate cusì

Dymkovo ghjucatu cù i so mani. Master class

U ghjocu Dymkovo hè un articulu in u russu per fà i ghjoculi fatti di tela rossa cù più sapuri in u fornu à a temperatura alta è pittura cù culori brillanti. In questu articulu, avemu immisu quandu u ghjocu Dymkovo hè fatta cù i nostri mani.

Dough for crafts

Di sicuru, stu prucessu hè assai cumbugliu per l'adulti è di i zitelli. In casa, ùn hè micca necessariu di utilizà arcane. Pò esse rimpiazzatu da una prova di salute. Hè assai plastica è perfetta per l'articuli varietà, in particulari da pò esse fattu un ghjocu Dymkovo cù i so propria manu. Per preparà a pasta, avemu bisognu di un vetru di farina d'altu livellu è u listessu cantu di sal fine. In questa mutazione, aghjustà a mità di vetro di acqua fredda, è per una maiò dulcezza, pudete aghjunghje una colazione di pova cola. Emu cunzezza tutte e ingredienti cù cura e, in cunseguenza, acquistate una massa, in cunsistenza assai simili di plasticine. Tuttu! A pasta hè prestu.

Classe maestru: ghjucassi di a pasta

Avà accade à u più interessante - à a modellia di ghjoculi. I suggetti più cumuni sò dames, avere, cavalli, pecuri, roosters, buffoons. Per aiuto di u ghjocu Dymkovo, moltu da e so mani, per ùn esse micca troppu pisanti, facemu a basa di u pezzu ordinariu. Sì dùiece u fogghiu in parechje capasti è ghjuvà in un cone, dopu avemu avutu una fiorta per a donna. In u listessu modu pudete fà un corpu per l'animali è l'altri elementi grandi di u ghjocu. Hè da esse cunsideratu chì, se vulete mudificà un ghjister toy o cavo internu di u pruduttu, ùn hè micca bisognu di usà u papulu. Divide a pasta in boli è caccialla fora da ciò chì necessite. Da una bola più grande, fate un capu per un ghjucatu. Avà chì tutti i pezzi basi sò pronti, anu bisognu à riunificà. Per quessa, aghjunghje i piezzu in l'acqua, pruteggiari a contr'à l'altri è avè i canteri cun un ghjetu finu. U travagliu principali hè stata fattu.

Dettalji

Cusì, dopu chì a basa di u ghjocu hè fattu, accuminciamu a fà picculi dettalji è decorate u pruduttu. Per esempiu, una jucera di donna hè distinata da a so bella incantata. Per questu di u vestiti è manichi, pudete fàcenu moda. Hè necessariu puru un magnificu colu è kokoshnik. Perchè u gallinellu deve esse una cuda magnifique, è un ramu puderia colpu una campana. Cù l'aiutu di l'attrezzi, i belli ornamenti nantu à a superficia di l'articulu. U ghjocu di Dymkovo, fatta da e so propiu mani, hà da piglià u voluminu. Fate i vostri imaginazione è fà u vostru pruduttu da a pasta unica è rintracepate.

Accolta

Dopu chì u moltule hè finitu, u ghjocu deve esse seccu. Questu pò esse fattu di duie manere: in cundine naturali è in u fornu. In e cundizioni naturali, si metti à 3-4 ghjorni per u pruduttu per secchià solu. Ùn sece micca l'articuli nantu à a bateria, perchè questa puderia disturbà u prucessu naturali di secura, è u pruduttu pò scorcher o deformà. Hè megliu per lascià in un locu ben ventilatu o in l'aire frescu, dopu a pusà nantu à una superficie di lignu o plastica. Ùn lasciate micca u prodottu finitu espunutu à u sole. Puderete a ghjucula in u forno in dui maneri:
1. Preheat the furnace à 60-80 gradi. Pettite u pruduttu nantu à una superficia resistente à calor (per esempiu, una taverna) è abbandunate u ghjocu à secre. In mediu, questu hè una ora, ma u tempu tutale dipende nantu à u voluminu di u pruduttu: u più grande u ghjocu, più tempu si pò piglià à siccà. Per u megliu risultati, lasciate a porta da u forchettu intornu ajar.
2. U ghjocu deve esse mette in una superficia resistente à caloru è ponu in un furnu friddu. Preheat el forno à 150 gradi, permettenu à u pruduttu à seccu. Allora aprireghjanu u fornu è si lasciate u travagliu frescu in l'internu.

Assicuratevi di seguità u prucessu di secura. U ghjocu di Dymkovo deve esse chjaru biancu dopu l'affare è dura à u toccu.

Coloring

Avà hè u tempu per dà u ghjocu cù e caratteristiche. A l'urge di culore di u pruduttu, hè impurtante piglià in cuntendu i mutivi, e funziunalità chjamati cù u quale puderà esse diventatu solu chì hè un ghjocu Dymkovo (u patronu di i schedari applicati hè datu in stu articulu). In u murali tradiziunale utilizatu diversi ornamenti (circles, rombasus, linii), fiori, foglie. U ghjocu di Dymkovo, scelta, sempre brillanti è bella. I culori cuntrastanti (russu, virdi), si sò stati nantu à a parti è sottucinatu da un fondo biancu, dà più saturazione. Per a pittura, pudete utilizà diversi culori: acquarello, gouache, acrilicu. I più asperattivi sò acrilicale, cum'è secarani rapidamenti, diluce cù l'acqua è ùn anu micca smarate più tardi. Se tu usa tinturi acrilichi brillanti, allura u pruduttu resultarà à esse brillanti è ùn deve micca bisognu di varnici. Per regule, in prima u ghjocu deve esse cumpletu tutte di culore biancu. Questa hè a basa, "tela" per pittura. Pudete sceglie 5-8 culori vivendi base (per esempiu: rosso, verde, blu, crimson, giallo, aranciu, marrone). Preliminariamente, pudete sculaccià un petitttletta chjucu di l'ornamentu. Per a pittura, utilisate un scrusciunate grossu per e grande parte è un pezzu petite per i pezzi petite. Infine, permettenu à u pruduttu per secca. Se vulete, pudete cupià u ghjucatu cù vernice. Questu prutege da i influenzi esterni. Se utilizate gouache in u pittura, hè necessariu copre l'articuli cù vernice, chì u gouache pò esse smarigliatu.

Fantasize è gudate u travagliu. Questa classica maglietta di ghjucarii da a pasta in dettu descrizanu tutta u prucessu di fabricazioni. Dopu sti cunsiglii, avete prudutti di culori viulenti chì servevanu perfetta per rigali à i carchi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.