FurmazzioniStoria

Duranti la prima cruciata, u risultatu. U scopu di u prima Cruciati

A prima cruciata 1096-1099 anni dopu, si sviluppò p'èssiri na nova direzzione di epopea di stati Western. Cosa influinzatu a nascita di un tali un muvimentu grande-scala? Cosa evenimenti hè accadutu durante l 'anni di la prima cruciata? Sti e tanti autri dumanni truverete risposte in stu articulu.

Europe à la fini di la XI seculu

Duranti l 'anni di la prima cruciata, cum'è vo vi amparà dopu, ci sò stati parechji cambiamenti. Ma ciò chì causatu stu Ursic di l 'attività populari, chi hè paragunabbili sulu a taglia solu à i Great Migration? A Canzona di circà in più tecnica.

Storia di a prima cruciata e cumincia in l 'ultimi cinque anni di l' XI seculu. Macari si ufficiarmenti finìu cu l 'catturaru di Ghjerusalemme, in 1099, ma u effetti durò per parechji seculi.

Perchè, in infatti, si messe. Un pocu più tardi, avemu guardà traballat a motives di l 'èbbica, li Bizantini e la situazioni di i musulmani à l' est duranti stu pirìudu. In u frattempu, ci hè a parrari la situazioni in l 'Europa uccidintali.

Dopu à parechji seculi di furzatu cristianisazioni ungarisi è i à la stati European furmaru un stratu di surdati prufessiunale. occupazione di paci ch'elli ùn era à so piacimentu. Ci vulia solu à luttà, accussì cuntenti pi jiri a la vintura. Ma l 'pruposte eranu poche. Vergogna à i sentimi era in l 'tanti scritti di a sucetà.

Nobili dinù fattu com'è i membri di a prima Cruciata. Table di campagni hè spessu studiatu in classe a storia. Dopu à leghje issu articulu vo vi facili esse guidata in ste cose.

Cusì, u supranu assicutau e so scopi. Kings purtatu offensiva contru à i Saracini in Spagna, è Africa di u Nordu, à cunnisciuta pruvatu à raghjugna a l 'rubari, ma micca sempre u travagliu.

Per quessa, a prima cruciata, in cortu, divinni una g induve si fujeru umore n'aggrissivu più di i massi di u populu di l 'Europa occidintali.
Chì l'avà pinghje u motives di ogni partitu.

scopi eurupei

U fini di l 'XI sèculu fu nu piriudu diffìcili di l' Europa occidintali. Facirmenti, in u prima seculu, furmò na putenti stratu di surdati prufissiunali chi àutru nun sacciu comu è ùn vulete fà.
famigghi nòbbili e surdati pede strasurdinariu, mindicanti e parrini, marcanti è paisani - tutti i participanti à a prima Cruciata. Table principiatu u so muvimentu di l 'est hè spessu dumandatu a casa la scola. Pudete femu cun bombe, arrimbendu si nant'à u materiale in stu articulu.

Cusì, i participanti di u prima Cruciati era un pesu suciale hétérogène. si subitu si n'andò à aiutà i fratelli-cristiani? Di sicuru micca. Eranu più mpignatu cu squabbles interna, putiri a cintinara di terri e principati.

Cambia suluzioni hè accadutu in dui volti. In 1.074 u Papa, chjamata nant'à i populi di l'Auropa à aiutà lu Mpiraturi bizantinu. Ma ùn aiutu militari micca statu seguita. Solu si messe una massiccia statua di u muvimentu di pilligrini in u Mediu Urienti.

Ma prestu ci era dicerii circa la riprissioni di pilligrini Christian da i musulmani. Stu causatu un onda di furore, ma activism ùn hè micca sempri ddà. L 'urtimu di paglia hè u appellu di u novu papa, Urbanu II, chì parlava di l'aiutu frati cchiù, ma self-intaressu di tutti i participanti à a campagna: "Per chì sò disgraziatu quì, serà u rè in u paese di prumissa."

Lu piriudu da a 1096 su 1099 francese gg. - duranti la prima cruciata. Grade 6 à a scola li studiari comu parti di la storia di l 'èbbica mediuevali. A Canzona di cuntinuvà à cuntà a situazioni in u livanti à stu tempu.

motivi bizzantinu

L'Imperu Bizantinu era in una pusizioni assai ntirissanti duranti la prima letteratura italiana. Sinu à 1091 ci hè una crisa pulitica è ecunomica in u paese.

U statu hà permessu attacchi da a tri lati. Da u nordu minacciati Pechenegs, duminatu lu Casanova Ucrainu Southern. Da u meziornu, in fora i Turchi turchi, chistu nfriggìu parechji scunfitti l 'esercitu di l' mpiraturi. In la flotta di Marmara Mari duminata da i pirati Turkish.

Era in stu tempu prumessa Aleksey Komnin currispunnenza diplomaticu cù i magistrati di u stati European Western. Iddu seriu circa lu tristi di l 'Imperu, è dumanda aiutu. Più di tempu, divinni ancu vicinu à piglià a forma di l 'Orthodox e la Cresia Cattòlica. Stu fattu hè assai piacenti à u papa, è hè unu di i fattori chì nfluinzatu lu principiu di chiama di jeva.

Ma da l 'autunnu dô 1092 a situazioni in u Imperu Bizantinu hè assai ammigghiuratu. Pechenegs battenu in scuntrarisi cu lu Slavs. Turks sò più n'accupava di a infighting e firmavanu pédant i cunfini di u statu Christian. L'imperu hè intrata una epica di stabilità è ripresa prugressiva.

Ma à a ovest di lu è avemu avutu mancu perchè l 'uggettu di l' prima Cruciati, eurupei sò funnamintarmenti differente da motivi Bizantinu. Dopu divinni una terra, ripruduzzioni di sdignu in u trattativi di lu Mpiraturi e la cristiana.

A situazione in u mondu islamicu

Duranti la prima Cruciati u territoriu di u mondu islamicu fù intimuriti da lite civili. Quasi à u listessu tempu, in l 'ùrtimi deci anni di u XI seculu, i magistrati turchi mori, u Abbasids è i fatimiti. In lu Mediu Urienti, principia a guerra civile trà Shiites è Sunnis a lu putiri.

Sciita statu fatimita, chi fù situatu supra lu tirritoriu di l 'Egittu mudernu, la spiranza pi pigghiarisi un sustegnu à u visu di i cristiana. Aleksey Komnin, lu Mpiraturi bizantinu, dinù cunsigliatu u cavaleri European a cunchiùdiri n'allianza cun elli contru à i turchi Sunni.

In fatti, u sud di a Turchia, Iran, Iraq, Armenia era una parte in e mani di i cristiani. In ciò chì hè avà Syria è Lebanon, un numeru di a cità-stati ndipinnenti. Ma in Egittu è di u meziornu di a Palestina era in la manu di l 'fatimiti.

Chi divisioni interna défendu i musulmani à prisentà una forza uniti contr'à u cristiana. In stu riguardu, u nobili eranu uguali, cum'è l 'eurupei, troppu, pudia micca affattu.

Sti feudi era nantu a manu solu lu mpiraturi di Byzantium, chì era in gradu, sippuru ntilligenti, ma à ritruvà un pocu di u paese persu.

Cristiani in u Mediu Urienti

I participanti di u prima cruciata ripete pinsatu ch'elli sò micca solu à vince u "tomba di u Signore", ma dinù à prutege un picciuttazzu Cristiani da i Saracini matimàticu. Soprattuttu stu puntu hè ancu fatta in i filmi "Regnu di Celu".

Ma parrini Cattòlica in l 'Europa uccidintali era sbagghiatu in parechje manere. In fatti a situazioni in u Mediu Urienti fu funnamintarmenti cuntrariu.

In i paesi musulmani cristiani e 'ebbrei èranu oppressu raru, cum'è l' Kettani forbids furzatu a cunversione à l ' "vera" a fede populu di e Scritture. Iddi simpricimenti cunzidiratu idei. Per quessa, a cità di Islamic di u livanti Mediterraniu non-musulmani à pagà una impositi à u statu, è tutti i.

Oppressioni messe dopu à l 'aiutu "Chamois" di i populi fraterne. Quandu i Turchi è l 'Àrabbi, videndu chì eurupei fà, si messe à espelliri Cristiani da i cità, per paura ch'elli vi aiuta un picciuttazzu cridenti drentu.

Cusì, u scopu di u prima Cruciati corrigée antu, dopu annant'à li surdati European u paese di prumissa. Vittiru cù i so ochji a strana pacificu di a bravezza, oltri a pruspirità, ricchizza e la prisenza di tarra ùn l'omu. Dopu à quessa, i cristiana cunziddiratu guidata solu da avidità.

spidizzioni Events viddanu

I participanti di u prima letteratura era ghjente da i più diversi pruduzzioni di a sucetà. Per quessa, in u articulu di noi hà da cuntà i fatti i trè muvimenti di u megghiu, ca sunnu canusciuti comu a prima campagna di a storia.

In ghjustu un pocu mesi prima di papa Urbanu II, ufficialmenti lanciata u prima cruciata, da parechji terreni European cull'occhi offre "esercitu di mindicanti." Si li purtau cu Peter u Agustín, un monacu da Amiens. Iddu, luminoso, u pòpulu u scopu di ricchizza e la sazzietà in u novu Länder.

Annata di u principiu di a prima Cruciata in l 'Europa uccidintali cuincideva cù u prima riccu racolta, dopu anni di estate. Ma u nordu di lu so 'poviru, videndu cum'è fora famigghi sana in u modu in u principiu di la primavera. Ci hà cridutu chì "Franchini Christian" à aiutà li cù pastu. Sta pratica ùn esisti micca, ma pi l 'uni pochi pilligrini.

Quì hè una mansa di a fame, cumpostu di l 'omi, e donne, i zitelli è i vechji. Iddi falsi embittered e cuminciaru to loot la cità, chì arrivare a la manera. Iddi rebuffed li forzi organizatu lucali. Mindicanti i participanti di u prima Cruciati furmò lu nordu di l 'vittimi, comu si nun hannu' armi, a forza, è sapè fà a guerra à luttà.

Cu granni fatica trava stu rabble arrivatu Custantinopuli, avendu persu di quindici mila persone, un quartu di a quantità uriginale. In la capitali, si missi atrucità chi custrincìu lu mpiraturi bizzantinu a li manda à l 'Asia Minori.

Ci l'esercitu di viddani met forzi armati Seljuks.

U risultatu di a prima cruciata era disappruvazioni a miseria. Circadori cuntà chì epica, circa deci mila i giovani è e donne sò vindutu ntruducìu. Più chè cinquanta mila persone, vecchio, i zitelli è i media-mmicchiatu sò falatu da l k è Sabres armati rigulari.

Ghjudicà da i surghjenti a cità Christian Bizantinu ghjunse solu circa un centu di persone da sissanta milla.

A campagna di tedesco

Dopu à l 'apporti di trafficu hè in terri e Francese, organizatu da una bedda cavaleri, cugnumatu all Gauthier.

U motives chì cunsigghiatu l 'esercitu di dece-di furmazioni u marcia, era solu unichi. Iddi rispittà tinuti cù a riflissioni è parè di borghesi European di u tempu.

Lu papa Urbanu II, chiamatu a vrazza a difesa di u Cristianesimu da altri e religione, oltri a fattura a Santa Maria Formosa. Ma sti cavaleri intesu solu a prima parte di l'appellu. I tedeschi a dicisioni chì ùn avemu ci vai à l 'altru fine di u mondu, perchè quì ùn sò presque è bisognu di a difesa di a fede.

Pirciò, decemila tedeschi armatu e Francese appena si n'andò in u "a caccia", impegnati in pogroms. Hè nutevuli ch'elli sò cummossi à l 'ovest, in una direzzione hè stata punta da u sensu di Ghjerusalemme.

Puru la Chiesa Cattòlica e pruvatu à cundannate tali cumpurtamentu, ma ùn sò pigliatu i misuri cunfusione. I Ghjudei pruvatu à urganizà a difesa di iddi o suldati ind'è di prutezzione. Ma nunda hè aiutata. A picca anni si n'andò in u cunversione furzatu di infidels a lu cristianesimu. À quelli chì ricusò, aspittava di a morte prussimu.

Cusì, u risultatu di u prima cruciata di i Ghjudei European addivintò pèssimi. Ma tali azzione di cavaleri cresce solu odiu di i Ghjudei è i musulmani à elli. Da a cumunità semitiche in sfarenti paesi sò cuminciava a banda milli muniti d 'oru per aiutà i musulmani di l' Africa è u Mediu Urienti, unni withstood la cristiana.

I nobili, in u prima cruciata

Li cchiù granni successu in l 'anni di u prima cruciata arrivatu l' esercitu sottu à u cumandu di a nubiltà. Anchi si iddi nun custituìanu una sola enti, ma ch'elli avianu assai di bè furmatu-suldati, corazzieri, crossbowmen è cavalleria.

In cuntrastu a esercitu li cuntadini helpless ', si pudia repel la struttura e truppe Turkish e àrabba.

Nobili affacciari unità di vari dimensioni incù e so prupietà, pripara pocu in una muderna multi-milla carretti. So, sicondu à e diverse stimi, a Custantinopuli ghjunse da una cinquantina di centu mila fanti.

Ma u muvimentu si messe solu doppu la distruzzioni di l 'esercitu di viddani e lu pogroms Jewish in Europa. populu incù nun vogghiu perdiri 'na bona racolta. In un certu modu, in cuntrastu a miseria, si n'andò cù viveri, armi e àutri elementi nicissariu. Ogni unità hè unità self-cumbattimentu.

Causi di la prima cruciata a sti signuri era chiaru. "Lackland diventa u pruprietariu di u servitori, casa è favulusi ricchi in u paradisu in Ghjerusalemme."

All evenimenti successa in u Mediu Urienti dipoi 1096 da 1099, pò esse divisa in parechje stonde. Cunfini trà li serà u più impurtante di a turri, in cui i participanti sò ingaghjati in a prima Cruciata.

Table di sti cosi veni spissu stabilitu in casa soia in lezioni di storia in u sestu scelta. A Canzona di circà à elli a tecnica, à aiutà i studienti.

U corsu di evenimenti in l 'anni, 1096-1099

In fatti, si messe una jeva solu dopu à armati da Custantinopuli. Ci, nobili European trasuti u sustegnu di l'Imperaturi Bizantinu. In cambiu, li prumisi a trasfiriri ellu tutti i territori Occupati, chi na vota fu tenutu prima di l 'Imperu Bizantinu.

A prima testu di a forza hè divintata a vindetta di l 'assediu di l' a cità turca di Nicea. Si messe in 1097. Sturm happi perchè l 'esercitu Crusader hè capace à cuntinuà i offensiva dopu à la vittoria supra lu surtanu Turkish. Obloga durò parechji mesi.

U mpiraturi bizzantinu Aleksey Komnin statu suspittatu capi esercitu chivalrous di liberà a prufananu lu trattatu. Per quessa, à u mumentu criticu, quandu era chjaru chì a cità hà da falà in i veni ghjorni, mandò à i citadini di a so tregua. Last niguzziari la rinnuta di la cità hè l 'asèrciti francisi bizantinu, in ordine di evitari regni cruciati rubari.

E accussì si hè accadutu. C'havi, l 'èbbica era a teniri u ghjuramentu è spustà nantu. U prossimu priziosa fù u Antiochia. A cità, chì era meza strada à Ghjerusalemme.

L 'assediu duratu da uttùviru 1097 di giugnu dû 1098. Boemunnu di Taranto, Norman principe di l 'Italia miridiunali, gestiti to bribe una marina di a cità circunnata. Iddu prumisi a tira la scala nantu una rùbbrica di u muru è di succorsu in u catturaru lu furtezza.

Per stu serviziu di asèrciti European Boemunnu riclamatu dopu à l 'catturaru di Antiochia passanu in u so pusessu. Mudificà di u fracicume di u restu di u cavaleri girava fora, solu in lu casu di minaccia scunfitta assai pinseri. On a dimarchja di parechji millenarii hè l 'esercitu Turkish Kerbogha.

Dopu à l 'catturaru lu fortezza, in la cità fôru massacràni guasi tutti i abitanti. Qualchi ghjorni dopu à u catturaru di Antiochia da u cristiana, era di novu sottu assediu. Vinniru li truppi Turkish. Siege tollerò da eurupei difficiule, postu chì ci sò assai pochi di viveri.

Boemunnu dicisi di dari battagghia aperta à i Turchi. Ma nanzu ch'ellu hè Cunning (secunnu a tanti circadori) hà risuscitatu u Morale di l 'esercitu. Una matina, hè statu infurmatu di a visione, chì hè accadutu à un viddanu. Sicondu à ellu, in i mura di Antiochia, vicinu à unu di i ghjesgi, hè statu intarratu u asperge chì tombu u Cristu. Infatti, hè compru up.

Army, "guidatu da a manu di u Signore," rinisceru a scunfiggiri i suldati Kerbogha.
U parcu dopu era in Ghjerusalemme. Hè urganizata a catturari solu à u costu di i millai di vita. I appi a èssiri nu fussatu intornu à a cità di assèdiu ghjunse à i muri. Dopu à l 'catturaru di i cità, secondu à i cronachi, si messe u scumpientu, è dopu à u capriccio. Sicondu à i chronicler, in Ghjerusalemme, più cà settanta mila abbitanti foru ammazzati in uni pochi di ghjorni.

Cusì, u risultatu di a prima cruciata era ambiguu è spartutu di la storia di lu Mediu Orienti e l 'Europa di l' epupea di "davanti à ellu" è ", dopu".

A cunsiquenza di a campagna

Minzioni pò esse fatta dopu i risultati di u prima cruciata.
Didàttica, hè u solu tempu, quand'elli sò tinuti arricivutu lu ugettivi crià cumenciu.

Secunnu, ad avè fattu cunfidenza cu la cultura orientali, lu venniri a pruprietà, paese, cum'è servitori, parechji di i suldati, micca ùn vulete à vultà in casa. Ch'elli venenu falà è pocu à pocu ripiglia a cultura di i pupulazioni lucali.

Ma l'eventu principale chì hè accadutu durante a prima cruciata era a fundazione di quattru stati cristiani novi. Hè stati sparpugliati in u Levant (un territoriu chì comprendia u sud di a Turchia moderna è u Mediu Oriente), anu duminatu da diverse lettori feudali è esiste per un centru.

Allora, u primu hè statu furmatu u cuntatu di Edessa. In attu, u nomu ricevutu da u nome di a capitale. Balduin di Boulogne hà fundatu, unu di trè fratelli - i cavaleri di Lorena. Hà separatu da l'esercitu di i Cruciani in u 1098, in a strada di Antiòchia, è andò à l'Est. Allora cunquistau stu territoriu è hà criatu u so statu stessu, chì durò circa una mezzo centu.

In u stessu annu, u principatu Antiochia era furmatu. U so fundatore è regnu fu Boemunnu di Tarenta, chì avemu spiatu prima. L'statu durò centu settanta anni.

Dopu a captura di Ghjerusalemme, in u 1099, u regnu di Ghjerusalemme fù creatu . U primu capu era Gottfried Bouillon, fratellu di Baldwin, chì si stalla in Edessa. In u pussessu di u Re sò ancu i territorii di quattru signori. A munarchia esistia finu à a Terrugia Croazia, è hè cascata in u 1291, dopu a catturari d'Acre.

U quartu istatu di i Cruciani fù fundatu in u 1105 da u Contu di Toulouse. Raymond IV, u so primu capu, chjamatu u territòriu u cuntrollu di Trìpuli. Durava finu à u 1289.

Cusì, in questu articulu avemu amparatu à i prublechittà, l'urdinarii è l'eventi di a prima cruciata, è parlà ancu di e so cunsiquenzi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.