GirateIndicazione

Dicini di mpurtanza ntirnazziunali hà piste di Bulgaria. "Santa Maria Chjami è Elena" - lu cchiù granni

La costa Mari Neru di Bulgaria hè a fruntera urientali di l 'ripublica, la durata di u quali hè 378 km. In u nordu è cuntinueghja à a costa, Romanian Mari Neru, à u sudu si trova à a costa di a Turchia.

La costa Mari Francesca Neri - la perle di Bulgaria

130 chilomitri di prufittà sabbiosa anu permessu a Riviera Bulgarian, nantu à a costa di dicini di piste da intornu à u mondu sanu, a pupularità di u quali aghjuntu à i surgenti minerali, di unni ci sunnu li manca. piste Balneological trovanu longu lu beddu, littoral - famosu quì chè Bulgaria. "Santa Maria Chjami è Elena" - tantu in cortu, facia a parolla "leia" hè chjamatu unu di i lochi più anticu di cure è u riposu nantu à sta costa.

Cures - Cosa hè?

Balneotherapy in lingua greca significa cure cù bagnarole vertu naturali, o travagliu di l'acque, a prestazione di cui iddu scrissi Erodotu in u V seculu prima di l 'èbbica cristiana. È in u I seculu dC mèdicu rumanu e forze Arhigena prima classìfica di l 'acqua minerale statu purtatu fora. U so usefulness scrisse in u XV seculu Savonarola, è un medico da Italy G. fallopian dimustratu chì i malati rende li u presenza in i sfarenti minirali - be di àcitu carbonic, sulphate magnesiu è acid in sodium. Tutti issi elementi più tanti àutri sò parti di lu funti, acqua minerale sò tantu bona a Bulgaria. "Santa Maria Chjami è Elena" - puntualmenti, u liturale induve parechje surgenti, è ghjùnsenu à a superficia à una temperatura di 42 gradi.

I cchiù vecchi e più unuratu

1908 - la data di u principiu di u passatu gluriosu di stu celu therapeutic. A prima prova à aduprà sti tirritori di midicinali e culturali a cuntari a lu 1848. In u 1905, la Riggina Bulgarian Eleonora u vostru propriu soldi stabbiluti un Sanatorium per i zitelli malatu: tuberculosis di u junturi e ossa. Stu marcatu u principiu di a custruzzione di a prima quì leia balneological. Quandu Bulgaria hè una ripublica sucialisti, ma fu chiamatu "Amicizia". Assai bonu nomu, ma avà ùn hè micca u viziu - u liturale "St. Chjami è Elena." È u so nome hè datu u munasteru, chì hè quì in u XVII seculu. E anchi si era solu da u cappella, half-intarratu in a terra, ci sò servizii di modu regulare chì appurtà dinù u stilu novu à stu locu, inchiri lu incù u muscu di antichità. Quale sò i santi Prunelli di Fiumorbu?

gran santi

By sta facci di la chiesa vi prividia genti ca campau subitu dopu à l 'apòstuli, - i so discìpuli di Ghjesù Cristu, è fà di u stabilimentu di u Cristianesimu di tuttu pussìbbili è mpussìbbili. Mpiraturi Custantinu I, è a so mamma Regina Helena falò in a storia cum'è un veru stima di lu cristianesimu. Da u vulintà di cunfissioni di u Mpiraturi di lu riliggiuni era ufficiarmenti permessa in l 'territoriu sottu u so cuntrollu. Rese a so mamma i grandi puteri è i mezi pè ghjunghje à Ghjerusalemme, à truvà ci u True Cross, chì fù scupruti in 326. À traversu i sforzi di i ghjesgi mamma è figliolu stati custruiti, tempii custruitu. Monasteri, chjamatu a lu so 'onuri, vanta micca solu Bulgaria. Santa Maria Constantine e Elena hannu un imagine è una bella mosaicu di Basilica di Santa Maria Isaac in St. Petersburg. È in generale assai di e Chjese, è parochje sò chjamatu dopu à sti asceti. È u nomu di u pupulare, leia bè cunnisciutu-, chì hè famosu per Bulgaria - "San Giovanni d'Asso" - hè dinù un umaghju à a famiglia imperiale.

A raru cumminazzioni di proprietà naturale

A bellezza noi sò cunsidirari la zona di u clima hè sempre in lu fattu ca tutti li surgenti-dannu a vita si trovanu nantu à i spondi di u beddu mari, ca a iddu stissu havi a gloria di Cristu, vecchio, miraculosa, risanà i firiti di Prometheus. Sì e di iddu stissu resto u sables d'oru ùn hè micca senza bordu. Neptunus Alessandro Sanat, francese chl traducennu comu "mari guariscenze tuttu" - i parolle più degne di i carattaristichi di sti lochi. U valore aghjustatu hè una kul, vecchio, Parcu, piantò cù cherzi, arvuli di ficu, Arbres è arburi, limone. Unichi, caratteristica solu per sta littoral, zona cù numerosi cali è tippali prumuntoriu, a cunghjunzione cù i palazzi uriginale di i costi fà stu locu tremendu è preziosi.

altu serviziu

Di dati naturale bona pò aghjunghje magnifica alberghi. "Santa Maria Chjami è Elena" - una leia chì include statu-di-arte cumplessu, "St. Elias". Nantu u territoriu di u Grand Hotel "Varna", vi ponu truvà di tuttu ci vole per una Pastime piacevuli è interessante: cultural, attivu, estremi, à goda, therapeutic è goda di u famiglia sana cù i zitelli. Stu leia tengu fora da u più di dui duzina di i più grandi piste di la costa Mari Neru di Bulgaria. Per quessa, u "San Giovanni e Elena" hè u recensioni più pusitivu. È cumu si pudaria essa altrimenti, sta leia hà una 100 tipi di cure preventive, chì hà l 'usate più muderna. Here guarì i malatii aigu rheumatic è arthritic, è stallà sistemu musculoskeletal, sciarra successu cù i exhaustion mentale è fisica.

All di salute

Parechji programmi uriginale prupone Grand hôtel "Varna": figure fangu, programmi anti-stress, migliuranza di cù i prudutti ape, è di più. acque minerale à bacini naturale è artificiali andarinu ricca in iodu, bromu, calciu, magnesiu. Tanti funti, ma ognunu hà un cumpusizioni chimichi unichi. È l 'aria in u liturale hè piena di lume IONS negativu, chì tenga aromi è i malati.

Si pò esse aghjustatu chì a cura e cure di clienti è holidaymakers pruduciutu-annata, è i prezzi di i servizii pruposti sò dispunibili. U liturale hè situatu trà Varna (8 km) e la vagni "Golden Sands" (10 km), chì diversifies più u programma culturale di holidaymakers.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.