Arte e spettacoliArte

Deyneka Aleksandr - artista stile munumentale

Deineka Alexander Alexandrovich (1899-1969) - artista Soviet ca glurificatu lu dumani luminosu. Ghjesù hè u autore di parechji utensili dipinti, acquarellu, disigna, mosaici e sculture. Deineka Alexander pinsatu chì sì "deve esse a vita stessa."

Qualchi infurmazione circa l 'artista

Born in Kursk, è maiori da u Kharkiv Art College, Deyneka Aleksandr si n'andò à Mosca, unni gran in l 'ccu tuttu ca VKhUTEMAS pratica artistica. Hè digià monumentality, è perchè hè differente da a maiò parti di i so opari. Càmera travaglia ch'ellu hà pocu. Ancu crià opari su temi bassu, ci acchianau a lu puntu cchiù giniralizzazzioni.

"A difesa di Ceka" (1928)

In issu primu ritrattu grande rifletti la ricerca di un artistu di una nova lingua chì pò ricaccià l 'upsurge rivoluziunariu di u populu sò vuluntà di more per un' idea.

mudellu pregu quaterni è serii. Rhythmically e grazia attravirsava Munniali. In u duru, facci inflexible in pugnu forti indu, in lu pisanti footfall di genti spressu canusciri ripete è chjari difenda i rializazioni di i rivuluzioni. Nanticchia straggler ferita Gaffory solu u dramma e tinzioni di a situazioni. U ritrattu hè guasi ùn a vita vi purterà. Fondo, hè datu una ligna tempu di 'na cità luntanu. Chì hè tuttu. L'imagine artisticu hè assai dignità è generalized. U ritrattu vene ancu vicinu à i sculpture, tantu spartu scritti di difisa di la cità. monumentality epupea di u imagini ùn negate u fattu chì ogni parsona hà u so propriu, caratteru persunale. Just avà ch'elli sò tutti i unitu da unu scopu, è nunda di persunale à u mumentu, ùn ci hè micca locu. Bronze e azzaru casgiaghja prudenza images voline. Iddu hè dinù u travagliu nantu à a creazione di u pensamentu drammatica in cui cun cumpleta a pace di la menti a cuntattu ghjente cunvinta - difesa di a rivoluzioni per elli hè sacra. Stu travagliu, chi duna la mprissioni di oghje, senza dubbitu, u risultatu di assai deliberation è artistu à spende.

ardori

forze Creative sò attivamenti cherche la isciuta. Iddi appena slopped nant'à u web. A stu tempu lu furma finali di u stile, munumintali di l 'artista chì pittatu un lyricism spechju è l' umanità, è attinzioni à i so mudelli.

A luce hè la pittura, "Mamma" (1932). Bella e nòbbili 'anima di l' female. U so grande tindenza di u so firucia chjinatu nantu à a spalla u zitellu. Stu hè cambiatu in una Madonna suvièticu. cumpusizioni Tissu hè asimmètrica, è u so muscu hè assai Retenu, armuniosu è sprissivu. Un pocu più tardi, vi scrive dipinti Alexander Deineka, pienu di luce e di suli.

The lyrics Canta u dipinti di stu pirìudu

Cumplitamenti puntanu imagine di u picciriddu chi s'addurmintò è endive su fiancu à un vasu cù cornflowers. Hè quasi un altru Deineka Alexander, piena di tenerezza di u zitellu helpless. "Crimean piunieri" (1934) - hè troppu luminosu zitiddina cloudless, chì Napo campane sapori mari. Spertu sole desaturate tutti i culori, lassannu unu - a gioia è pienezza di a vita.

'ochji di u zitellu accenda nantu à a paga di tela è inquisitiveness. Stu munnu, luminosu è sano, di cui l 'avvene è chì hè cuntrariu à i vechji, niscenti. Sti figghi sunnu simili a imagine di Gaidar, chì sò cunvinta in u so paese, à tempu in la luce di tutti. In quiddi anni, Deyneka Aleksandr crèa parechje opere riguardanti l 'adoption of Enrico sano, chi vi portanu à a creazione di l'omu incantu. scritta "Parisienne" in 1935.

Cum'è sempre, culore succinctly, è tuttu hè u travagliu di creà una imagine pueticu di una ghjovana donna, russi. A so padrona è appeddu exquisitely sèmplice. Tuccò lu rossetto rossu, in i surghjenti famosi ochji. Model di pensamentu è ùn curava à ciò chì effettu si produci. Ch'ella ùn hà primura dritta avà. Stu inspirati da una ghjovana donna piena di purezza spirituali.

Duranti la secunna guerra munniali

Andate tutti i lyricism è a puesia, in fronte à noi hè escia daretu à a so piena monumentality autizza stu mondu di l 'artista. "Periferia di Moscow" (1941) duna la miseria è angosce. Cusì l 'a cità vede Deyneka Aleksandr. È à u listessu tempu si hè datu à a maghjina di una capitale rocca di u nimicu. Hè palesa principalmente stabilitu da denti di drago, ulìmpicu la luci a li finestri, e la rapida vitezza di u camion hè mancavanu i militari. Houses alarmingly zitti. Iddi sò cupertu cu neve. Ma u nimicu Ùn vi passà. Ùn vi permette a smuntari di u capitali, chì hè invisibly prisenti quì.

dopu à frattura

Dopu à 1943 ci hè un umore assai sfarenti in u dipinti di lu artista. Pittore Alexander Deineka crèa epupea circa la difisa di Sevastopol.

Stu gran travagghiu, ca transmits lu putiri di la genti di minà à l 'accupazioni nzemi cu la forza e la prissioni, chì a resistenza hè solu impussibili. A dinamica di a battaglia passatu tantu chi li paroli si hè difficiule à conchiudiri. Poi si vi Escuela "Berlin. U ghjornu di vulè la Dichjarazioni "(1945), chì spechja u sentimenti maestrata l 'au paese.

dopu à la guerra,

Deyneka Aleksandr Aleksandrovich ripeti a imagine assuciata incù u sportu. People deve esse bedda, comu l 'antichi dii. Quì dinò ci hè micca locu flabbiness e truvai. Assai bè self-ritrattu di u so esercizi la matina. L'artistu micca solu rici chi in omu, tuttu deve esse fina, ma li sicuenti issi principii.

New populu tocca à creà un novu munnu, secondu a so 'travagghi lu artista. Passée "Young Designer", creatu in 1966, mostra l 'omu, una picciotta, chi hè liatu esterni è interna.

Pittura Deyneka Aleksandr Aleksandrovich micca statu scrittu cu una spazzola, e lu cori intelligenza. U so travagliu hè statu assai apprizzatu da u guvernu. Artist People l'di l 'Unioni Suvietica statu attribuitu dui cumanda di Lenin, Òrdini di u Banner Red di Labor, aviva un altu titulu di Eroi di Sucialista Labor.

A so dumanda opere è oghje. Unu di i so opari vindutu in Londra per circa tri e un miliuni di medità euru. Iddu muriu nta lu 1969, è hè intarratu in Moscow à l 'Novodevichy.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.