Arte e spettacoliMovies

Demidova Elena Petrovna - la matri di Vladislav Galkin

In maghju di u di 2017 si passava luntanu un gran fimmina, la matri di unu di l 'atturi più pupulare di i nostri tempi - Vladislav Galkin. Un mese prima di a so morte, Demidova Elena Petrovna festighjeghja u 70th anniversariu. persona Creative, scritturi, diritturi, arte e diriggenti, hà passatu tranquillamenti luntanu da Canadà in u rughjonu Pskov in una sucità di Santa Maria di a so figliola. Perdita di 38-anni-vechju figliu - Ùn hè u solu testu chì cascò di u so saccu. U chjassu di a vita, u travagliu è dramma persunale, vi sò anu à leghje stu articulu.

Demidova Elena: pagina biografia

A donna, hè natu in lu pirìudu doppu lu 1947, u 24 d'aprile. On hè pocu cunnisciuta. Madre di a stella di u sinemà naziunale avia dui figlioli - un figliolu e una figliola - da differente nozzi. Vladislav, 1971, p., Allivatu missiavi è passatu più di a so zitiddina in Zhukovsky vicinu à a Mosca. U so babbu biodiversità cridite George Cherkasova, ma la scola si rammintò di nomu Suhachov. Chì hè cum'ellu hè usata in u insignamentu di a so prima opere cosita si basa supra l 'òpiri di Mark Corsu di "The Adventures di Tom Sawyer." Vlad accuminzau agiscenu à l 'età di nove, mustrà talentu suprana.

Demidova Elena per a terza volta moglie Boris Galkin, attore, raprisenta bè u imagini nantu-screnu di a guerra. Iddu micca solu i zitelli di modu ufficiali, dava li so 'nomu e patrunimicu, ma veramenti impegnati in a so educazione. A la scola ci pensi chi in liceu a reunione genitori 'n gèniri friquintau lu sociaru Vladislav. Cumu pò carriera evulùtisi Helena Petrovna?

femu criativu

Donna, à ghjucà à u teatru, in u 1992, apparse in una Frutta Secca dans la cosita "Nun pensi lu ciavuru di lillà ...", ma a so carriera cinematic hà più à fà cù u travagliu cum'è un diriggenti scritturi e arti. Una volta nant'à u mudellu gruppu "la cuntintizza Matveeva," si ncuntrau cu Borisom Galkinym. Era u so matrimoniu più impurtente chi durò 30 anni.

Hè cunnisciutu è comu un criticu cosita assignalati. Over i spaddi e di e donne 8 prughjetti seriu. Cum'è un artistu in quattru filmi (l 'ultimu - in u 2006) participò Elena Demidova. Attrice da ùn hà travagliu, ma da a penna iscì cinque casi invariant i filmi bè cunnisciutu-. À mezu à elli, "The Game", u so primu travagliu (1992), e "Truckers 2", chi étoilés u so famosu figliolu.

As tziu Helena Petrovna fattu a so esordiu in 1995, di caccià u «gram Men l'", è in u 2010 hà avutu a participari a lu ducumintariu "Hè dura à esse un eroe ...". Quist'annu, a donna, persu u so figliolu figliolu.

A morti di u so figliolu è nu divorziu

A causa ufficiali di la morti, Vlad Galkin - fallimentu lu cori. Ma assai vi ricordu stu casu misu prima di la stampa Casi dopu à l 'sè Attore intoxicated but in un caffè di Mosca. E puru siddu ci hè un prucessu spettacolo e scusau, calmari ghjovanu hannu statu mpussìbbili. Comu sti cosi sò videndu Elena Demidova? moglia l'Galkin Boris Sergeyevich, comu lu patri di l 'Attore, eranu cuscenti chì u fallimentu has been assuciata incù u travagliu nant'à i filmi "Kotovsky" è guai à a so vita pirsunali. Dumanda "percotendo publica" u giuvanottu hà fiascatu.

Digià in i funerali, era cunfusione chì lu paese hà persa unu di i so attori più attalintati. Parents suppurtatu l 'idea di crià un museu in lu appartement à Prechistinke chi figliolu compru un annu nanzu a tragedia. Ma dopu à ex-moglia Darya Mikhailova vindutu u Studio, cù u sonnu I appi a lassari.

È in u 2013, un altru corpu puntu Elena Demidova. moglia l'Galkin era solu. Boris Sergeyevich, iddu pena u populu corsu raprisenta, cascatu in amore cu lu cantanti canzoni Innu Razumihin e lassò la famigghia. Ex-moglia, lascendu u Studio in u quartieru centrale di u capitale. Tistimoni veri dettu chì un tali un passu lu stissu ammuttari Helena Petrovna, lu duluri.

L'urtimi anni di a so vita

Imperceptibly k quali è Demidova Elena avvisti chì hà micca pussutu campà in u so propriu. Di u rughjonu Pskov ghjunse figlia Masha, furzatu micca à u travagliu è à u rispettu di a so mamma malatu. Dopu à qualchì tempu, ch'ella pigliò per i paesi Konnova, induve si passò u so ultimi ghjorni, è ore di Helena Petrovna. Mamma e figlia campà nant'à un ritirari sìngulu è assai sustegnu bisognu. Demidova Elena nzinu a l 'ultima minuta ricevutu letteratur da l' asèmpiu di u so figliolu, incù i quali vulia à ritruvà a lu cimiteru Troekurov.

Nidi di i funerali di l 'ex muggheri assumiu Boris Galkin. A picca anni fa u coppiu siparatu di la morti di lu figghiu, ma u puntu in la storia, di a so morte di u babbu, affiche mai crià. Iddu hè unu di quelli chì ùn crede in a versione ufficiale di a morti di Vladislav Galkin, p'asempiu chì in a rialità ùn ci hè statu un assassiniu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.