BellezzaSkin Care

Dà cumu fà un tatuatu attuale propiu

A vuluntà di cambià a persona in u sangue. Vulemu sempre vulete una cosa nova, duie in a vita è in l'apparenza. Parechji sò pronti à cambià a so imaghjina, ma no tutti quelli sò radiciamenti differenti. Per quessa, a quistione di cumu fà un tatuanu tempurale hè quantu per esse appiegazione, particularmente l'oghje, quandu questa manera di decorazione hè l'altru a pupulazione.

A storia di u travagliu nantu à a pelle cunta per parechji seculi. L'etimulugia di a parola "tatu" hà l'attuali in a lingua polinesia. È a prima menzione di sta forma di l'arti hè in u diary di viaghju di James Cook - l'accessu hè data di 1773 annata. Ma in Auropa, parechji cighjanu in stu modu è davanti, solu un nomu speciale per i scrive era micca.

Cumu possu piglià un tatuu?

Se vulete mette nantu à u corpu di alcuna figura o una bella frase cù una visione di guddà tutta a to vita, da, sicuru, avete bisognu à visità un salone especial. Tuttavia, ùn campanu micca: saperete feedbacki di i clienti di u clienti, truverete se u maestru tattoo hà una licenza, vede s'ellu hè limate in a stanza. Sì tuttu hè in modu, pudete riesce u cambià.

In u listessu casu, sè vo site prontu per tali mudelli brillanti solu per un certu periodu curtu, pudete fà veramente senza l'aiutu di un spécialiste, perchè pudete fà un tatuatu tempurane stessu. Ùn hè tantu difficiuta quantu pari, u principale hè di seguità a règula scritta sottu.

Cumu fà un tatuatu temporale in casa?

Parechje ghjente cunnuscite chì Henna hè necessariu per stu prucessu. In ogni modu, ùn tutti ùn sanu micca chì questu ùn deve esse un tinte di capelli, ma un poveru speciali. Hè vindutu in maghjini specializate.

Da questu prigu avemu bisognu à piglià una pasta, chì avemu da applicà à a pelle. Per questu ci hè bisognu:

  • 4 tbsp. Henna spina;
  • Té fino in u tè tè (acqua fogera);
  • Uni pochi olii d'oliu;
  • U zitellu di limonu.

Allora tutti i cumpunenti sò deve mistare. A consistenza deve esse cum'è a crema agria. Allora pudete fà altre cose. Per i persone chì ùn anu micca avè un abbilitatu di disignu, sarà megliu d'utilizà una stencil, perchè hè assai difficiule per fà un tatuatu temporale cù Henna.

Un puntu mpurtanti, chì tocca à un rolu significativu in u risultatu finali, hè a sdegnu di a pelle prima di appiecà u tatuu. Questa pò esse fatta cum'è un sapmu simplice chì ùn cuntene ingredienti freschisce è l'alcoolate.

Allora, pusendu u stencilu nantu à a pelle. Hè dispunibile per rivolvià certi modi, perchè chì u scrittore esse pulito, per esempiu, una cinta adhesiva. Ora pudete applicà una pasta di henna. Ùn vogliu fà scuntrarete, u capu duverebbe circa 5 mm in grossu: solu per chì u tatuu vi sarà luminoso. Sente, sguillate a stensilina è sia di praticà a gruelata da 2-3 ore. À a fine di questu tempu, a henna deve esse scraped o pulita cù una spugna in secca, ma micca cù l'acqua. Hè megliu ùn mancu un pezzu di un tatuu per almenu dui ghjorni. Henna serà megliu.

Se l'arghjetta di a stampa turnaranu per esse inglenza, pudete aduprà una siringa, in u primu bisognu di scrivite a pasta di i so henna, è cercanu i contorni. A siringa hè ùtule à quelli chì pò sculacciate: in questu casu, pudete fà senza una stencil.

Avà sapete cumu fà un tatuatu temporale. Ùn àbbia paura di pruvà!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.