ParalinguisticiCustruzzione

Custruzzioni di Houses - Allégorie de la vita.

Comu la vecchia a saviezza di a so vita ogni omu deve pona un arvulu, addivà un figliolu, è di custruì una casa. E, comu tutti i culura, sta frasi, cù u passaghju di u tempu ùn perde u so pupularità.
Infatti, in lu XXI seculu, in stu calda per environmentalists è disgraziati di u poru ambiente, ogni persona self-rispettu hè custrettu à aiutà u pianeta. Soprattuttu perchè s'è no aduprà tutti i mezi tecnichi muderni, si tratta di riparà i danni di i earthling XXI seculu sana alivetu deve esse piantò, è micca una sola àrburu.
Crisciutu u figliolu - ciò chì pudia esse più naturale chè un tali tribunale? È chì ti stà in postu doppu la morti di tutti nant'à a terra chì hà da piglià u so postu, ca stia in la so casa?
By u stradellu, circa la casa. Avemu a custruiri lu sempre. Più pricisamenti, voi prima tocca à capisce, hè veramenti bisognu di custruì una casa, à ogni persona?
Custruenduvi na casa, fora di tutti i trè cartilluna hè u più cortu-sighted. Ma stu Aphorisme di i trè affari principali di l 'omu - da a categuria di ditti filusòficu, tantu à pruvà à conchiudiri è pruvà à circà à stu cunsigliu cum'è un métaphore.
Cosa da a stessa, in essenza, hè di custruisce una casa?
À u principiu di una ricerca di u locu, o l 'acquistu o affittu. In ogni casu, qualchissia chì costruisce una casa, tocca à assiste à a struttura giugrafica è E. di u nostru pianeta + quandu lu veni a cità, o altri Capanne, dimustrà u so sapè fà di cumunicazioni, talentu diplomaticu è à neguzià cù u puteri, ingegneri, vicinanti avvene.
Bu, infini, u tante brame purchettu - à a vostra dispusizioni. U prossimu tappa - la custruzioni di li funnamenta. Chì hè veramenti un infernu vivant! Prima, ci vole à fà di sicuru chì a statura di béton era currettu cascioni à forma fabricated currettamente, u tempu è a taglia di sparta cun primura. Tutti stu abbisogna accuratezza, punctuality, attentiveness, è curpa-S..
È s'è vo innalzà un fundamentu in l 'inguernu, poi pagari Cumming di u so' покорность di travagliu, u so travaddu è attinzioni a tecnica: taliari, ùn provoronte, micca pè ottene 'acqua in l' nterra, e poi a to accusatrice mow sforzu oscillations, cum'è tantu spissu succèri!
Avà hè ora di fà, o quadru ordine. Bè, a vostra umanità in legno-turnu hè vymahala sottu à u celu? Allora vi Patrunu in furtuna! È s'ellu ùn, vi hannu a ricevu da a so 'sacchetta a so sociability, è forsi un coppiu di filicità, è vai à l' accordu legnu.
U costu di tettu - in lu scantu voi accattatu materiali. So, Fasciu, cale, humanité, o stazzunaru - tuttu vi tuccherà hè digià in locu, è tù l'dilimitatu tempu in u paese? Hmm, di assittarisi supra un bottom, cima,
cusì ancu cù i mezi nicissarii à esse scemu. Va bè! "Lunatics oi cà ognunu" - scrissi L. Carroll è ch'ellu era propriu dritta, perchè se na pirsuna purtatu solu pinseri attenti, di u mondu chì ùn anu creatu qualcosa criativu e giniali.
So incascià in un pugnu di tutti i so 'curaggiu è recklessness e acchianari. È s'è vo ùn pèrdite, caduta, tantu ci hè la linia di turnu, vi sarà trovi!
Tutti i parti principali di a casa, hè finitu è u vostru megliu qualità - enumerated è duminatu. Ma avete à purtà fora dicurazioni in casa: u generu esterno è l 'internu.
Nun vi scantati, è cumplitamenti cchiù pusà e acquamarina - ci sò tanti beddu! Hè a bellezza di natura, ùn hè micca abbastanza à piglià ispirazzioni comu tanti casi?! L'antichi Greci, li cui, architettura, no tantu assai, si pigghiò lu scopu di lu da a natura.
Sculpita porte, architraves, pediments, culonni - chì a vostra casa, vi esse u megliu.
Ùn avete sempre incertezze in risponde la quistioni, siddu unu avissi a custruì una casa? Giustu, ci venenu in una casa, stranu, nun vi custruitu chì ùn riflette u vostru gusti è cumpurtamentu di a vostra anima, parlerà sta maraviglia occasione di fà vede, o teacher di tanti sentimenti maravigghiusa. In fine, educazione stessu, u sviluppu di u mondu internu - qualle tutti pirsuna.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.