U sviluppu intellettualeAstrulugia

Curativi petra spanu. donu Solar da tempi i più antichi

Mistiriusu spanu petra, forsi u più bellu di tutti i ciuri. Pietra di urìggini AB, li cui nomu hè assuciatu incù parechji mythes, liggenni e credenze. Tantu luntanu, si ferma un misteru di scentifichi di studià u so pruprietà, cum'è si cuntene una armata di novu misteri. Unu di l 'antichi liggenna grecu dice chì u bucchinu petra - si iddu la soru di Phaeton, chì girava in arburi cruna è si messe à exude droplets risina, luttu u fratellu. U figliolu di Helios fù punitu da Zeus per esse capace di chjappà lu cumandu di un carru. Per stu occasione Storia statu jittatu 'nterra, unni si hè scundisata contru à i scogli. Oghji da a so surella, la figghia di lu diu suli, girava in una bella cruna, luttu lu poviru mùartu. I so lacrimi amari cascatu in u fiume, chì scurria sottu à elli, si vultò in una callu, petra assulanatu. Dapoi tandu, a petra di suli è tristezza aiuta populu risista incù u dulore di a perdita: i sopravviventi di a muntagna, prupone u casu di principia a vita daccapu, truvannu la forza a fari accussì.

Amber - proprietà di scogliu chì sò noti in midicina e industria, primurosu hè una tirata di conifers. A causa di stu minerale hà assai di i culori è tracce differente. Tanti milioni di anni fa l ' conifers crisciri, isolé sine risina. u seculu passatu, qualchì volta, mare tarreni à esse cupartu, è una tirata firmati in u arburi, ciriveddu cu acqua, dannu lu in una forma più untuose. Da l 'acqua, mare friddu d' oru induriti è tandu ittatu a la spiaggia. Ci sò i variità chjaru, gialli, rossi è ancu neru di petra sulari. dipositi Primary - clouds minerale sò nantu à una dicina-tremenda, più à spessu ch'elli ùn sò prupizii di ghjuvelli è ghjuta. Vergogna à bucchinu intarvena in midicina industriale. 90% di i Invintariu di i maraviglia hè colpi nantu à a costa mari Balticu (Oblast 'e mari Balticu). Hè cunnisciutu à 250 spezii di u minerale.

Gemma. Amber in u so splinnuri

Amulet e incantu, vetru, i chjerchji, braccialetti, statue e statuette, casciuni, vasi, scatuli inglese snuff, candileri, rosaries, oltri un analogue di u munteenheid - si era fattu di spanu, o cù a so prisenza, è assai apprizzatu in ambienti cumerciu. Balticu disigiada petra prisenti in Vogue, ricca in antica nubiltà rumana a fari di lu cuppetti è robba, bas-legno, parechji elementi interni, ma cchiù di tuttu u decoru. In la casa di la vanedda culore Sun spanu ciliegia mìazzu da i membri di a famiglia imperiale. U famosu munumentu architetturale di u Room Amber hè cumpostu di pannelli mosaicu fattu di spanu.

Curativi petra. Amber su salute guardia

Ancu in li tempi antichi sapia circa la pruprità curativi di sta petra. Panacea di tutte e malatie. Parechje purtarla cun voi per endurance. Hè dolce è para contru à primariu mintali, prostatitis usari e materiali ê. Sunny dutturi Biavaschi cu lu poviru vista, è k core, sangu, stomacu e purmuna. Trattà Vertigo, malatie virali, è in più, u marmura si rifiriscinu a frattura petra e ferite.

I proprietà magicu di spanu

A so petra patrone dà bellezza, tira la furtuna e 'amore, ùn apatia e diprissioni. Amber dà u so patrone i qualità vitturiosa, pruteghji da nemichi, Bruciante u male. dénonce Easy prumminti spanu Madri expectant, la càmera è canadese groom - una longa è filici a vita, amuri e fidilità, mirà! - una ricca di racolta è di ricchezza.

Astrulugia è bucchinu

Stone, segno hè - Leo, hà u so custellazione sulari di cumandu è ricunniscenza naziunale. Si dà li fimmini attrazioni sessuale di u sessu uppostu, l 'omi - forza è putere. Giniralmenti, spanu ut tutti, fora di Taurus è Villa. Most preferita minerale Balticu di Aries è Gemini.

un pezzu di felicità

Sè vo succede à passanu tempu nantu à a costa mari Balticu, pruvà a vostra furtuna, ottene una pezzu di felicità. In i rena o di u mare, un locu in i scogli nantu à a superficia o di a prufundità in la algae hè aspittava per voi u vostru rigalu sulari.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.