News è societàCultura

Cupola di la Chiesa: lu nomu e valuri. Chì culore deve esse una cupola di a ghjesgia

Dapoi i tempi antichi, ghjente avia bisognu stu locu straordinariu chi saria capaci di a prutezzione di li da i ills è guai. Ogni parsona ci vole à sapè ciò chì hè, induve andà. Church - hè u locu induve omi sentimu più sicura. Ch'elli ponu sparte i secreti prufonda cù idda, "parrari di Diu," cci dici di i so peccati, è i spiranzi chì li vi pirdunu.

I valori di a ghjesgia in la vita dî pirsuni

Ogni nazione hà a so fede particulari, ma nantu à u mondu, ghjente sò divisi in duie categorie: quelli chì crèdenu in Diu, è quelli chì ùn ricunnosce micca u so 'esistenza. U primu gruppu avia sempre a pussibilità di visità u bastimentu religiosa - la cresia. Ci, in un tempiu sacru, un trova pace è dunque di seriu i so piccati, si circava di pirdunu e so misericòrdia, cunfortu e calore in i muri di u palazzu è aghju trova. Ogni custruzzioni, comu un cuvernu, avia una cupola di a ghjesgia, si pianta particulare sulinnità. Iddu fu fattu di li megghiu materiali, chì glittered in u sole, e attrattu da a primura di tutti i viaggiaturi. Quissa hè un spettaculu chì a creazione di l'architetti datu u tempiu sacru di u sensu a magia è un tocco di magia. Cusì, ognunu artisgianu, stancu à a strada, o un giranduloni pussutu visita a ghjesgia e truvà 'aiutu, calori è à Diu.

Comu si svilupparu, dôme?

Cupola di u Church - hè u so orgogliu principale. U nomu di sta struttura di rara si faci da a cupola, italianu e prisenta una lattice elementu portante. Cerchi, a forma, dôme simile à una emisferu, o una parabola, ellipse. Cù stu tipu di custruzzione pò esse chjusu u spaziu tempurale. Cupola, hè pusatu nantu à i palazzi circulari e polygonal.

cùpuli Chêne

Oghje, ognunu sà chì u sacru Temple solu ùn pò esisti, senza l 'cùpuli maravigghiusu. Ma uni pochi ghjente sapiri ca nvintaru è usatu, eranu in u periodu pristòrici principali, û monumentu Nuraghe o Gaul. In più, ùn pò esse vistu in l 'Etruscan sipolcri inhumation, piramidi. Di sicuru, prima di l 'Cupola, chiesa, lu nomu di cui a ddu tempu nun esisti, hè un disignu cumplitamenti differente. Hè statu fattu di petra o di Muratura. Custruzzioni pussutu attaccanu più di ogni altru è i muri ùn trasmèttala forze horizontale.

Solu quandu fù inventata béton, custruite aghju amparatu à fà u dirittu è a qualità di a cupola. Stu hè accadutu in u periodu di a rivoluzioni architettura rumana. Li Rumani custruitu grande strutture chì si suvrapponnu a maiò spianate. À u listessu tempu populu ùn aduprà lu sustegnu. Hè statu trovu chì u più anticu emisferu fù custruitu in 128 dC.

kupolostroeniya u sviluppu

In lu pirìudu Rinascimentu vene kupolostroeniya u sviluppu più fini. In u seculu XV-XVI hè statu custruitu un tali emisferu in la cattedrale di Santa Maria del Fiore, e San Pietro l'. Era disignu cambiatu divinu, fatti da veri prufissiunali. In lu tempu di cupola baroccu di a ghjesgia hè u più grande, elementu custruzzioni.

Dapoi u XIXesimu seculu, u Cupola, foru custruiuti micca solu in tempii sacra, ma dinù in istituzioni publicu. In casa di strasurdinariu era dinù disignu prisente di stu tipu, ma si succedi assai raramenti. Duranti stu pirìudu, divinni assai pupulari cùpuli d 'oru di chjese. In più di u metallu nòbbili usatu è altri materiali, comu biccheri e pompe. In lu XX sèculu, l 'usu di l' hemispheres ogettu pupulare in uni pochi di i tempi. Da stu pirìudu la cupola stati custruiti in u spazii sports, attrezzi intrattenimentu, è cetara è cetara.

cùpuli varietà

Assai genti dumandassi ciò chì deve esse u cupola di a ghjesgia. Ci sunnu tanti tipi di disegni, vi ponu sceglie qualchissia vi piaci (s'ella ùn hè micca contru à i cumminzioni religiosa). Cusì, i seguenti tippi di leccia: vita, "bulbu", ovale, sailing boat, "bord", un courbe, un "ombrello". U primu di li eni cunzidiratu lu cchiù anticu e mancu usati oghje. Cupola, Oval diriveghja da u stile baroccu, ùn hè custruitu in a forma di ova. disignu vela permette di lingue depict arcati chì accettanu u "vila". cupola, Square hè particularmente à i quattru scorni, comu si sona da sottu. Varietà di disegni in la forma di un flying hè cunsideratu à esse u più bassu. Hè pocu, ma sti ghjorni vi pò truvà assai di palazzi cu stu tipu di cupola. struttura Polygonal hè basatu nantu à un courbe. Cum'è per kupola- "ombrello", si hè divisa in spichji cusì-chiamatu "cùasti" chì radiate da lu centru di la basi.

Kupol- "bulbu"

U tippu più cumuna hè cunsidaratu un "bulbu". Si hà una forma convex chì tapers lisu Samurai. Stu tipu di Cupola, hè abbastanza cumunu in parechji paesi. Tra li sò l 'India, Russia, Turkey è u Mediu Urienti. Oltri a chistu, kupol- "bulbu" veni spissu usatu in Orthodox tempii sacri. Si hà una grande diamitru è s'appronta à "tammuru". À spessu autizza custruzzioni vinci a so larghezza.

Hè cridutu chì a ghjesgia, incù parechji cùpuli, sò d'origine Russian. Pirciò, fighjulendu ste ghjente, populu subitu liassi cu Russia. Hè dinù una funzione crustula di u custruite slavi hè u pesu di l 'cùpuli. Ci sò assai menu di l 'Imperu, è, cum'è una regula, sò dipinto in un culore luminosu. In più disegni imbutulata cun d 'oru. In fatti, si ùn conta ciò chì u culore di a cupola di a ghjesgia. Stu c'arrisorvi Dipoi sempre, ma di solitu ùn sò fatti luminosu, tantu chi si vitti fora à mezu à l 'altru, costruzioni, è si pò sempre esse trovu nant'à u soli.

Chi significa Cupola, in l 'riligioni di i populi sfarenti?

In ogni nazione, a riligione hà u so propriu features, crustula, ma quasi ognunu d 'iddi ci hè a cupola di a ghjesgia. U so impurtanza hè dinù differente. Per esempiu, assai mpurtanti eni cunzidiratu lu disignu di i cristiani è, architettura, musulmani. Parechje Cattòlica, Cità, è altre Chjese, moschee è cattidrali sò armati cù cùpuli maravigghiusu. Certi cumminzioni dà struttura di un significatu simbolichi. Di l 'Orthodox - un segnu di u celu, chì hè assuciata incù à Diu, u regnu di i celi è ànghjuli.

Nota dinù chì u prugettu di dati di a cinta hè cunsidaratu u cupola, chi fù a prima custruitu in 1250 aC, in l 'Treasury di Atreus. Ancu tandu, a li Greci lu donu la custruzioni di un valore sacru. Allora fù custruitu u cupola munumintali in Italy. Comu hè ancu cunnisciuta, grazi à i Taliani di l'emisferu hannu addivintatu accussì sveltu-rapida è cunquistà pupularità. In più, incù u so aiutu, si sparse intornu à u mondu sanu, onniprisenti genti di diversu i paesi per u so lussu, pompa è unicu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.