Arte e spettacoliMusica

Cumu viaghja ogni giurnale di u gruppu "Roti"?

In u 2002, u prughjettu famoso di u primu cannelu "Star Factory" hè stata abitata. U paese avía bisognu d'artisti novi, perchè stu spettaculu era particularmente populari. U publicu hà vistu tutti i prublemi è attivamente vututu à i so participanti prediletti. Li fimmineddi piaciunu i solisti di u gruppu "Roots". I nomi di i carusi avianu chiaratu da i fanali di a folla à ogni concerti.

I vincitori aghjunti l'arrabbiari

In u 2003, stu gruppu era cunnisciutu da tutti i ghjovani di u nostru paese. Fans aghjunghjenu i so favori incù a voce alta è cunniscenu da u core di e so canzone. Ogni sulista di u gruppu "Roots" hà avutu un 'aspettu catchy è hà sappiutu canti. A cumuzzioni iniziale consistia di quattru persone:

  1. Alexander Astashenok - hè stata natu in u 1981 è crede chì a creazione di u cullettivu "Roots" fù l'avvenimentu più impressesente in a so vita.
  2. Alexander Brednikov - vocalista di u 1981 di un nascita. Sempre hà sempri sunnutu di esse un attore, ma ellu hà piace ancu a carriera di u cantanti.
  3. Pavel Artemiev hè un omu chì tocca a guitare è hà una voce speziale. Pasha hè natu in u 1983.
  4. Alexei Kabanov - cantante di u gruppu "Roots", chì ghjè bè in i strumenti di tavulinu.

Inghilterra brillanti è graduali decadenza

Hanu sappiutu per alliberà u so album, è anu avutu una visita per dui centetru concerti. Vulianu chjaru distanti ghjuvani ghjuvani, e donne anu vistu ancu i carusi cun emozioni. Ma in u 2005 ogni participante di u prugettu hà permessu di liberà un album solidu. Allora i solisti di u gruppu "Roots" hà sappiutu una libertà especial. I nomi è i surnames di i ghjovani ghjucatu nantu à i so propri registri, anu vulutu essere cantanti cù una lettera maiurale, è micca solu una parte di u sistema.

U primu à lascià Astashenok è Pasha, in u 2008, un novu solista di u gruppu "Roots". Hè solu un gioia speziale, un cambiamentu ùn pò micca avete a fideltà fideli. Hè firmatu di stà à sente, è in u 2010 i figlioli fughjite. Ancu comu un squadra per i vacanze, ùn importa micca assai. I vostri carusi avianu cultivatu è oghje vanu a so vita.

Canteranu da u gruppu "Roots" oghje

Ogni sulista di u gruppu "Roots" hè di custruisce a so vita cum'è pudè. In u 2009, Pavel vinni involucatu in u performu teatrali. U zitellu hà a so banda, chì ùn hà micca acquistatu una pupulazione cum'è l'annata. In u 2014, in u carru di u solista, una succette stranu fù scuperta chì era "chjamatu" una droga. A so moglia ùn hà micca esicuzzioni, crede chì u matrimoniu interferiscenu cù a creazione di una carriera creativa è ancu cunferma di talentu. Hè per quessa ùn ùn hà prestitu per circà un cumpagnu di vita.

Sasha Astashenok vi cù a so mòglia, chì si truvava mentre travagliava in u gruppu. Cù Lena anu una figlia cumuna. Hè un omu famigliu exemplariu è cuntinueghja a travaglià nantu à i prugettu di creà.

Alexander Brednikov hà ancu custruitu a so vita persunale è hè un participante in produczioni teatrali è ancu starred in a film. In u 2010, Sasha hà una bella figlia. Apprizzà a so sposa è dichjara chì solu grazie à ellu hè un omu forte è riescita.

Alexei Kabanov - ancu un anticu solista di u gruppu "Roots". I imagini di questu membru spessu apparevanu stampatu. Prima, hà ricuperatu assai, chì causò sbalurdimentu trà l'ex fanali femini. Allora pigliò di quattru kilogrammi è si trasforma in un omu bonu cun u ventu flat. In 2013, Lesha hà maritatu cù a bellezza armenia. A casale stalla magnifichi è eleganti, i visitori hanu nutatu chì a sposa ùn parecia chic. È digià in 2014 a coppiu avia una figliola, Alice. L'ex solista di u gruppu "Roots" cun un surrisu nantu à a so fàccia pigliò i so donne da l'uspidale. Ma un annu dopu u felice felice parechje novu in scandalous chronicles. A donna hè stata entre i participanti di u prughjettu dubious "Casa 2". In u stessu annu, u cantante accasu accidutu a so strutta, parlendu à unu di i cuncerti.

Young è felice

Tutti i membri di u gruppu si scurdate cù nostalgia speciale 2003-2005. Questu hè u piccu di a so gloria, i fanelli cunzidenu ch'elli eranu stele, è ùn avianu micca tempu di dà autografii. Ma u cullettivu ùn puderebbe trattà cù e prublemi incontratu à a strada di tutti l'artisti. I guys volia una gloria sola. Oghje solu qualchì ricurdate. Comu cantanti ùn anu micca fattu, è i so scatti antichi sò ricurdati solu da quelli chì ballonu sottu à i melodie lacrime di u discu.

"Rizzi" sò primi nascenti successi di a "Fàbrica Star", dopu ad ellu ci eranu altri. E sò quelli chì si vittiru cù a so cumpagnia di magazini brillanti è eranu un sognu di migghiara di zitelli.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.