HomelinessCustruzzione

Cumu usà u balistichi per allinamentu à parete

Per bisogni qualitatii di u muru, hà bisognu à alcune a superficie più pienu. Per simplificà a so cumpagnia, a tecnulugia di pareti chì anu ponu utilizà guidati speciali chjamati beacons hè utilizatu. I fugittivi sò fatti di metalli, plastichi, fatta indipindentamenti di u gaseousu o u mortuu di cimentu. L'usu di guidates preparati accumene assai u prucessu, praticamenti senza avè l'affettu di u costu di l'opere di finisce: sò micca di prezzu, sò stallati assai più rapidamente di l'auturegni. Inoltre, u so vantage hè chì una solu suluzione chì hè falata nantu à un faro metale o di plastica hè facilita à pulisce, ma cù uviglia o cimentu ùn hè micca cusì faciule.

Cusì, compru i testi di u mettenu bellu (u livellu di a testa di ghjiornu dipende nantu à l'altare di u balisa), tagliate in pezzi di u duminiu dumandatu (a longeva standard hè 3 m), utilizendu a tisorita di costruzione di costume per u metal.

Cumu installate signalimenti nantu à una suluzione

In u muru cù un filu plumb or coated s'aplica a linii vertichi in diverse sceleri di u muru. In ogni unu d'avemu preparatici almenu cinque pezzi di murtali, per quale stallendu fasgiati per allungamentu di e pareti. Ogni guida hè pressata in una manera chì una solu solu passeghja per u fogliu di fraccionarii. Dopu chì questu, i balises, utilizendu u nivellu di custituitu, sò alliniati verticamenti.

Dopu chì i paese per allinamentu di i muri in i cantoni sò stallati, trà elli stenderà e dui strings da sopra u sopra, chì formanu u pianu di u futuru gesso. A seguita hè a stallazione di guida intermedia. A distanza annantu à questu hè determinata da a magnitudini di a regula chì serà utilizatu per u plastering. Se a regula hà una durata di 2 metri, u passu cù quale u paese sò stallati à livellu di i muri sò 1.7-1.9 m. L'ordine di a so installazione hè simili, solu ùn ci hè bisognu di verificà a so verticalità: sò alliniati in i cordi.

Preparazione di suluzione è ripigliu

Alignà i mursu sottu e balise pruvede l'utilizazione di una solu suluzione. A maiò parte di e misure sò secci chì si sò aghjuntu à l'acqua. Preparate per u so usu, seguitanu riguardu a struzzioni chì sò assuciati à ogni cumuzioni.

U prucessu di ripigliu hè divisu in trè isulane:

  1. Nabryzg. Aduprà una furmazione di liquidu, per quale un aghju più acqua hè aghjuntu à a solu risposta. In più, hè sprugliatu nantu à u muru cun un capu finu (micca più di 2-3 mm). Alignate stu cunduttu ùn hè micca necessariu (se u so grose massimu ùn soprente micca l'altitudine di e balise).
  2. Ground. A suluzione hè fatta secondu l'urdinamentu, una struttura spressiva hè appiicata. In l'intervallamentu internu trà i balises un morteiro hè firmatu, chì hè allinatu da u fondu à u cimiteru cù una regula. Stince, cum'è un sustegnu sopra i balises per nivulà i mura. A solu suluzione hè sguassata da l'utillita cù spatula è mandatu à u bucket per l'usu dopu. U primu passà per ottene una superficie ideale ùn hè micca pussibule, cusì usando una spatula, lacrime è cunchili sò riempite cun solu solu, è poi tornanu à passà a regula.
  3. Capu di finizioni o suavizanti. Una quantità di gesso deve esse diluted in u statu di crema agria. Questu compostu hè appiicatu à u ghjuvatu à u siccatu (à passà 40-60 minuti da a so applicazione) è si stinche cù un sbagliu di suciutu in silettu. In u risultatu, a superficia hè stata pianosa è glossa.

Ogni chjuda di guascu hè appiicata solu quandu l'anziana hè stata secca (salve - salvà). Inoltre, hè desideratu chjudarà tutti i capicelli cun un precintru per una accertazione superior (aderenza). U primu ci vole ancu esse siccatu. A longa hè u prucessu. Ma ùn ci hè nunda cumplicatu in questu, ma si avemu allughjatu i constructori, ùn sarà micca caru. Alignate i mura di furtizzi (u prezzu hè cunsideratu cum'è u quadru di a chiazza) custa à pocu pressu in u quantità chì và à cumprà materiale. Cusì decide: o paghe un soldi decentu, o fate mè stessu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.