A legeCumplementu Regulatori

Cumu restitu i bè à a tenda

Sutta a lege, ogni cunsumu hà u dirittu di rinvià i bendimenti acquistati à u vinditore in casu di qualsiasi difetti o difetti. Riturnà à una tenda un pruduttu substandu hè assai più faciule ch'è a maiò parte di a ghjente ùn hè micca familiarizzatu cù a lege principale nantu à a prutezzione di i diritti cumprati.

Sutta a Lega "Da Proteczione di i dritti di u cunsumu", ogni compratore hà tuttu dirittu di rinvià i bè, anche si i reguli di ritornu ùn anu micca accunsentutu cù u vinditore à u tempu di a so acquistera. Questa lege spiegà infurmazioni in quantu à rinvià i merchenzie in a tenda, se ùn site micca satisfatate per a so qualità.

À u listessu tempu, u cunsumadore hà una scelta di a so strada di cumpurtazione propria, se a qualità di u pruduttu cumpratu ùn mette micca e so aspetta. Se trovi un u matrimoniu, pudete dumandà a dumanda di l'intruducia chì vi hà vindutu i bè, a sustituì cù un pruduttu simili di u listessu mudellu, marca o articulu. Oltremente, possa pretende à una diminuzione quantità in u prezzu di compra di i bè compru. Per fà questu, avete bisognu à ghjunghje à un accordumenti orali cù u vinditore è cunfermemu cù un documentu scrittu chì ei partiti partenu.

U vinditore puderebbene offre alcunà per eliminà tutti i difetti di e merchenzie scupertu per voi libere di u prezzu, o di pagà u costu di a so currezzione da parechji. U dirittu hè di accunsentà cum'è una solu suluzione o d'insistè à rimpiazzà i bè cù una nova. A maiò parte di i cunsummadori prefunu di rimpiazzà i prudutti di qualità, postu chì sò micca fidanzatu di e cose chì si trovanu di difetti.

In casu chì eie solu di e solu solu solu solu u prublema, u compratore hà una raghjulazione legittima di abbandunà u cuntrattu firmatu nantu à a compra di e merchenzie è di rinvià i soldi per un pruduttu in tuttu. Dunque, ùn vi scatate in modu di ritornu i merchenzie in a tenda, perchè avete ubligatoriamente di diritti diritti di fà questu.

U compratore, à a dumanda di u vendeur, hè obligatu di restitu i bè, à quale ellu truvà i difetti. Se ùn avete micca avvistatu à u mumentu di a compra chì ci sò qualsiasi difetti à u pruduttu chì cumprà, per modu di manera predeterminada, hè capitu chì avete acquistatu un pruduttu di qualità. Per quessa, quandu u ritornu i bè cù i difetti scuperti da voi, ùn devi micca u responvisale per elli: sò cunsiderati cum'è parechji prufessiunali. Qualchida manifestazione da u vinditore chì ghjè ellu chì spoiled the thing is illegal. Prima di sta dichjarazione, u vendeur hè obligatu di fà un esse expertu di e merchenzie in a vostra prisenza è à u vostru gastu. Prima di sta succorsu, ùn avete micca dirittu per esse accusati di fattu chì un scontru particulare hè statu solu per a to curpa. Se tu trattate currettamente a cosa è sò sicuru chì ùn sò micca a causa di a so rotore, insistenu à un esaminatu indipendenti.

Se ùn site micca sicuru chì sapete cumu turnà i merchenzie à a tenda in accordu di tutte e regule, leghjite tutti i punti mintuvuti di novu. È fate puru attentu à u fattu fattu. In casu avete da vene a merchenzia in a retazione, u vinditore ùn hà micca u dirittu di redirectirte à ogni modu di servizii induve vi pò esse aiutu cù u vostru "problema". Per drittu, ùn hè micca u vostru prublemu, ma u prublema di u vendeur. Ùn avete micca per passà a prughjettenza di u tempu. U vinditore deve, à a vostra prima dumanda, sustituisce e bè o rinvià i soldi da pagà.

Cumu tornu a merceria à a tenda in casu ùn avete micca salvatu un annunziu cunfirmatu a vostra compra? Sutta a lege, per capiscia i diritti di u cunsumadore per rinvià o sustituisce i bè difettu, u cuntributtu in u cuntroltu ùn hè micca un documentu mandatu per a presentazione. U venditore hè obligatu à ripiglià i beni senza u verificatu, ma hà intesu in stu casu per realizà un esame expertu di a qualità di i bè chì tornanu nantu à a so propria iniciativa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.