BellezzaSkin Care

Cumu caminari in un solarium

Sunlight, refracted through the layer of the air envelope, furnisce ravi ultraviolet, chì causanu di sogliu. U ragi ultraviolet stimulan a produzzione di melanina, una sustanza chì hè rispunsabili di u coreddu di u pelle in l'omu. In a pelle di l'albinu, a melanina ùn hè micca pruduttu in tuttu, è più scuru u pelle, u più melaninu chì cuntene.

U corpu sunburntu hè assuciatu à a nostra menti nantu à a ghjuventù è a salute, ma quantu à e cundizioni di u solidu debbitione invernale per fà un bronzu? Eppuru, sicuru, vi pudarete viaghjà un viaghju in u solarium.

A moda di u bronzu era statu introduttu da e donne di l'u so "ligare". Appena chì a donna hà un corpu di prupiritu contr'à u sole, hà da ricchezza è ponu esse riposu nantu à u mare è u sole. Oghje stu prublema cum'è un tali ùn esiste micca, ma a moda di u corpu sunburntu hà restatu.

A menudo, e persone chì decide di piglià un bronzu a suscitarà a quistione di cumu per andà in un solarium. Prima di vultà à visita u solarium è pigliate una irradiazione, avete visitate un dermatologu per vede a vostra pelle, se duie risposte. In questu casu, Ultraviolet hè contraindicatu. Tedescenu cunsiglii di u duttore nantu à a durazione di a sessione, chì hè adattatu à u vostru tipu di pelle.

L'irradiazione in u solariu hè aduprata da raghji ultravioletti più longu chì in u sole, cusì sunburn hè accettatu più veloce. Cumu à andà à un solarium è ùn ne si creanu? Sì, cum'è nantu à a spiaghja. Ùn cresce u tempu di a sessione è avete da definisce definitamente una crema protettiva. Ùn vi scurdate di appricà a latte di umidità. U prublema hè chì da crede da sera, a pelle hè overdried è u prucessu di anziane si accelera. À u stessu tempu, siccà a pelle hà un effettu benefizièvule nantu à u siccatu di i pimpiuli è, narrowing the pores, impedisce a furmazione di l'acne.

A frebba dumandate a dumanda si pò andà à u solarium Donne incinta è zitelli. U fattu hè chì nisuna rivachju scientifica hè statu cundotta in l'impattu di l'irradiazione ultracolata artificiale nantu à u corpu, ma ancu i medichi ricunniscinu a prutezzione. U fattu chì u solarium hè assai stuffy è, in più, durante a gravidanza, assai anu pigmenti induenti chì ponu intensificà dopu à u solarium, è questu ùn aghjunghjene bellezza. I zitelli ùn anu micca glurificatu di sudore, è u zitellu puderà acquistà un cumbattimentu, è per quessa hè pruibitu per i zitelli sottu à l'età di 16 persone per assiste di sesioni in u solarium.

Cumu caminari in un solarium È ùn avete micca una corneali. U fattu hè chì i ragiò usati in u solariu, anu una grande capacità penetrante, è perchè cunsigliemu di piglià un bronzinu in u sole, o ancu megliu se u vetru fate cù un ispessu mirroru.

Sè a casu di sperenza à l'annullamentu, vi puderà esse u stessu filu di cutiddia da u sole. Per quessa, e misure per a so eliminazione sò parechje. Pruvate di rinfreschi u locu di u cumbugliu cù appruvamentu una crema spiciale, preferibile cù u cuntenutu di aloe, o solu u zucchju d'aloe è cuccume, aiutarà à rinfurzà a inflamazioni è u dolore. Pigliate ancu chì l'ultravivi pruvucarà a crescita di u pianu ind'u indispittìvi, cusì l'area di u lipu superi hè megliu prutezzione da l'esposizione.

I solarii sò horizontale, in quellu di un quarteddu di soli hè stata attinta ghjustu è verticale, cun un ispaziu di mirroru è utilizendu un fan forte. Questu fannu vi permette di piglià un bronzu in un tempu mumentu, è si trova abbastanza. Vertu vertu hè cunsideratu più mudernu è iambienticu.

Cumu si va à un solarium è avè u megliu? A principal cosa, ùn hè micca ghjallindu à u bronzu. Let the first session be minimal in duration. Ùn principià micca sessione di ghjornu. L'intervalu più ricumandatu ad elli hè di 3-4 ghjorni. Duranti stu tempu, a pilosa hè adattata, è u bronzu hè chjapu è beddu. A cosa principal hè di cunnosce a misura in tuttu, dopu visitava u solariu ci darà a so pelle una sera di moda è rinfurzà a salute senza avvisti eccillenti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.