BellezzaSkin Care

Sophia Loren's faciale faciale faciale hija rijiebbilità strippa di a pelle

U sognu di perfetta bellezza di a pelle hè aggradatu da una donna in tutta a so vita. E se in 20-25 anni per mantene a giovani di a dermis hè facilissimu solu, da quandu dopu à trenta anni di prucessu devenu esse realizatu più spessu, cambiante da u tempu à tempu una variità di medie. "Un wand-zaschalochko, rinfrescante è rejiminante di a pelle, pò esse diventà una visa face Sophia Loren. Cinunate Italiano, adore cù i cosmetti prufessiunale, i prudutti naturali, cun piacè a rigalalli à rejuvenate a dermis. Oliu d'oliva è latte rustiche , avena , ova, meli - chì ùn sò micca inclusi nant'à i ricchezza bellezza a dea di a pantalla. Malgradu à a so età sughjetti, Sophia Loren hà da capisce u tempu, senza usu di i rializazioni di a medicina estetica cum'è i prudutti naturali tradiziunali di l'Apenin.

Una fresca fresca d'Sophia Loren: una ricetta classic

U reanimatore di rivoluzione di u casu di munita di a grande attrenta cuntene un pocu ingredienti simplici: 100 g crema (per a pelcula seca), latte per dermis o kefir (iogurtu naturali senza additivi) - per oliu, ancu 1 cullari di colaggiu seccu (gelatina), Meli e glicerina. Dopu dissolute in crema (latti o kefir) a gelatina, hè necessariu di mette in a frigorifíglia (hè pussibule per a notte) durante sei à ottu ore. A matina dopu un containeru cù un colaggiu di l'animali inganna hè stata annantu à un bagnu di steam, è in u prucessu di calà questu hè mischju cù u melu è a glicerina. Per fà per fogghi sta nutizie chì ùn devenu esce, ùn pò esse u so proprietà unica. Allora a massa homogeneia, fretu à una tempore agradable per a peddi, hè aplicatu cù un sbagliu o sponchula nantu à e rini di massa di a riti faciliata, u collu è di a decolleté. Fate stu chjucu cù a strata, dui o tri voti ripetuta a prucedura, aspittendu à l'asciucà di a strata prussima in a zona tratta di a pelle. Allora, dopu à 15-25 minuti, quandu a mascara di Sophia Loren cù a gelatina hè solidificata, ci vole à stufa cù acqua calza o latte. Solu sottu sulforatu i prugramu pudete cumincià à rinfurzà i residue cù l'aiutu di discu di spugna wet o di cuttuni. A fine di u prucedimentu, a persona si deve esse imbottita cù una spugna di carta o toalla, aplica un tonic è appliice una crema di moisturizeghja.

Una altra variante di a ricetta di maschera a gelatina di l'stidda di film italiana

Favolosa da assai donne, a maschera di Sophia Loren cù gelatina hè ancu bonu chì hè pussibule varià u numeru di cumpunenti senza nisun deterioru in u so risultu màgicu. Cusì, per esempiu, una prescriptione hè cunsiderata efficace, in quale 3 tsp. U collagen seccu (gelatina) hè spartu cun 75 ml di latti, stufa finu è ancu guardatu in a frigorifera finu à chì a massa di a proteina pruteghja (6-8 ora). In a matina, a capacità hè cale nantu à un bagnu di steam è aghjunghje 3 cazzi. Meli e farmacist glycerin. Sì u pruduttu abbià pruduce una allergie, invece di a meli, pudete adudu a farina d'avena (o farina) mischieria cù l'oliu vegetali base (oliu, mantova di cacao, cani di rosula o qualsiasi altru).

Diversi aghjunte chì migliurà e pruprietà di a mascara

Per diversificà a nutrimenti di a pelle, l'ucezza facialda di Sophia Loren pò esse diluted cun vinu biancu seccu (1 tbsp), chì pò esse spressione in u rimediu chì s'hè preparatu da a versione classica. Questa hè una di e ricetti prediletti di a dea italiana di a pantalla mundiale. Inoltre, l'attrìghjina spessu aduce zuccadori naturali in u misu di l'ingredientu (i variità dolci sò preferiti per a pelle seca è aghju da un grassu). Quelli chì gustate à sperimentate cù i cosmichi di casa, ponu pruvà di sustituverà u raghju cun zucchero di frutto di vegetale o di fruttu (senza limimentu o limone). Glycerin Sophia Loren pò diventerà u percorsu in u percorsu cù u so oliu d'oliu predilettu (in u listessu monte).

Transfigurazione perfetta

Chì sò i risultati di a mascara simpla di Sophia Loren è à a stessa mascara unica tempu? I rigioni di e donne chì anu usu riguardu à questu ricu fòrdenu una maraviglia sottiliata di a pelle è a riduzzione di toccata, di i pedicultori accumuli, cumprese "pedi di corta", una linia più precisa di l' oval facali è di ridivà i diliculi di a pelle sottu à u mandibulu. Inoltre, l'effettu di a maschera di gelatina perfettamenti perfetta u soffrenza a dermis, alliscià a superficia di l'epidermisa, rinfurzeghja u turgu di a pelle. L'mascara facialda di Sophia Loren hè ben perceivedu da i tessuti ancu in i spazii dilizii com'è l'area di l'ochji. A so textura fina hè bè cù cura, chì cogliu a pelle delicate in questa zona di a fàccia. U effettu di l'attrachju cù a gelatina accumminerà se l'utilità scritta hè utilizata da un cursu consistente di 8-15 maschi. Per fà cumercii prucessi, com'è l'accolta l'attrice, megliu in un ghjornu, pudete piglià un pausu per un mesi, è dopu, se vulete, ferà sessione di spa cù gelatina.

Sophia Loren's signature rejuvenating facial mask: tips separate

Sta mascara in a forma finita hè almacenata in a frigorifera per più di 5-6 ghjorni. Cumu cuntene ingredienti naturali, hè cunsigliu di fà in porzioni. Sì bisognu di "venerà" a pelle di a matina, pudete applicà u pruduttu in una forma fridda. Se realizate u prucedimentu prima di andà in lu lettu, hè megliu caldera a maschera di gelatina per a fàccia in un bagnu di steam o in un micru. U mottu principalu di salvà chì a zitella di Sophia Loren hè a stituzzioni chì "tuttu hè in nostri mani": firmà o tempu o rende grandi à a festa pròssima. Ricette per una gran attrice, aiuta à vede "centu per centu", hè un modu affidatu di fà. Dopu tuttu, a so efficacezza pò esse facilmente nutatu nantu à a rivolta infatte di Sophia Loren, chì cunquistò cù a so bellezza i cori di milioni di spectati!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.