Arte e spettacoliMovies

Crìtiche: a pelicula "Lector". Attorii è roli, plot

U drama di u 2008 di Stephen Daldry hè stata annunziata da parechji critichi di u mundumanu di u mondu chì ùn scappanu micca in valutori praziosu. A film "Le Reader" hè statu ricunnisciutu com'è una storia puramente vita, in quale tuttu hè sinceramente bè, provocativu è paradosu à u stessu tempu. U ritrattu s'assumiglia i maestri famosi di u cinema, hè sensuale, fisiologicu, primitivu, rough, à u stessu tempu sentimentale è poetic. U fattu chì u dramma hè statu sparatu da i Americani hè maravigghiusu, questu hè enfatizatu da a maiò critica, anche u fattu chì i roles principali foru realizati da i principali attori britannichi - Rafe Fiennes è Kate Winslet. True, u rolu di u prutagunista in u so zitellu era fattu da u principiu attore da l'Allemagne David Cross. In ogni casu, cù l'eccezione di L. Olin, K. Winslet è R. Fiennes, solu l'attori filmaturi tudischi si eranu in u film.

A trama. Trè Milestone

"Lector" hè un film chì l'attori sculputi nantu à a pantalla una storia inventata da u scrittore Bernhard Schlink. A narrazione in a pintura hè guidata in nome di u prutagunista Michael Berg, questu un periodu di quaranta anni. U carattere principale principia a so storia di l'eventi di u 1958, chì era in a cità pruvinciali di Neustadt. Allora era sempre ghjovanu Micheli, turnendu di a scola, hè avè travagliatu un attacu seriu di malignità, u conductore Hanna Schmitz hè vinutu per l'aiutu di u zitellu. Ricuperazione da a malatia, trè mesi dopu, à l'insistenza di a so mamma, l'héroe vene à u so salvezza, per rimpraverà. Trà u ghjovanu è a donna matura di 36 anni, un romanzu violentu scaglieghja. Dopu à i piacè carnale, Hannah dumanda à leghje i so libri. A passioni secreta ùn hè micca datu per sviluppà, una volta chì un amatoriu Miccatestru discopri un vacanze vacanze, a so patrona sparisce senza traccia.

A passione trà una donna maturita è un adulescente hè diventata a causa di insatisfacazione trà e pruddi in quelli chì vulianu di abbandunà feedback. A film "Le Reader", sicondu l'opinione di i visibilità particularmente stretta-observatori di a natura, ùn hè senza ragiuni appiecati da R.

Dopu à 8 anni

A narrativa narrativa di u film drama hè trasferitu à Heidelberg, era 8 anni dopu a scappata di Hannah. Michael, studiu di Jurisprudenza in Heidelberg, hè presente à unu di i studii dilettanti. In u dock, à u so horrore, u ghjovanu disco Hannah. U so primu amuri hè accusatu di participazione à a morte di trente formi donna giudaica. Hannah, chì travaglia com'è capatariu in Auschwitz, ùn hà micca apartu a porta à i disgrazzià, ammucciendu in a chiesa durante u focu, per quessa, tutti erunu abbruciati vivu. A prova hè l'annunziu presumitu firmatu da Shmitz. Michele, ricurdannusi quantu ellu libru à a so mistress, capisce chì u so ex amante hè analfabeta è ùn pudia micca firmà u documentu. Ma u ghjovanu hè silenziu, Hannu sentenu à a prisioni vita.

Questa parte di a trama (in particulari u silenziu silenziu di u caratteru principale) trà i ghjovani ghjinirazioni di l'especettori causavanu sperimentu, risistendu à surtite rivolgi indignant. A film "Le Reader", secondu a so vista, hè un melodrama. Por desgraciate, per elli, a guerra hè un cuncettu distante, a diferenza di l'amore.

A parte finali di a tragedia

A culminazione di a narrativa si sviluppa in i 1990. Dui anni dopu, Michael divorzieghja a so sposa è torna à a so cità nativa. Scrivite à u recordatore di i libri chì Hannah lettu in i vechji ghjorni, è envia i registri à a donna chì serve a saria. Hanna, paragunendu u testu di i libri pigliati in a biblioteca di a prigiunieru cù u testu di a voce ricivutu, hè imparu à leghje. Appena a corti fa una decisione per alliberà l'heroina, l'unicu famigghia nantu à a libertà chì hè Michael. A donna si preocesse a so attitudina in cunversione, un omu - u gradu di ripintenza di un ex amante per crimini di l'umanità.

Un ghjornu cuntenutu in a film ùn hè è ùn pò micca esse. Questu hè cunfermatu da i critichi mundiale chì publicavanu i so scuperte. A film "Le Reader" hè una moetica è una tragédie à u stessu tempu, a storia di complexi infinite, destinazioni immobiliati, l'amore. Categurizamenti ùn ci pudessi micca esse finishing felici.

U gruppu attuali. Keith Winslet

Per u rolu di u prutagunista di a film, Hanna Schmitz, i candidati Nicole Kidman, Naomi Watts, Juliette Binoche è Marion Cotillard eranu cunsiderate. Hannah paria à i creadores una personalità cun estremamenti classi, certi devenza è ancu distorsioni. Sicondu u direttore, l'heroina deve esse u centu percentuale veru tedesco di u primu sèculu XX. Questu hè ghjucatu da Kate Winslet. "U lettore" presentava l'attrice cù l'uppurturziu di ghjucà unu di i rolli più in u so travagliu. Winslet hà ghjucatu un caratteru chì pò esse ghjudicatu, odiatu, piccatu, ùn ùn lasciarà micca indiferente. L'attrìzia, chì si dichjarò in u Titanic, chì cunfirmò u so talentu in Enigma, hà dimustratu e cumpitenza exemplula in a Vita di David Gale, hà creatu l'imaghjini di un omu di l'era, per quale ella hà ricevutu l'Oscar.

Attori masculi

Ci hè a ghjustizia di l'attore di Rafe Fiennes è u talentu dimustratu di David Cross. Fiennes ùn hè micca u primu tempu chì participeghja in u filu di i pittori Oscars, a so filmografia conta cum'è maestra cum'è "English patient" è "Schindler's List". Stu gruppu dramaticu seriu è sofisticatu creò un caratteru chì ferma in u ricordu di u visoru dopu a vista. David Cross hà fattu esse un attore promettenti è gattivu. Avanzate da ellu hè sicuru chì aspetta una carriera brillanti è ricunniscenza mundiale.

Burghart Klausner hè un attore germanu, chì hà ghjucatu un rolu secundariu cum'è ghjudice in u dramma "U lettore", dopu a participazione di u prughjettu era avvistatu da i pruduttori. Prestu a so filmografia hè statua grande cù a film "The White Ribbon", u thriller "Invasion". U so ultimu travagliu hè un rolu in u dramaticu biogràficu "A Blow Up Hitler" nantu à a vita di Georg Elzer.

Reflection Psychological

"Lector" hè un film chì l'attori anu fattu tuttu ciò chì permettenu à l'idea di i creati à u visor. A stampa attorna à esse ghjiniralità, sìmuli à u "Prucessu Nuremberg", u stessu cruel è veritativu. Molti critichi chì facenu a lotta chjamà u dramaticu di Stephen Daldry un refinimentu psicològicu-intellettuale. Altru - memoria di Anthony Mingell è Sidney Pollack - i pruduttori di film chì morse durante a so pruduzione.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.