Food and drinkDrinks

"Cristall" - champagne, chjamatu "oru liquid"

Champagne "Crystal" hè fatta da varietà di uva Pinot Noir è Chardonnay. Hà un gustu viscuvatu è harmoniu cù sfumature di frutti nè casgili è frutti cunfitti. U culore di u vinu hè bellu, a palla, l'aranura hè generosa.

U vinu hè sparatu da 1876. Tsar Ruso, Alessandro II, era u primu clienti di questu beatu. "Cristallu" - champagne, produttu in quantità limitati, perchè per a so pruduzione hè adupratu varietà di racini, chì faci micca urdinatu ogni annu.

U gustu vivu di stu vinu veramente riali hè apprezzatu da u mpiraturi. Dice l'ordine per pruduce per a so tola. U vinu spumante era servitu à a tavola in buttigli di crystal, nantu à l'etichette era l'armata imperial imperiale russa.

"Cristall" - champagne, chì hè chjamatu "orlu likuru", hà un prezzu elevatu. A so pruduzione precisa una tecnulugia speciale. U vinu deve esse fermentatu, è per questu scopu si va à i cantine mudele per cinque anni. Grazie à questu, un color golden, iridescent hè statu furmatu.

U locu nativu di u spumante hè Champagne, una provincia in u nordeste di Francia. Questa regione hè famosa per i so vigneti. In più, ci sò varietà di Chardonnay, Pinot Noir è Pinot-Less.

Duranti u Medievu, i vigneti sò stesi di a chjesa. I Monchi vinu criati per a corona di e persone coronati è i sirene. Finu à 1715, i bombe di u vinu eranu cunsiderate un malinterpretatu: in unori sò u vinu "tranquillu". Tuttu cambiatu in Filippu II, u Duca di Orléans, un dilettante è cunnosce di spugliati, era in u putere.

Sapendu accadera imitatu u so regnu, è prestu Parigi, è in tuttu u Francia, erani cuprivati di a "foglia champagne". A pruduzzione di stu vinu cuminciò à cultivà. Allora a marca tradizionale Lanson, Clicquot Viudice, Moyet, Roederer, Piper Edsik hè apparazzatu.

A popularità di i vini Champagne in Russia accuminzau dopu à a fini di a Guerra Patriuttiva cù Napoleone è a scunfitta di e truppe francesi. A pruvincia di u vinu era in manu di i Russi. Allura l'Imperu Russu hè diventatu unu di i principali cunsumatori di champagne.

"Cristall" hè champagne, chì hà assai avanti. Questa hè l'embodiment of celebration and joy, euphoria è fun. Hè facilitu è ghjucatu, astuzente è passione. Hè a capacità di smachjà a to sete è dà cura. Contene tannicu è glucose - sustanzi chì prumove a produzzione d'antichi in u corpu umanu chì lotta cù i microbicchi patogeni.

U magnesiu cuntatu in u vinu hà un effettu rilassante in i musculi. Hè statu longu cunnisciutu di u champagne com'è una medicina per i friddi. Ci era ancu i casi di ridirete di disordini intestinali cun ella.

"Crystal" hè u champagnu prestigiu. A so missione hè di portà una festa à a vita, per quessa accumpagna celebrazione. In ogni casu, pudete furnisce di cumprà una buttiglia di veru vinu francese senza tante ragioni. Dopu avè pruvatu cusì un beato celeste di i dii, avendu avutu u so gustu di velu inghjustu, ùn dumandate micca a questa dumanda: "Cù quantità Chrystal" Crystal "cost?" L'experti cunsigliate per voi cumprà i migliori lagini chì sò inclessi in u sindicatu di grande brands.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.