FurmazzioniScienza

Cosa mumentu di u corpu

Estru ... U cuncettu eni spissu usatu in fisica. Cosa hè vulia dì da sta parolla? Sè vo dumandu sta quistioni à l 'armata bastiacciu, in più casi, avemu dariti a risposta chì mumentu di u corpu, - ghjè una certa nfluenza (spinta, o parcussione) nfruènza nant'à u corpu, accussì ca si hè sappiutu à spustà in un datu a direzzione. U friscalette, arquantu currettu spiegazione.

mumentu di u corpu - animu cu cui avemu primu scontru à a scola: una lezziò di fìsica à noi mustrau comu chiddu ri ittàri falà un picculu camion è hà fattu un tali palla di metallu nantu una superficia abbuccatu. Era tandu avemu discurria chì pò avè un impattu nantu à a forza è a durata di u finominu fisicu. Da sti assirvazzioni è cuegghiè, è tanti anni fa I nasciu lu cuncettu di u corpu cum'è u caratteristiche di u muvimentu: poi ci tastau, direttamente dipindenti à a vitezza e di massa di l 'oggettu.

A parolla in u scienza accuminciatu a Frenchman Rene Dekart. Hè accadutu in u principiu di u seculu XVII. Scentifichi spiegari mumentu di u corpu, micca solu cum'è "la quantità di trafficu." In u parolle di Descartes ellu stessu, si unu corpu diriggennusi collides cu un altru, si perdi tantu di u so energia comu si dà un altru oggettu. putinziali di u corpu, a secunnu di la fìsica, ùn spariscia, ma solu spustatu da unu oggettu di un altru.

A caratteristica principale chì hà un corpu, poi ci tastau hè u so muvimentu. In autri paroli, ghjè una quantità vettore. Sighit da sta frasi, è chì ogni parsona in muvimentu, hè un mumentu difinitiva.

Canuscenza Formula di un oggettu di un altru: p = MV, induve TB - vilucitati di lu corpu (quantità vitturi), m - messa di u corpu.

Perciò, u mumentu di u corpu - micca solu quantità chì definisce u muvimentu. Perchè ùn qualchi corpu, comu l 'altri, ùn ci perdiri per un pezzu?

A risposta à sta quistione hè stata a nascita di n'avutru nuzzioni - estru chì definisce u tempu è a durata di suttascrittu di u sughjettu. Si permette à noi à definisce cumu u mumentu di u corpu di un certu pirìudu di tempu. estru rapprisenta u prodottu di u pack (putere attuale) per la durata di u so sboccu (tempu).

Unu di l 'funziunalità cchiù famusi di lu IT hè tinillu finz'a, furnì un sistema di chjusi. In autri paroli, à u sustegnu di l 'àutri nfruenzi nant'à i dui oggetti, trà mumentu di u corpu, vi stà stadda comu longu cum'è vo vulete. principiu di cunsirvazioni pò esse pigliata in contu in una situazione induve hè presente u impattu esterni nant'à l 'uggettu, ma u so vitturi impattu hè 0. Also, u mumentu ùn cambia in u casu induve l' affettu dî sti forzi, o pocu pesa nant'à u corpu assai curtu piriudu di tempu (cume quandu colpo).

Hè issu drittu di cunsirvazioni di più di centu anni, hè Agence da u criatori, sò truvaru supra l 'idea di a famosa "rimusciu parpetuu", comu si era quellu chì si trova in a basa di cuncetta comu Jet prupulsioni.

Cù riguardu à a dumanda di a cunniscenza di u fenomenu, comu lu mumentu di lu corpu, sò usati in lu sviluppu di missili, arme è novu, s'ellu ùn eterna, miccanismi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.