News è societàCultura

Cosa hè idda, una ragazza bellezza africani?

Girls tribù africanu di u populu Russian, frange, francà. Lettera a so sicurità bellezza rara chi sò radically differente da a nostra. A causa di chistu, avemu lu stereutipu chì tutte e donne neri ùn sò cum'è attrattiva cum'è a nostra. Tuttavia, hè propriu accussì? , O, forsi, di l 'poze scioccante avemu firmatu fàricci la vera biddizza di l' Africa?

À capisce sta quistione, vi tuccherà à cernigliavvi verità da a puisia. Per fà stu, adurèmulu cunfruntari lu differente categorie di fimmineddi di neru vivant à u territoriu di u Cuntinenti Black è fora.

ragazza African: ciò chì ci hè a paura di?

African standard bellezza di u pòpulu Russian parenu almenu stranu. aricchi trapassatu, chì ut facili 10 cm Lingua pignatta. si stendini nasu imbellita, di più, comu corpu di una Puericultura chè nant'à una parte bella di u visu. Allungatu, cum'è una giraffa, collu, belted cerchi ramu. Tutti stu fa scantari i nostri 'omu è l' esercitu di Chili più di quessa si stissi accussì ladiu?

Tuttavia, ci avissi a fari unu puntu chjaru. Vergogna eccessi - hè un cinquinu norma di u pòpulu lucali. Quissa hè a parti di u patrimoniu culturale, trasmessi da generazione à generazione, supra l 'ultimu 2-3 mila anni. E trùbbulu mentre ch'elli parenu esse solu per noi, ma per elli hè una parti pi di l 'imagine esteticu di l' antenati.

A foras à u duminiu

Ma micca tutti i populi endemica di l 'Africa sò acostumaus a self-francese flagellation. Cusì, à mezu à tutte e l 'àutru, leva la tribù Himba, perchè ci campanu i più bella ragazza africani. Tuttavia, u so aspettu billezza di u non solu l '' omi neri, ma la maggiuranza di eurupei.

A cosa hè chì e donne di sta tribù hannu corpu assai armali, chì hè assai sfarente in ghjenti. iddi puru nun "arrubà" u vostru corpu, ma nantu à u cuntrariu, esse seguita. Cusì, di fimmineddi lucidato ghjornu in i so capelli un strattu spiciali da olii serpente e naturali, furmendu thereby chiappe maravigghiusu, qualcosa dreadlocks dignité.

In più, e donne in stu tribù usatu pi vèstinu assai di essayer. È si dà elli ancu di più distintu è nobile. Essa stunatu parechji di i turisti, li disse ch'elli sò cum'è Princesses neri antichità.

À l 'arba di na nova èra

Eppuru ancu africani corsi sò seriu cuminciava a ricanusciri chi oghje tali eccentricities ùn più sò in Vogue. Comu lu prugressu occupa i tarri salvatichi, è ùn la cultura stessa di u Cuntinenti Black. Avà i beddi fimmineddi African ùn sò in una cursa a mutile u so corpu è facci. Grazi a televisiò, è acquistà novi cumpurtamentu e credenze chì sò differente da u solitu di i megliu.

In generali, nunustanti la identità di africani, ùn sò più è più interessatu à esse cum'è Miricani è eurupei. Dopu à tuttu, u so imagine - hè un simbulu di ricchezza è prosperità, chi hè cusì casticatu mancava. So ùn esse suspresu chì ragazza muderna invece di u bancarella-forma stich, preferiscu un gruppu donu di cicculata a qualità.

mudellu ragazza African

Vergogna à cambiamenti in a cultura di i populi Africana hà purtatu à u fattu chì e donne sò cuminciatu à scambià i so ochji. si girava in panthers elongate, capaci à mettesi nantu à una para uguali cù biddizzi European di i lupi salvatichi è unkempt. In a prova di stu noi prisentà un cortu lista di un nativu di l 'Africa, pò Purtivechju ognunu cù a so bella vues.

  • Iman Mohamed Abdulmajid - sta donna, African hè unu di i primi à mustrà i munnu lu veru bellezza di u Cuntinenti Black.
  • Keyt Menson - pone Ghanaian, vinciu l "Face di l 'Africa" di u 2008 cumpetizione naziunale.
  • Oluchi Onvigba - biddizza Nigerian cunquistari la Saloni di parechji mostra rinumatu.
  • Yasmin Warsame - un nativu di a Somalia, si trasfirìu a Canada e addivintau famusu ci comu unu di lu statu più attrattiva di fimmineddi.
  • Zhenevev Nadzhi - una ragazza African da Nigeria, chi duna la libirtà a un famosu cantadori è un mudellu di fora lu paisi.

Hè nutevuli chì a lista hè assai longa, comu l 'biddizzi tarra nantu à sta terra ferma assai. Ma più impurtante chì u mondu oghje accuminciò a pigghiari sti fimmini comu degnu Baia skinned mudelli. Per quessa, u mitu chì tutte e donne scura-skinned sò unattractive, è pocu à pocu cumincia à dissipate.

Africani, ca addivintau famosu tutti più di u mondu

Sì in lu capitulu prima ca parlavanu prontu bellu e donne africana, in issu noi vi ritruvà u più famosu di tutti. Di quelli chì, quale bellezza na vota e pi sempri hà cambiatu u mondu intornu à elli, furzatu à nantu à fronte, di l ' "un lettu neru".

  • In u primu postu supermodel Ethiopian Liya Kebede è criatori. Stu ragazza African hè tantu pupulare chì rivista Forbes u so attribuitu u locu, 11, à mezu à i mudelli cchiù assai paiò di u mondu.
  • Lu secunnu postu d 'onuri Agbani Darego - un nativu di Nigeria. Ch'edda hè quellu di a prima donna, neru chì hè capaci di vince u "Miss le Monde".
  • Flaviana Scibretta - mudellu Tanzanian, chì finitu in u 2007, 6th in u cuncorsu "Miss Universu". Oghje u so visu hè un brivetti di unu di li cchiù famusi di campagna di moda - Vivienne Pirro.

Passatu è avvene

In cunclusioni, vogghiu diri ca l 'Africa - un cuntinenti di cuntrasti tarra. Quì sò paci ntrizzati passatu e lu futuru, i paesi, è di sicuru, bella è brutta. Per quessa, ùn si pò dì chi, appena tutte e li fimmineddi African vi assumiglianu un European. Avaremu sò, a maiò parti di i tribù uriginale vi cuntinuvà à seguità i vechji usi e normi.

Tuttavia, à quelli chì ghjocanu cù sempri à scambià di u mondu cambia sempre la rapprisintazzioni di e donne di sta righjoni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.