News è societàCultura

Cosa hè hyperbole è litotes: esempii in litteratura

lingua Russian oghje hè à mezu à i dece più bellu è, linguisti stimani chì ci circa mitati un miliuni di e parolle, ùn cumpresi i prufissiunalisazioni è dialetti. U granni scrittura Russian anu cuntribuitu à u sviluppu di a lingua letteraria russa, tantu lingua fù replenished mezi artistica e sprissivu, chì sò usate in u scrittu è à discursu oghje.

U sviluppu di a lingua littiraria Russian è a prima corsa

Lingua russa nizziaru a furmari a lu XI sèculu, duranti l 'esistenza di u statu di Rus di Kiev. Poi vìnniru criati lu primu fiche e li caputravagghi di li Old Letteratura russa. A milla anni fà, à i scrittori usatu i mezi artistica e sprissivu di lingua (corsa): l 'Méditation, suprannomu, métaphore, hyperbole è litotes. Esempii di sti termini sò cumune è sempre in litteratura è in lingua bassu.

A li cuncetti di "hyperbole" è "litotes"

Sintennu la prima vota lu tèrmini "hyperbole", sperti cuntari a storia di certi di i so casa cu lu ligginnariu Hyperborea, è di matematica ricordu una ligna custituita di dui rami, ca veni chiamatu - hyperbole. Ma lu tèrmini si rifirisci a la littiratura? Hyperbola - una figura stylistic, ca veni usatu di valurizà u expressiveness di u utterances è exaggeration CP. U Populu ùn hè micca difficiule a criu ca sta parolla ci hè un Antonym, perchè se una lingua hà i mezi di exaggeration, ci vole godi esse una figura stylistic chì serve à understatement. Quelli chì i mezi artistica e sprissivu hè litotes. Li siquenti sunnu asempî mostra chjaramente chì un tali litotes e quantu à spessu hè usata in u discursu.

storia Millennial di hyperbole

Hyperbole hè assai cumuna in littiratura antica, per esempiu in u "poser": "Tom in Polotske Matins pozvonisha, a mane à u santu Sofei u campanile, è ch'ellu Kyeve oscillazione sente." Ppi la pruposta, vi pò capisce u sensu: u sonu di a campana, prozvenevshego in CREME, ghjunse a Kiev! Di sicuru, in rialità stu ùn pò esse, altrimenti i residenti di paesi vicinu sò persi li sente. A parolla hè d'origine latinu: hyperbole significa "un exaggeration." Hyperbole usati quasi tutti i pueti è scrittori, ma in particulare u so usu friquenti in i so opari vitti fora Nikolay Gogol, Vladimir Mayakovsky, Mikhail Saltykov-Shchedrin. Cusì, a cummedia di Gogol "I cuntrullori Cultura" nantu à u tavulinu hè un "anguria centu rubles," - un altru exaggeration, perchè micca cusì cari anguria, s'ella hè, di sicuru, micca d 'oru. Mayakovsky in a so "storia tremenda" tramonto brusgiatu "in centu e quaranta soli" chì hè ncridibilmenti luminosu.

Litotes in litteratura

Truvà fora lu hyperbole à capisce ciò chì litotes, ùn hè micca difficiule. By sta parolla hè dinù à spessu infurmazione Gogol. In u racontu "Ermitage Luisi," iddu discrissi la bocca di una persona cusì picculu ch'ellu ùn pudia parlerà più di dui pezzi. Nikolai Nekrasov in u famosu puema caratteru "cuntadinu Children" - un pocu 'omu cu' na granfa, ma ùn parlà di a so altezza in centimeters: autore litotes vulete emphasize chi lu vecchiu suttana porta un grùassu pupu di fà i legna. Excursii un litotes pò esse trovu da altri scrittori. Par la via, ci hè una parolla da u litotes parolla Grecu, ca significa "simplicità, aise."

Litotes è hyperbole in discursu bassu

L 'omu, senza sapè lu, si usa hyperbole è litotes in a vita bassu assai spessu. Sè vo pudete sempre criu lu significatu di hyperbole perchè di tuttu l 'canusciutu verbu postu "à exaggerate" Ce litotes - per parechje ferma un misteru. Ruvinatu, l 'omu riccu ti dicu ", ju nun haiu sordi - bastassi a ghjurà", e vidennu un picculu zitella many u carrughju, vi pò disciuplicà ciò ch'ella hè, "Thumbelina", è s'ella hè un pocu u caprettu - "un carusu-cu-dita". Hè l 'esempi cchiù friquenti di litotes. Hyperbole, ognunu di noi consumes troppu à spessu, per esempiu, ncuntratu pi casu cù un amicu, li primi replica, hè "un centu anni Ùn aghju vistu", è a so mamma, stancu di fà u listessu Vita fidget-fils dici, "voi I dittu milli voti!" . Cusì, pudemu novu ruling chì ùn ognunu sà chì tali hyperbole è litotes, ma usa sti tecnichi, ancu un zitellu di trè.

U significatu culturale di tropes

U rollu di a lingua russa hè grande figure stylistic: iddi attaccari emutivu, di valurizà imagine è renda di più sprissivu. Senza elli, i travaddi di Pushkin, è Lermontov avissi persu u so lustre, è avà tù sarè capaci di aduprà a più confiant bella turni di frasa, comu sai, per esempiu, chi un tali litotes.

In la littiratura, hè impussibile à fà senza sti tecniche, chi fà dâ lingua russa hè unu di i più sprissivu, cumplessu è ricca. So piglià cura di i lingua russa - stu tisoru, stu duminiu hè more à noi Turgenev è altri di i nostri paisani suprana.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.