Arte e spettacoliArte visuale

Cosa hè a neve, a so storia è u prisente

L'articulu sarà di interessu à quelli chì vulete sapè ciò chì u murale, è u rollu ghjucatu da stu tipu d 'arte in lu la storia di architittura e culture in lu sviluppu di a civilisazione umana.

Fresco - hè l 'arte di der li mura e tavane da entrata in un fasciu culurata u calcina ancora damp cù colori' acqua. In sta tecnica, una felt è una sustanza in terra hè a stessa materia - calcare. Cù sta tinta bè guardatu, ùn showering.

Cosa hè una murale, bè cunnisciutu-ancu in i tempi antichi. A so funzione hè u fattu chì u cumpiimentu di pittura, breccia cera quariàtu. U bisognu à avvià è compie u murale à calce secca custretti l 'artista a travaglià in un passu assai viloci. Pirciò, si unu era di creà una grande pittura murale, u travagliu nantu à uni pochi artisti. Però, si sò nicissarii à hannu sperienza prufessiunale, perchè in più di disegnu frombu battutu, venia necessaria à avè una manu forte cunvinta è un chjaru, vista di u web cumpusizioni cum'è un tuttu, dipoi tutti avianu à travaglià solu nant'à una parte di u. Sè si era nicissariu a currezzione, tandu sta parti di l 'Annunzio imagine incù calce excised è una nova sfarente di muratura fù applicata.

A tecnica, fresque, joué quasi tutti l 'antichi monumenti di pittura, munumentale. Antenati sapendu bè chì i afréschi. Di stu ghjornu cunsirvatu dipinti muru di Pompei, pittura, nantu à i muri di Catacombe Christian, monumentu di Romanesque, fresque, arte munumintali bizzantinu e lingua franca.

L 'internu di l' antichi, architettura, muri è finestri accattatu cruciale. Sapendu chi sta murale, ch'elli limòsine studiata cù una bella pittura, nantu à calcina umitu e mosaicu (secondu a fratellanza di i clienti - u riccu 'abitanti di abbitazzioni, è in li tempi antichi circava di cunfortu). À issu si vinni canusciutu spiciali stile "Pompeian" di pittura, nantu calce Bagnato. A moda di pianu lussu è dicurazioni muru è interni, medievale, cunsirvatu. tendenza Popular di passaggiu da età di età, ùn hè stupente chì durante u populu Renaissance a sapiri ca sta neve. Tradition di der so industrial ùn sò ulìmpicu.

Per ogni nova èbbica di biddizza e splinnuri, ricchezza è a qualità di disignu varri era impurtanti. Unu hà solu à rammentu u famosu stanze Murales in u palazzu di u duca Ludovico Gonzaga in Mantua. U so famosu-mondu routes fresque principiu di signore Renaissance Andrea Mantegna cunsacratu à u pruprietariu di u palazzu, u guvernatore di Mantua. L'artistu chidi sceni da a so vita.

A valore assai spiciali acquistate, fresque, parete in la pieve palazzu di lu Rinascimentu. palazzi dicurazioni Splendor ùn hè micca l 'ordine in la casa una manera unica di mobili, ma a causa di l' abbillimentu di i afréschi tettu, i muri è u pianu a la casa.

Oghji, incù l'aiutu di i afréschi nova la industrial di dui casi privati, è edifizii publichi. In u nostru tempu, u murale, hà guadagnatu ragiunevule straordinariu, pupularità è ancu pristiggiu, in particulare quelli di a so razza è arte dipinti tettu e Murales, sustituì u dipintu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.