Publications è articuli scrittiCopywriting

Cosa hè a circulazioni: lu significatu è cunnutazzioni of speech

Assai spessu, e parolle chì sò solu unu valori, permette a nascita di novu significati e Bresciano. U prucessu di acquistò valori applicàrisi pigghia tempu, à spessu una parolla pò avè un numaru salti di ozzione mangiare. Quissa hè duvuta à u fattu chì ùn lingua ùn pò dà una definizione di ogni cuncettu. In agghiunta a chistu, genti pò cumpariri associu cù issu, o chì parolla. Vergogna à unità di vucabbulariu chiamatu e parolle ambiguu, è copre 40% di a lingua russa. Unu tali parola hè "circulazioni". A Canzona di vede ciò chì a scappu antica, è cumu si sta parolla.

Lu significatu funnamintali di

In più casi, a parolla "circulazioni" ìnnica lu numaru di quelle prudutte di u listessu prodottu o di i prudutti è si usa in opérations stampa. Più à spessu si produci Cumpariscerà edizione ghjudicatu révision u novu pruduttu, à parè soiu u interessu publicu in u prodottu. U prima scopu di quelle nun supirava li 15 mila copi. Una volta i dati necessari sò create, stampe edizione è chì pruduce u numeru nicissarii di quelle. In u casu chì u pruduttu ùn hè micca in u mondu, è cumerciali sò troppu bassu, po sunari-libbirtati di lu prodottu nun elaburazione.

Ci sò trè tippi di circulazioni: picculu (prucessu), nturpidàtu e di massa. U vulume opere libbirati media ùn trapassa 100 mila copi. In stu casu, si lu prodottu hè attrattu da intaressu da u publicu, si ispìranu a circulazioni di massa, vale à dì più di 100 mila copi. U più friquintimenti usatu hè a circulazioni average, una più solu bestsellers stu mondu è altri novateur pupulari.

Origine di a parolla

Ma ciò chì ùn "circulazioni" in a so forma urigginali? Andemu studià a storia di l'aspettu di a parolla.

L'origine di a parolla hè France. Tiraillement significa lu sbattulianu, attirannu mori, à spessu usatu a cunghjunzione cù u tema di vari lotteries è Lingua Corsa. People assuciata incù finances è l 'ecunumia, a parolla hè usata in u sensu di a liberazione di oblighi di guvernu. Cusì, si l 'cosa fù publicatu in circulazioni, si perde u so sensu è valore.

Cosa hè a circulazioni in rilazioni a ghjente? Dopu à qualchì tempu, u espressione "andà in circulazioni" statu usatu pi la cumpagnia. Qualchissia chì "ghjunse in circulazioni", persu u so travagliu. In casi rari, si rifirisci a la morti, o termination di a vita attiva di u singulu individuu. Sta sprissioni hè divintatu cusì pupulare, hè oghje usatu comu un phraseologism.

valori applicàrisi

In più di sti valori, ùn ci sò tanti micca cusì bè cunnisciutu-Bresciano di e parolle nicissariu pi la cumprinzioni di ciò chì i scappu antica:

  • A pratica di serenità a pupularità di correlate è u so prudutti.
  • Raffle biglietti ghjochi e sparti.
  • A capacità à aduprà è travaddà à u publicu.
  • A grande numaru di quelle di u listessu materie (non veni usatu cutiddianamenti stampato).
  • sciroppu Sugar dirivatu da lu zuccaru bollita è usatu pi ornate u glaze panatteria.

Avà chì vo cunnisciti u va a stampa è quantu à aduprà a parolla à tutti i so significati!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.