HomelinessGardening

Comu preparalli l'arcu per u sante? Arcu: pianta è cura

A cipolla hè una di i culti prediletti di i giardinarii è l'estate di l'estiu. Prima di cultivà a cipolla, ci vole à pratiche. Semi, da quale à a fini di l'estivi sò otteniti bè lampi per siveramentu in l'annu dopu, sò simu di a primavera. È solu dopu à l'annu, pudemu di scurzali in u locu. Per fà cresce i frutti sò stati grandi è belli, duvete sapè cumu si prisentate a cipuleria per u sante, cum'è e funzioni di cura di sta pianta.

Opere di piantazione

Cusì, hà dicisu di pona un arcu. Sposcione è cura di sta pianta hè una materia sìmili, ma ave sempre bisognu di sapè. Puderete foglie cipolle in primavera in dui maneri - nantu à a testa è à a penna. Per ghjunghje u risultatu di "piuma" puderà plantà e semi e bulbi. Ma u sbarcu di a cipolla nantu à a testa pò esse fatta solu cù l'aiutu di a simminzioni. Semi per questu scopu ùn sanu micca. Per fà cumincià a zucca di cipolla, ci vole à pattighjà grandi bulbe in u terzu annu.

Quandu si piantanu

Qualchì data precisa, u cateddi in ligna à u capu ùn vole micca. Eccu assai depende di e cundizioni climatichi. Ci hè solu un periodu apprussimatimu, chì dura da a fini d'aprili à a prima maghju. Ma hè una cundizione. Per fà un arcu nantu à a terra, deve esse caliatu più di dodici gradi di caldu. Se piantà a simina à un friddu chjappu, vi conduciu à a furmazione di un grande nume di frecce, chì degratu assai a qualità di u pruduttu finali. È se, à u cuntrariu, hè tardu per un periudu, a cipolla sarà chjuca è micca cultivata. U sviluppu di e bulbi seranu moltu lento. Questu hè duvuta à a mancanza di umida di u mondu.

Preparà a cipolla di pona in a primavera

Prima di cultivà e cipolle in u locu, deve esse bisognu preparatu. A qualità di u risultatu largamente dependu di stu prucessu. Cuglieri prima di cultivà vole, prima di tuttu, generale è saldine. Hè necessariu di ridivà di tutti i specimelli malati, secchi o dannati. Tutte sminia disponible hè distribuitu da secondu a grandezza di i trè gruppi. Da a stessa manera (in talla) a pianta hè cultivata. Stu prucessu hà da definisce a uniformità di rifletti futuri. Cunsiderate a preparazione di l'arcu per u duminiu dopu l'ordenazione. Quandu tuttu hè sortatu è tutti i lampadini cumbattiti sò rimanighjati, i mudeli restante sò siccati. Fai questu per trè o quattru ghjorni à una temperatura di trenta cinque grazzi. Questa prucedura si realice quandu i pianti sò stati guardati à una temperatura di menu di sette gradi di u calore. A cipolle si deve esse caliu benchì prima di cultivà. Inutili, a so qualità ferma assai per culpa di i flèvuli furmate. Ci hè una parolla chì dopu a siccari, ci vole à impiccà e lampadute in un fertilizante diluccu durante 8 o 10 ore. Puderete dopu per 5 minuti in un sulfatu di sulfu diluatu . È dopu à tutte sse manipulazioni, a cipolla pò esse lavata è piantata in terra.

Per preparà per u sembra di e zitelli, duveranu esse custatu per dui simani in cundizzioni di alta umidità. Dui ghjorni prima di travagliu, ponu esse imbruttatu in un pappagallo muruperatu, chì deve esse indettutu peristàmente. A piantazione di e zoni hè fatta in u sviluppu dispunibule vicinu à a fini di aprili.

Plantemu una cipolla

In a sizzioni pricidenti, truvammu a preparazione di a cipuleria per u sembra. Avemu bisognu di capiscenu cumu implementà u sbarcu stessu. Ci hè certu regule. A distanza annantu à i filieri sò in a ranchata di vintima cinque centimetri. Ma fra li capi ùn deve esse da cinque à deci centimetri. Sì pittate e cuttimi troppu vicinu à l'altri, in u prucessu di creazione, avè bisognu à esse sbucherà, è a cipolla resultanti hè utilizata pi l'alimentariu. Inoltre, a prufundità di a pianta hè impurtante. Ci era di quattru centimetri. Questu significa chì u gruixu di a tappa di a terra si deve esse almenu dui centimetri. Hè ricurdatu chì i sozzi di terraccia ùn piace micca i cipolle. Sì i vostri letti sò cum'è cusì, aghjunghje l'aria è a turba. Allora mischjà cose tuttu. Da e culturi un bon "vicinu" per a civodda hè carru. Hè cresce ch'ella hè capacitu per sparisce u ciupernu.

Carattaristichi di cura

Per fà crescita una bona cipolla nantu à u vostru lettu, chì si prisintà è cura ciò ch'ellu deve esse fattu bè. Sta pianta amarà a luce di u sole, cusì u migliori di a racoltazione sarà in i posti aperti. E cipolle criscianu bè in sò solu di acidi, cusì oghji sò sempre limi. Duranti u primu mezzu è mezu mesi dopu à a pianta, hè necessariu di regu per ogni oghji ghjorni. Quandu a cipolla dapoi a forma è riunioni, l'acqua hè stata sola. Una svantazione hè unicu periodu aridu. Se u culore di a piuma di cipressu hè bluccatu, significa chì l'umidità hè insufficente per a pianta, è una sera verde luminosa indica chì hè troppu. U megliu risultu sarà sustinutu da a cipolla terraghjanu nantu à quelli leosi chì i pumati, u fasgiolu o di col fate l'urtimu annu. Ùn pudete micca pianificà sta pianta dopu à cucumari, zucca, ancu cume a cipudine è l'agliu. Dopu d'sti prudutti, sta pianta ponnu èssiri cultivatu solu dopu à cinque anni. In più di a regione, ciuci è anziane di a terra si deve esse realizatu. È maculate cun fertilizanti. "Feed" i cipolle di tri voti. Prima, fà nutrienti prima di cultivà. U propiu fertilizante hè pruduciutu quandu u fogliu diventenu un duru di quattru centimetri. È l'ultima volta u fertilizante hè applicatu hè quandu u grandu di a cipolla di cipolla alcanza a stizza di u walnut.

Prevenza di malatizza

Per impidiscia l'iniziu di malatii di cipolla, hè necessariu di trattà e piante chì hà digià acquistatu una longu di quinze centimitri, un agent antifungali. Per fà, avete bisognu à piglià cinque litre d'acqua, una cullera di cota di copper sulphate è a metà una culletta cuillata di sapori di u liquid. A cipolla pò esse affettata da u mutuu negru, ovinzione, cervicenza è altre dolore.

A racoltazione

A cullizzioni di cugliera di cipolla, chì hè stata pianta in a primavera, principia à a mità di aostu. Ma ogni cosa dipende nantu à a regione di cultivazioni. In certi casi, dinò pudite esse primur o più tardi. Quandu u zucchero hà chjamatu, è a pianta hè diventa urente, pudete aduprà a cugliera. U risultatu di u pruduzzione di cipudine dipende micca solu nantu à a qualità di l'assistenza, ma dinò in a varietà di a pianta, a fertilità di a terra è e cundizioni naturali.

A cipolla hè una di i culturi prediletti pè cultivà. Sta pianta hè propietariu curativi è hè capaci di prutezzione di u corpu umanu nantu à i friddi. Inoltre, quasi nisuna pignatta di carne o vegetale pò fà senza arcu. Dopu tuttu, puderia migliurà u gustu di l'alimentariu, è ancu di fà facilità a so digestioni. In questu articulu, pudemu truvà micca solu manera di preparà a cipolla per u siveramentu, ma ancu hà trovu a basa di l'infermiera è di crescente per questa pianta. In osservazione tutte e regule simuleri, puderà alcunisce una verra cullettiva di cipudioni in i so lecho, in quantu a bona qualità di ogni capu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.