FurmazzioniFAQ educazione è a scola

Comu 'na bona studiente?

Ricordi di i tempi liceo, a scola, o universitaria hè sempre isari un surrisu e bonu spiritu. Ci era senza difficultà, prublemi di facenni di casa ogni ghjornu è spirienzi di una famiglia. Cusì si pò riflette solu una persona, ma mi pari à u zitellu chì nudda pò esse sempri a studiari.

Come è induve megliu à amparà da?

anni, a scola sò u più 'età d'oru in a vita d' ogni essiri umanu. Quì avemu crisciutu, avemu crisciutu; qualchissia ritrova primu amuri, è qualchissia aprissi novi sbocchi prufessiunali è mostra granni putinziali in ogni campu. Ma à tempu fà bè à a scola e farimi in tuttu?

Subjects chi studià i zitelli à a scola sò u principali, è a so prisenza di dà u zitellu a pussibilità di sviluppà cumplettamente. U maestru dà i principii, comu si teni lu familiarità studianti cù u sughjettu. In più, u pircizzioni di la nfurmazzioni dipende di u maestru in parechji modi. Si deve esse assai attenti à a scola, in ordine ùn a Miss di qualcosa. Dopu tuttu s'è distract da classe à sunnià circa calcosa, tandu u risultatu serà zeru furmazione. E, mentri 'na bona studiente?

I studienti deve numarosi à stu duminiu: s'è vo avete quistione o ùn capisce cosa (su una nova argumenti o matiriali studiatu), tandu hè megliu à alzà a so manu, è dumanda dinò. Chì u maestru di a spiegari u studiente novu sapi per ellu esempiu (compitu, è tipicamenti m. P.). Priscilla oghje una picca cosa, dumani si sarà impussibuli à capisce i seguenti materiale. I ziteddi ùn parenu esse a paura di pazzi o UNSIMULATED, com'è u travagliu di u maestru è veni, chi avissi a 'nzignari i zitelli sucialmenti li mette in la squadra è micca à càntanu identità.

Spissu vi ponu sente i pratesi di genitori: "Comu è u zitellu à amparà s'ellu u maestru hè troppu s'imponi." A natura di u maestru ùn ci ntirfiriri ccu la dimarchja pedagogica. S'è u zitellu hè difficiuli di a miludia u infurmazione da un tali parsona, allura stu scopu deve piglià certi di i genitori. Dopu tuttu, i zitelli sarà assai clearer se u materiale è à dilla mamma, o sora. Soprattuttu u maestru ùn pò esse cambiatu (ma in un pizzicu vi pò riflette à cambià i classi o di a scola).

Di sicuru, i ziteddi ùn sò micca tutte e imprese. Ognunu di i studienti, s'ellu hè un studiente A, o un avide Losers, ci vole un accostu spiciali à siducia i più à a dimarchja pedagogica. Dopu tuttu, ogni zitellu hè capace di, appena la capacità di sti deve esse cunsideratu è disclosed.

Ma approcciu unu l'insegnante ùn hè micca abbastanza à risponde à a quistione di quantu à studià bè. Quì vi tuccherà à addunisce e lu putiri Pauvre. Quandu un zitellu vene in casa da a scola, li chersini di ciò chì hè accadutu oghje, ciò chì nova ci ampara è, videndu. È ancu s'è i infurmazioni uttinni ùn vi cuntari a la scola, appena u zitellu vi dicu e lezioni di troppu. ellu e lode, è hannu pacenzia. I zitelli amore quandu genitori sò impegnati cù elli, in particulare quandu u prucessu di a furmazione hè cum'è un ghjocu.

Ch'ellu vi sò missioni di matematica. Per ogni risposta currettu, incuragisce i caramelle zitellu, una frasca, o un "onori stelle." Vergogna à stelle bastone à u muru accantu à u lettu. Quandu un zitellu hà da andà à lettu, ci avissi a li nutari è capisce chì oghje ci pruvatu assai bè, è dumane hà da pruvà à esse ancu megliu. Sicondu a stu principiu è lu bisognu à insignà i zitelli à a dimarchja pedagogica. Dopu à qualchì tempu, u zitellu hè digià assai avvezzi à impegnà senza la prumuzzioni, sarà bè à fà bè à a scola.

Per i zitelli à u sviluppu di bè, ùn scaricà lu science, lettura, longhi, libera. Hè assai megliu à dà si à ogni rùbbrica, per esempiu, à a palestra, at a squadra ballu o di a scola 'arti. Here ziteddi cumunicà cù i so pari da u restu di a dimarchja pedagogica, ma in u stessu tempu di venda altre discipline. Per quessa ùn vi interessa a prisenza di spariscia, com'è ogni ghjornu u zitellu hà da amparà calcosa novu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.