ParalinguisticiFai da te

Comu a crisciri i scarpi fatti di Hirst o pelle

Ogni donna si 'accordu chi un più piacevuli sperienza chè accattu novu shoes, hè difficiuli à cullà cù. Tuttavia, issu ùn hè micca sempre colpa à dì circa lu raznashivanii. S'arricorda Manufacturers sò uffrennu fashionistas u tribunali assai di differente mudelli di tutti i tipi di materia. Ma stu ùn negate lu fattu ca la nova scarpi Lisa spessu i so pedi, fragnà, fragnà, è assai di stonde curtisia. Per quessa, per e donne ci hè una quistioni: "? Comu a crisciri i scarpi"

Metudi sò primurosu assai. Ma ùn vi scurdate chi i na scarpa hè differente, è per una certa materie vole a so dimarchja. Dunque, in stu articulu noi vi dumandassi cumu a crisciri made di Hirst o pelle.

Chì l'principiatu cù Hirst. Stu materiale hè calmu elastica. Parrit, quandu à spende per una risposta à a dumanda di manera a crisciri la scarpa fora di quessa, vi hannu a suduri. Maiò parti di i metudi tradiziunali, ùn pò esse usata. Dopu à Hirst - materiali dilicati, dilicata, hè assai facile à danni, vi tuccherà à attenti. Tuttavia, ci sò parechji modi, l 'usu di u quali hà da salvà voi da avè a visita un attellu. I bisognu di certi arnesi avanti, oltri a to pacienza e accuratezza.

Cusì, s'è tù sì interested in quantu a crisciri made di Hirst, sapere, si deve esse mìazzu cum'è spessu pussibule, è micca solu fora, ma ancu in casa soia.

mètudu "Wet"
1. Watering tali scarpi ùn sò micca cunsigliatu. Ma s'è vo pusata nantu lumière Bagnato è marchjà finu à ch'elli sò seccu, hè pussibule di ghjunghje ne à u risultatu àutri.
2. Hè pussibule à sbuccà scarpi drentu una piccula quantità di Martini è alcolu dilujùtu cu 'acqua (1: 1).

fondi spiciali
1. Ci sò spruzzi chì sò venduti in putii scarpa. Iddi sò facili à aduprà è arquantu vere. Spray a spruzzo nant'à l 'a superficia' internu di l 'na scarpa, e poi li purtavanu. Sperti cunsigliemu à aduprà li fora.
2. U pezzu pliante - un aparechju usatu pi scarpi stinza "asciutta". Hè di sòlitu di lignu, e la larghizza e lunghizza pò pulito. Cù un tali dispusitivu, hè pussibili a crisciri i scarpi un coppiu di ghjorni.

Comu si pò vede, a risposta à a dumanda di manera a crisciri Hirst, sulu basta à truvà. E nun vi scantati si lu novu scarpi ùn pòrtanu gioia e nenti, ma priculu in u furmulariu di lu duluri.

È ciò chì s'è scarpi svezhepriobretennoy ùn sò fatti di Hirst, è di i più pràticu per tuttu lu matiriali - Pascucci? In dinù stu casu, ùn deve perde lu cori. Sottu pudete leghje cumu a crisciri scarpi pelle.
1. U più sèmplice - li piglià à a vendita. Ma si vi hannu a pagari, è ancu passanu tempu.
2. i metudi tradiziunali porghju a chini scarpi di carta Bagnato. S'elli sò fatti di pelle artificiali, vi ponu aduprà francese castor o oliu vegetale. Stu mètudu veni cunziddiratu lu cchiù gintili. A grana di u scarpa deve esse lucidatu, è po marchjà è intornu à a casa. Aduprà e alcolu tincture.
3. In putii vi pò cumprà una sciuma spiciali. Ma cu lu voi vi tuccherà à cumprà un pezzu di forma pede. First scarpi sò lubricating cu scuma. Doppu ca, si deve esse sparghji u lînia.

So vi troppu hà amparatu a crisciri i scarpi pelle. All di i metudi, sopra, sò abbastanza semplice à aduprà.

Ma ciò chì s'è vo vulete a crisciri calzature winter, comu a peddi cu alti cimi? Pudete piglià un forti borsa, plastica, fici mettiri supra li manu, e poi mette à l 'na scarpa di lu calcagnu. Avà l 'acqua in lu. Sè stivali sacrificatu sò micca solu in u spaziu di i pedi, ma in u judo, hè necessaria di inchiri li cù acqua tutta. Allora tocca à esse messi in l 'cunghjilatori vagnatu, l' acqua, ti persu a cubi è expands. stivali in la matina duvia purtà un locu bravezza è aspettate puru lu vetru.

Tu nun serbi pi pigghiarisi nirbusu se lu novu scarpi un pocu strittu. È megghiu di tutti, sceglie scarpi in taglia è attente equilibrati.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.