A legeStatu è Drittu

Chì sò i manere di presentà e normi lege?

I modi di l'esposizione di normi leggiani hè un vastu bloccu di a scienza chjamata "teoria di u dirittu". I scienzii per un tempu assai classificatu l'articuli dipendenu à u metudu di furmà l'articuli da u legislaturi. Per questu qualità, u maestru di u primu knowledimentu di a jurisprudenza, hè impurtante prestu particular attention to this topic.

Libertà per u legislaturi

Per fà megliu capiscenu a manera di presentà e norme lege in atti normattivi, hè necessariu di cunceta a struttura interna. E fate micca solu in una certa parte di l'articulu, ma in tutti i paragrafi, subparagrafi è paragrafi.

Ùn ci hè n manera di prisentà una regula legale chì avete obligatu à u legislaturu di prisentà l'articulu in un ordine cusì cusì. No, ùn hè micca. In ogni casu, i studienti legali anu ancu determinatu qualchì classificazione, u quale un tipu d'articuli pò esse distinguitu da l'altru. A mancanza di un mecanismu chjaru per a dichjarazione hè u causatu à u fattu chì u legislaturu hè primariu di cunvertisce à i citadini u significatu di a lege, è per ùn mette in una forma definita. In questu sensu, a varietà di metudi di presentazione imponenu certi classificazioni.

In u metudu direttu

I modu di prisenteranu e norme legale diferenze micca solu in a struttura, ma ancu in sensu di cuntenutu. Se in un articulu vo avete osservatu trè elementi: una ipotesi, una disposizione è una sanzione, tandu avete un modu direttu. Cumu cun ellu, l'attu legislativu faciliteghja listessi tutti l'elementi di a norma in questa, una formulazione specifica hè datu.

In a Legione russa sò una gran número d'esempii chì indettenu un modu direttu di presentazione. Per esempiu, a Fede Federale "In garanzii di diritti elettorali" mostra un articulu cumu a quali citatini chì anu aghjunse a età adulta ponnu elettu è esse elettu. Questu hè un modu direttu di prisenterà a norma. Inoltre, stu articulu cuntene una altra regula di cumpurtamentu, chjamate i persone chì impediscenu l'esercitu di questu dirittu seranu purtatu à parechje responsabilità.

Elementi di a norma

I maniori di presentà e norme legale sò classificatu, cum'è discututu prima, secondu a presenza di elementi strutturali internu in elli. In l'esempiu di l'articulu citatinu, hè pussibule definisce l'elementi principali di a norma legale. I cundizioni chjamati in u quali a regula s'applicava sò a citadinanza russa, in quantu a realizazione di l'adultu. Solu in a prisenza di e duie dui cundizzioni a norma hà forza legale è furnisce una oportunità di participà à e alizzioni. Tali cunnizzioni anu chjamatu ipotesi.

A regula diretta di i cumpurtamentu, chì hè permessa o pruibita da a norma, hè chjamata dispusizione. In l'articulu sottu cunsideratu, questu elementu hè l'abilità di un citatinu di votu in l'alizzioni.

In quantu à a penalità, questu elementu sò cunsiquenzi chì pò esse pusitivi negattivi è positivi. In casu di viulazione di e regule di cumpunimentu stabilitu, u castiguamentu sarà suvitatu, è in casu di a so implementazione - sustegnu.

Allora, in generale, stà struttura di e reguli di dirittu hè quellu . I maniori di presentà e normi lege dependu di a prisenza o l'absenza d'elementi separati. Hè impurtante nutarlierli chì cù i normi diretti sò manta è riferimentu. Allora, l'elementi diffirenti di a norma pò esse micca solu in parechji parte di a lege, ma ancu in altri ducumenti normattivi.

In u metudu di ricerca

A peculiarità di u metu di riferenza di l'exposition di normi lege hè chì parte di l'articulu sò stati fora in un attu regulatoriu, ma in varii capi. Sì una parte hè in l'articulu principali, ci vole à esse un indicazione chì a finali si ponu truvà in un articulu particulari di questu AB.

Esempiu di mètudu di referenza

I manere di prisenteranu e norme legale sò u stessu in u Statu Russu è in paesi straneri. Un esempiu vivu di l'articulu di riferimentu hè u 313u paràgrafu di u Codice Penaltariu francese, chì prumove di a responsabilità addibiale per i atti fraudulent. Stu articulu cuntene una disposizione in a forma di una difinizione di l'atti, chì sò disposti in l'articuli 313, cit. 1, 2, 4, 6 di u listessu prugettu regulatori. A seguente hè una sanzione in a forma di una lista di penalità supplementari per a violazione.

U metu di rifarenza di prisenterà a norma pò esse visibilii in a Parte 1 di Art. 227 di u Codice Penitariu di a Federazione Russa, chì hè chjamata "Piratazzioni". In a prima parte, i funzioni essenziale di l'attu in questa anu detrittu, in u sicondu - a sanzione cun l'usu ripetutu o l'armi utilitarii, in u terzu - a referenza à a 1 e 2 parte di a norma, chì si suppliteghja per punizioni per un crimini chì causò a morte d'una persona o altre gravura grave.

Doppu in a legislazione naziunale anu eranu casi chì ci manca a riferenza à un articulu particulari di un documentu normativu. In questa situazione, u legislaturi crede chì l'infurzatore di dritta hà da pudè truvà per un metu lògicu chì l'articulu chì dà una definizione o indica una sanzione.

Articuli diventati da 3

A manera manta di presentà e norme lege hè a divisiona di un articulu in parechje parti, chì, à u turnu, sò spartuti in parechni documentu normativu. In novu, in questu casu, u legislaturi ùn anu micca sempre stabilitu normi specifichi, induve una altra regula di cummunità o sanzione hè "persa".

Comu esempiu chjucu, pò prestu attenzione à e reguli di safety, reguli di u trafficu è GOST. L'arricurdate rigulari regulatori lucali regulanu a responsabilità per a violazione di qualsiasi articulu in accordu di a liggi appicanti. Allora, u vitturinu chì viola i reguli di trafficu, in ogni casu, serà punitatu in sicurazione cù e sanzioni previsti in u Code of Administrative Offenses o u Código Penali di a Federazione Russa. In quantu à a disposizione, e règule di a strada sò in l'attu regulatori è leggiani appuntu appruvati. In questu questu, l'infurzatore di a lege in tratta di una offisa anu riferite à parechji documenti legali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.