ViaghjuDirections

Chì lavu in a righjoni di Chelyabinsk hè megliu per fà u restu?

A regione Chelyabinsk hè una terra di l'acqua. Hè quasi quattrum mila laghi, a maiò parte di quali sò perfetti per a pesca è di ricerca. In a più grande sò l'albergu è di e vacanze. Ma i picculi sò in boni posti cusitori, sò distinti per l'acqua neve è una varietà assai larga di spezie pezzi.

Scuprite u Turgomianu

Imparate nantu à una tour per l'acqua ricchizza di l'Urali. Ci ponu esse nutatu chì quasi ogni lagu in a regione Chelyabinsk hè in vicinu à l'altru. Per quessa, ripusendu annantu à unu, pudete visità altru, un'eranu dopu dopu, etc. Aidikulsky, Alabuga, presagni Tishsky, u reservoir di Dolgobrodsky sò famose assai distanti di a regione. A vaghjime di apprizzà a Turgonìa - u lavu di a regione Chelyabinsk, situata in u parcu naziunale, piace à l'ochju induve u circondu. A superficia tutali di u 26 hè a mezza sq. M. Km, a prufundità - 19 m. In ogni casu, in i lochi di fondu poni suffri bassa - un pocu menu di 37 m. U valore di questu risorsa hè obvi. U lagu unicu di a regione Chelyabinsk hè principalmente degutinu à u fattu chì hè in seconda place in termine di a trasparenza di l'acqua. A proximità di a spiaggia, a colonna d'acqua hè scanita à una prufundità di più di 10 m, è più vicinu à u mità - ancu à 17 è mità. A stizza di a quantità di l'acqua hè vicinu à l'acqua di u Lavu Baikal è hè a pura natura naturale. Hà un spaziu di a Regione Chelyabinsk è u valore archeològicu storicu. I megalitichi sò situati in una di e so isuli (l'isula di Vera). Ci sò altre traccia di siti di i preistorichi.

Viaghjà nantu à u mari

In u largu di u Lavu di a regione Chelyabinsk, critichi di connoisseurs, turisti è in generale amatori di a natura naturale causanu pusitivi. Ci sò bè ecoluggifici beni, acqua limpia è savurita, chì pudetebbite ancu senza filtru, variità vintanti di pisci liberamente disponible per a pesca. Prima di tuttu, hè pica, picurinu, bream, carp è assai altri. Comu esempiu, pudete furnisce u lavu di Serebri, dichiaratu da u 1985 un munumentu reġjonali di a natura. Ancu più famose è populari hè u Lavu Sladkoe à a regione Chelyabinsk. In ghjiru hè a riserva di Kocherdyk, è u reservoir stessu era inscribed in u numaru di monumenti naturali idrologichi. L'acqua ùn hè micca urdinariu, ma minerale, guariscenza, à i primi scipii pari chì hà un gustu dolce. Perchè ùn sò micca nisunu pezzi è i nidi d'aligria, ma hè un fangu terape ... A tradizione dice chì, si fate bagnu in Sweet o smear u vostru corpu cù fangu di mud, pudete ripigelu di parechje malatie gravi di u sistema di u pelle è l'osse, u sistema musculoskeletore. Conti l'alkali alkali in una alta concentrazione, perchè e cose pò esse lavatu nantu à elle, ancu senza detergenti.

Interferenza di l'omu in l'ambienti naturali

Hè micca da dì chì queste chjave unicu di a natura pateva cruelly da l'intirenza umana? A regione Chelyabinsk, sfortunatamente, ùn hè alcuna esizione. L'imprese abbandunate u so residu in u lavu. I turisti spàrghjenu i ghjorni pristine cù e diffusamenti. I predaturi di u cummandu ci aghjunghjenu i corsi di pescadori, rinfreschi u fangu, curate i foglie in i zoni sposti Comu pudete vede, a natura di a regione Ural hè vulnerable ora à u limitu. Prutene a so persona!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.