Arte e spettacoliTV

Chekalova Elena - ghjurnalistu, armata di "a felicità hè una" programma. Biography Elena Chekalova

Oghje, assai ideologues prifiriscinu imagine qartiè di veru féminité, ricanuscennu una donna derivative di l 'omi è, lassannu lu menu atta à self-chiamari iddi stissi. E lu sapi assai di e donne chì vita sò divintatu un tipu di innu nazziunali di pirsiviranza unrepentantly, amore di a vita, è talentu. I so nomi sò iscrittu in lu la storia di lu munnu, di moda, film, musica francese pop e sport. Iddi nfluinzatu lu cursu di la storia, u spaziu cunquistata, maestrata l 'autri di l' oceanu. Cosa hè u sicretu di u so successu? Nant'à sta quistione, ogni parsona hà u parè sfarente. Stu articulu circa una donna, chi riniscìu a cunquistari lu cori di miliuna di pùblìchi. Elena Chekalova - armata di u prugrammu "Ucria hè" - cuntìnua a sorte milioni in presenza di i so appassiunati, è u so libri sò compru a grande correlate.

Elena Chekalova: biografia

Elena Valerevna Chekalova natu in Moscow in una famiglia di ghjovanu. Babbu - un ghjurnalistu di u ghjurnale "Russia Suviètica", la matri - scrittore è lexicographer. Ci si pare chì a strada à fà hè predetermined fimmineddi e Chekalova Elena, cuntinuannu a dinastia di prufessiunale, maiori da lu mùsculu Dipartamentu di Moscow State University è cunsacra à insignà. Ma hè a natura di a vita: rumpia i pregu di noi, ci hè dà di più è più novu prughjettu hè in baddu.

Journalism hè diventata una nova strada Helena. Stenda u so ombra primatu, ùn viaghja nunda, in u ghjurnale "Culture Soviet", "Moscow News" Figaro circa u pastu à u ghjurnale "Kommersant". Di u 2009 hè una repère in la vita Eleny Chekalovoy. L'occasione per pruvà se in u rollu di mener, u picculu culonna di "Bonghjornu" in u trasferimentu di manciari li dessi un hà prezzu uccasioni a chiamari 'idei di u so autore volti è fà li accessìbule à un pubblicu di milioni. Sapianu lu scetticismu di parenti è battennusi cu idda, idda ciu da lu.

Esse u listessu cum'è in a vita

Hè pussibili à vince a ricunniscenza di presenza di miliuna di pùblìchi, ricitazzioni micca quistu e Hollywood bona spranza? ghjurnalismu TV è sinemà sapi assai di sti asempi è u prugrammu "Ucria hè" cù u so Curie Elena Chekalova - hè micca eccessione. Prima ghjugna nantu à i screni in u 2010, ùn hà stabbirmenti purtatu a lista di i prughjetti tilivisivu, cima, assemblea, u più grande, udienza. Esse u listessu cum'è in a vita - si hè una manera di donne, screnu hà sceltu una Elena Chekalova, è ch'ella ùn hè cunvinzioni. Leonid Parfenov - u maritu è u babbu di dui di i so zitelli - ùn hè divintatu un aiutu accéder è canadese inspirer à stu chjassu difficiule è chianta spinusa.

Andà à a vita inseparably

A so storia, amore ùn hè micca autori, cum'è sò u so caratteri. U ghjovanu nzignanti di lingua russa in u Nuraghe Institute Chekalova Elena cunfidenza cù digià prumessi ghjurnalistu Leonid Parfenov. Si pruduci un persunale nant'à u so incù u eccentricity, talentu, accostu tarra è unconventional a so attività di journalist. In 1987, ùn si maritaru. A so prima-nati Ivan hè natu in lu 1988, è in lu 1993, Elena fatti felicità à diventà una mamma per a seconda volta, hè natu u so figliola Maria.

A so vita era un locu di gioia di vittori e disappointments di lu duluri, angosce, e vacanze picculu famiglia. Ci travagliu, addivà i zitelli, courageously cummàttiri li duttura diagnostic crudeli messi Maria Capua Vetere, ùn pietà soldi, di a so educazione. È i zitelli ùn sò pigghiastu di i so sforzi. Son Ivan fù educatu in Ingliterra è in Germany. Oghje, guidatu da unu di i prugetti Internet più spiranza. Maria studiatu in Italia, è l 'Inghilterra. U scopu di a so attività prufessiunale avvene ristorante e los hôtel sceltu.

Get un principiu Decisive in la vita, oghje ch'elli hannu digià indipindente è confiant pruvà a chiamari iddi stissi. U compitu principale di la matri, comu 'na guaranzia di u successu di i zitelli, Elena vede u bisognu di truvà "chì u zitellu hà una spiciali", e mai lu parauni cu àutri. "A stu puntu, vi sò i càscia tuttu u talentu chì hè", - si dici.

Corsi cum'è una vucazioni

attivitati Creative Elena Chekalova hè micca à limità i so circulu di u prughjettu "Ucria hè", chi, a propositu, hà divintatu micca solu una mostra volti, ma ancu un inestimabili cullizzioni di ricetti chjosa da a cucinari intornu à u mondu sanu. U vostru ricetti Elena Chekalova cuntinueghja à sparte incù i lettori di a so categuria libru "Food incù Elena Chekalova" in u "Fine Kommersant" Ghjenuva.

In u 2012, ammiratori di Eleny Chekalovoy avia una pusizioni uccasioni di cumprà u so novu libru. In lu lume di u libru novu co-authored cun Helen Helium Delerins "tema". Di u 2013 in la vita di Elena Chekalova vitti la libbirtati di u libru "Incantu", co-scritte da diventa u so maritu.

Corsi di - un mondu senza cunfini

Elena, cum'è una persona creativa ùn firmavanu ci. Purposeful e criativu, Chekalova Elena Iddu cuntinua a studiari francese, italiana, Indian, Japanese, cucina italiana di lingua e spagnola. Ci voli à marchjà, learning l 'arti di cucina da cucinari intornu à u mondu sanu. Recipes da Eleny Chekalovoy - una cullezzione prezzu, chì integra u cucina naziunale di i populi di u mondu.

A havia fora di nunda

Oghje, u catalogu di i prudutti pruposti, a so Manufacturers LOL incù u so diversità è pò suddisfà tutti, ancu i clienti più esigente. Ma, di più, è di più persone prifiriscinu casa cucina, learning i sicreti di stu mistieru. Creatività Elena Chekalova - un esempiu vivi. Tutti li tipi di insalate, Pane, carne, e pisci, vugghiuti, sala Elena Chekalova - micca una lista cumpleta di ricetti, si prupone à i so lettori. Idda ama i so lettori, rispittà i so opinioni, è u pubblicu arrispunni a lu in ritornu. Copyright miliuna di i posti cù e parolle bravezza di gratitùdini è letteratur iniziu Recado blog è siti. Recipes da Eleny Chekalovoy fatte per una larga presenza di pòpulu, differente dispunibilità di manciari e di cociri sèmplice.

surrisu di Charme e occhi lucenti. Idda è di talentu, in u mondu, a so felicità à i zitelli, u so famiglia - un campionu di lu carciari, fortezza, è liatu. Chekalova Elena fu capaci à mischjà tuttu lu megghiu funziunalità di archetypes Femmina, mentri cuvirnari u so unicu è uriginale. E idda ama l 'uggetti di a vita antica, in particulare tavulini.

Chì ci voli a riescita di sta maraviglia a donna!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.