EribaNeedlework

Catia bip Funny di u mo figliolu, o figlia

carnevale di New Year è tantu bona chi ci hè una atmosfera di suliùu, piacè, Lingua Corsa. Vissi è wizards ùn strumenta a paura, i pirati sò invitati a ballari "pumu" defiant, The Snow Queen ùn hè minacciavanu di qualunqui to freeze è lepri e lupi, insieme cumannari ballu intornu à l 'arvulu di Natale merchenzie!

S'appronta per Matinée

Catia Pirate, forse unu di i più pupulari à mezu à tutti li carusi e donne, da l 'etati di l' ortu e finisci cu l 'adulescente mediu. Cù un minimu di fondi nicissarii parmette quì pà u vostru core. È à fà stu padrona pò esse cù u vostru zitellu! Cosa hè pruposta in issu articulu - hè cum'è una funziunalità fora di l 'ponu furnisce quelli di pussibulità. Esse criativu e vai per it!

So, ciò chì avemu bisognu? Didàttica, u tùnica. Di sicuru, u veru, mare, è ancu i taglia dritta sò difficiuli à truvà. U Populu ùn conta. Catia bip pò esse fattu, s'è vo accattari na cammisa, felpa, T-shirt macchina. tavuli culore pò esse differente: biancu è neru, biancu è turchinu, biancu è rossu ... È ùn hè micca necessariu di rispittà a tradizioni, la cosa principali - pi teniri lu stile. Tutti stu pò facirmenti trova à ogni mercatu bestiame, è pò ancu avè a la lampa di u vostru zitellu. À "tùnica" nasheyte parechji france magnifichi, - si darà a buchja di u futuru inseme. E se 'nveci di tùnica vi sò cù una ruched sita, o camicia colori luminosu - rosso, giallo, - u vostru bip costume da acquistà schogolsky ombra in u spiritu di Jack passero!

Secunnu, tùnica. U so culore dipende di u culore di l 'uggettu di l' vistitu prima. Materie - lucidi, p.e., sita. Rossu, neru, blu scuro - chì ùn esiste, è dopu aduprà u cosa di lu chi ùn hè s'ammiscau cu la cammisa, o tùnica. Per di più cunvinciri chi sta Mancini pirate, u ritornu, si pò fà una stampa tradiziunali - craniu e ossa. Sè vests micca scusa, dumandà mudellu anticarburizing d 'argentu. Ma hè più fàciule à piglià l 'cchiu jauta e frastagliare so arcusgi Natale o temi più di confetti brillanti. Picculu loghi di apprupriati è pò esse posti nantu à i lapels fronte.

Terzu, carnaval bip hè intigrà da détails cum'è una cinta - Pascucci larga cù si stendini è un grande balai, e forsi è un pezzu di matiriali, priurità un focu luminosu, chì duvia esse vistuti attornu a li cianchi. Vistitu è Cravat - troppu forti, flat. A Galuppà pò fari accuminciari un Bandana. circuli curriri intornu à un coppiu di pistols (p'utilizzari da amici chi hannu i zitelli, o ancu circà à mezu à u so vechju scorta) e tagghiau fora di cartuni, o sculture è pittatu assecunnu pugnale.

In seguita, i cavusi. Sè un vistitu di la ragazza, tandu stava ni facisti Vincent o Lucazanetti, cropped jeans, à a mità di-vitellu. Ch'elli ponu causari segni pirate, li impunia fora vede confetti, e tu po 'tissutu appena sicuru pocu overstrained. A propositu, lu pirtusu in i jeans, - un elementu dicurativi particulare, è assai di e cose in stu furmulariu, è vindutu. In la prisenza di li fimmineddi cavusi Vincent pò camicetta, cammisa, o tùnica di vèstinu cavusi. Un altru sottu - Susanna, scuppiò da cima à fondu, o cù Ruffles, flounces (nasheyte so). Girls pò sustituiri cavusi curti Cumani nera nantu cammisa cu Ruffles, Plissee o di jeans, drittu drittu. Get frescu, uriginale, flat.

New Mancini bip pari favorably cun jackboots. In u so sustegnu, pudete puru aduprà un stivali, stivali.

accessori

E avà avemu cunchiùdiri la nostra détails imagine bellicose chì Accenti lu costume da sempri serate. U Clip arechja voi vulete fà un grande, imitannu d 'argentu, o d'oru. Dita - uni pochi di i chjerchji di essayer di me matri. Altrondi quì, s'è vo truvà una grande catena di "d'oru", o "argentu", dinù da nvintariu essayer di me matri. E france ochju - si pò cumprà in una vendita in a sizzioni: donu, o fà a vostra propria. ummri mort e siccatura di cusmetichi , piglià una furnace nant'à a so bucca - romping moustache. È u to maravigghiusa Alessa furtuna marina prontu a Surf a casa New Year!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.