Arte e spettacoliTV

Catherine Skulkina: biografia e la vita parsunali. Autizza e pisu Ekateriny Skulkinoy

Televisiò accupa una forte postu in la vita bassu di un omu strasurdinariu. Dopu à bracciu una ghjurnata dura d'iddu stissu si stendi in autumàticu à u cuntrollu di luntani. A primura di u scrupoloso hè rigalatu un numaru salti di laghi di ogni gustu. Hard a amostai programmi particularmenti pupulare, ognunu di li hà a so presenza testu.

Tuttavia, ci sò assai di prugrammi circà chì ognunu ama, senza eccezzioni. Quessi sò principalmente mostra cummedia. U più pùblìchi campa di l'ex Unioni Suviètica, par vìa KVN. Catherine Skulkina, Vladimir Zelensky, Pavel Volya, Garik Martirosyan e tanti àutri granni artisti primuri u so successu pricisamenti stu intrattenimentu. KVN futti u pùblìchi digià per truvà un bellu pezzu.

Humor cum'è un mutore di Fame

Parechje pruduttori si 'ntisi ca la forma hè cum'è a luce, spiritosa prugrammu, tranquillu hè assai intarissanti à u pubblicu. Dopu à l ' "KVN" vicinu à a luce, è altri, mostra uriginale. Chissi foru trasmissioni, cume "U nostru Russia", "Make Me Laugh", "Comedy Battle", "Comedy Club", "Quandi u ghjuventù" è tanti altri. In u so pùblìchi cun ricchezza è a cuntintezza salutò i participanti sò digià pràticu. Tuttavia, ci hè dopu Drink assai di genti truvaru custioni circa Single Misha Galustjan cumu vechji Ekaterine Skulkinoy s'ellu ci hè una siconda mità Garik "Bouledogue" Harlamova I T. D.

Maiò parti di i ghjovani di talentu asèmpiu era Mastr'Antoniu cù squadre l 'omi di, "Comedy Club" è "Nasha Russia". Parechje taliàstivu avanti à quandu u listessu sarà publicata in cìnema counterpart feminile di i prugrammi spiritosu. Infine, à u piacè di tutti i belli mità di u paesi CIS nant'à i schermi fora la nova mostra "Comedy Vumen". Hè stu intrattenimentu "prodottu" pùblìchi datu un casu a gudiri di novu u fantastico rentier luminosu è donne pràticu, à mezu à i quali Catherine Skulkina tengu fora. Biografia di stu vulendu signora hè pussutu assuciata incù a scena. In stu casu, u prima "riparu" di u so talentu, addivintau KVN.

Zitiddina e famiglie

Hè ùn sicretu chì l 'Unioni Suviètica, decise di cintinara di migghiara di chilòmitri, ruling in u so "abbraccià" l' assai cità, paesi è picculu paesi. Hè statu durante una di ste cità, chiamatu Yoshkar-Ola nasciu Catherine Skulkina.

Biography avvene famosu KVN-schitsy accuminzau lu terzu ghjornu di u primu mese di estate 1976. I so parenti - pirsuni sunnu abbastanza luntanu da u criatività è sceni. Pope ragazza pràtica impiegu un veru l'omu, Kojima hè longa statu cunsideratu un misteri militari. Si ritirò in u rangu di un militare generali. Mamma insegna i studienti i lingua russa.

Dapoi u ziteddu, Catherine mustrò un interessu à u sapè fà di u nove è u scunnisciutu. Friquintau numerosi circuli e rùbbriche. Duranti li deci anni chi Catherine passati à u Liceo №11 pàtria, era di primura "parte" d 'ogni scola palchi, recitals è "skits." Altronde, hà amatu pi fariti i so passi amatu so palchi.

In u filu di Hippocrates

In u 1993, l 'a scola medica, situatu in a cità di Yoshkar-Ola, hospitably pigliò in a to murs, una nova in bracciu di i studienti prima-annata, à mezu à i quali era , è Catherine Skulkina. ragazze Biography aghjurnata infurmazione circa lu novu scienzi è i sugetti chì sò fusioni chiamatu "Medicine".

Dopu à trè anni di furmazioni forti, ch'ella si un impiegu in u dipartimentu di chirurgia a lu spitali lucali. Ma dopu à una stonda hà decisu di cuntinuà a so educazione, è si n'andò à Kazan. Stu casu hè accadutu in u 1997. Fu tandu chi u Kazan Medical University hà acquistatu un novu studiente à a facultà di Dentisti, unni accuminciau kultura Skulkina. Biography avvene discèpulu di Hippocrates aghjurnata cù novi custatti: in u 1999, addivintau lu capu di culpisce universitaria squadra KVN.

Dentistes ghjucà KVN

In u futuru, lu migliurà a so cumpetenze aperta in un stasgiu medicale. Dopu à a fine di u travagliu kultura aumenta u so insignamentu di residente medicale. À u listessu tempu, rapidità evolving è a so carriera criativa. In u 2003, l 'squatra di Kazan "Four tatari" addiventa la nova capitali, chì hà digià fattu bè cunnisciutu-in la cità KVN participant Catherine Skulkina.

Idda cunduce confiant i so pari "dinamica è resourceful" "à traversu à i tanghi à l 'astri." In 2003, u successu di a squadra sò i primi Leia di KVN, induve i participanti ghjovana è pieni scanzatu tutti i so Baia e addivintau campionis. At stu ragazzi Kazan purtatu da una fede ùn firmavanu, è in lu stissu annu si "tramuntana, su" i so spettaculu Jurmala, presa, unu di i principali premi - u Grand Kivinen in Golden.

U prossimu tappa di KVN

Un annu dopu, di a squadra ", Quattru tatari" aprì lu modu in cui si tinia à l 'scena Major League. In u 2004, l 'squatra di pena brilliantly in u parcu è piglia postu in lu semi-finals di u programma intrattenimentu. Dentru una annata di ragazzi dura pusitivamenti cù u publicu è i ghjudici è passanu à u finali.

U so Baia nant'à l 'ultimu ventri di Major League addivintò l' squatra Moscow "statu di emergenza" "Megapolis" a squadra di vicinu Belarus è Sukhumi ", cocktail" "Narty da Abkhazia". Doppu avennu attravirsatu lu salutu, dui callu, lu ventu e la cuncurrenza music, "Four Tatar" pigliò secunnu locu. A squadra viaghjava culleghi Minsk è persu in una squatra di lotta giustu in Mosca e Sukhumi.

novu principiu

In 2006, Ekaterinu Skulkinu invitatu a televisiò Fara spiritosa "Comedy DONNA." U prugettu vinciu prestu lu cori di pùblìchi, è spiritu ironicu è un pocu di una ragazza spertu hè un spiciali "valurisazione" di u prugrammu. Allora Natalya Eprikyan (participant di a squatra di a Mosca di KVN "Mégalopolis") "entices" Catherine in un altru Fara - "Domestica Institute Vumen".

A grossa numeru di pùblìchi cun interessu e fervori veghjanu da a donna vivaci e sprissivu chì talentu hè ricunnisciutu è numerosi critichi. Ci hè divintatu un esempiu à seguità. Simbulu di a forza feminile è Masculin: "... firmò un cavallu corsa in una capanna, ardenti" - qualle kultura Skulkina. Altezza, pisu, libbra, pridilettu, manciari e musica - lu pubblicu pudia truvà fora tutti i ditagli di a so favuriti. Par la via, i paràmetri di u vostru ragazza ùn piatta. U so altezza - 180 cm, è massimu - 94 chilò.

cumminari prughjetti

Rilazione cù u successu dizzying di programma a l'e donne, Kazan "fede" Ùn vi scurdate è a so squadra di KVN. In 2006, i ghjovani, donna, è a so squadra "Four tatari" sò invitati à participà à u quaranta-quintu anniversariu di minetta KVN. Allora per una, mentri la squadra perdi u televisiò. Ogni participant hè prova à fà u so avvene. In u 2010, esordiu Catherine Skulkina su palcu. A so prima mostra hè chjamata "Room Felice", ca era cchiù tardu rinnuvata di "taliari di a so moglia. Vols! "

Un annu dopu, a squadra di Kazan "Four tatari" in u listessu gruppu hè invitatu à una anniversariu di KVN mezzo-sèculu. Sta festa hè accadutu in Jurmala, è "Four tatari" pigliò in casa incù Big Kivinen in u Dark. Quist'annu, hè marcatu dinù da u passaggiu Ekateriny Skulkinoy squadra "Team di u XX seculu".

Hè pussìbule micca à nutà i esordiu successu di bellezza statuesque, è in l 'industria cosita. Più pocu nant'à u grande schermi fora row fendu "Cosa d'aller à omu". Stu cassetta chiaramenti lucia Catherine.

la vita parsunali

S'arricorda impiegati di talentu ghjovani attrice hè à u massimu di u so sviluppu. Però, na parti tempurale di a so vita à ghjucà a famiglia. la vita parsunali Ekateriny Skulkinoy micca cupertu da un velu di sicretu. Ma ùn pudemu dì chì tutti i cosi in la vita di una stella TV messi nantu cumparisce publicu. U maritu Ekateriny Skulkinoy - Denis - hè un omu chì v'hà da luntanu da la criatività è sceni. Però, si sustegnu forti tutti i prughjetti di a so siconda mità. U coppiu hannu un figliolu, Oleg.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.