Sport è FitnessPesca

Catching on mugs

U mugs sò stati flottanti, in particulare bivouac, gear apposta per aghjunghje pezzi predanti. Hè stata cunnisciuta da circa un seculu, ma sò stati spargiati largamente in l'ultimi dui decennii com'è u risultatu di l'aiuti di i piscadori entusiastas chì anu migliurà a perfetta a tècnica è l'articuli per questa pesca. Questu hè facilitatu da a custruzione di novi autoconstruccione è di canali induve questu mese di pesca hè più favurevule.

Pigliali nantu à i tazzi hè realizatu solu da a spiaggia, da a barca, nantu à i reservori di acqua, laghi è reservorii. In una ricerca di una stazione catchy di una laguna, un pescatore accetta parechji chilòmuli per truvà un locu per a pesca è à preparà trattà. Inoltre, hà bisognu à nàutru à u mumentu per muzzicciari, di fà cutjà u pezzu.

Hè per quessa chì cattene nantu à u mugs hè assai più interessante è produtivu ca a stessa pesca passiva per zhivotsya cù slicers, gerfits, etc. I pescadori deve sapete assai matessi, mentri ch'ellu deve esse capaci di gestisce u barca.

I mugli sò trattati chì anu pussibilità attraversata. Eppo, sottu un grandu fronti di u spaziu di l'acqua, cun un vientu picculu truvà un pisci, viaghjate à a so spedizione. Per quessa, a pesca di tazzi hè un pruprietà sopra à parechje spezii chì sò capaci di cugliera solu una spaziu petite.

Avanzendu u currentu, i mugs swim à l'apparizione di pisci, scuperta rapidamenti u predatore è acelerà a bocca. È se u locu induve l'arsircenu hà dissolutu 10-15 circles, hè sceltu u vostru corpu, poi hè garantitu una bona robba.

I più cumuni sò cerchi in discu, cù un spessore di trè, è una larghezza di quasi quinze centimitri. Ci sò di duie parte - un discu fattu di legnu o poliestirenu è un pin - una vale in con, chì hè spessatu da un ucu, è hà un slot à l'altru. Un surdu superficial hè fattu à u discu da u ventu di a linia di pisca, mentre chì un furore per u bastone hè trasfurmatu in u centru. Quì, in u discu, ci deve duie cutouts necessariu per assicurà a legne durante a stallazione di u circhiu.

In modu generale, u circhiu circhendu à u principiu hè a stessa zhalitsa, solu in modu stante.

U più interessante hè a pesca di tazzi in a guara, amminti cù pagliaghji, a morti di u ventu, apex. In such places, u circhiu ùn hà casi nè rivali. E ancu se duie volte ancu u riscu di perdiri l'affronti, ma hè più ca ricumpinsata cù una grandi catch. In issi spazii di acqua, a presa hè spessu una grandi piace enorma, una perch larga o un vechju perch di pica - amatori chì si agrecenu in i supporti.

Catturanti nantu à i mugliè solu seranu efficace solu se u pescatore hà cunnisciutu in anticipu di u clima, più specificamente, di a direzzione è a forza di u ventu, chì hè a forza di forza in questa pesca.

È se hè necessariu, per esempiu, a cugliera di carp in mugs, andavate bisognu di piglià è di flussu. U mugs deve esse dissolute da a fronte, pusendu per u ventu.

L'armenti hè assai più còmicu è più ligne si i circles anu a manera più largu possibbili di natà. Inutili sarà di ritornu à u primu cinghiru dopu allungà l'ultima mugsella per sguassà.

A larga ottima di l'ombra hè cunsiderata cum'è una distanza di media kilomitri: dopu i circles sò normalment inspeccionati, è una parte di u reservoir hè cuparta.

A preparazione di i cirruselli cumincianu à a spiaggia, installendu i mastali in i buchjoli, facendu averebbe posidore è avè lanciatu u carnice vivu in i "stables". Avè arriva a parti fronda di u tonu, u pescatore facia u barca perpendiculare à a direzzione di u ventu, è dopu, avè misuratu a prufundità necessaria, stabilisce i circles. Per fà questu, a cantina necessaria di a catena di pescaghja hè agituata in u slot, impannata intornu à u mastru è torna da testa.

Sposta da u pezzu di pisci chì u pescatore piglia aghjunghje, selezziunate a dimensione di u carnice. E se per un trofeo individuale avete bisognu di un pezzu cù una palma, da per u curingu ordinariu, duie bastassi annantu à tres o sete centimetri.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.