Arte e spettacoliMusica

Cantante Irina Otieva: biografia, attività creativa è secreti di a vita persunale

Nostra heroina hè a canzone Irina Otieva, chì a so biografia hà incura parechju genuine entre millenie di fanne. Vulete sapè più di u travagliu creativu è a vita persunale? Tutte l'infurmazioni necessarii sò publicati in l'articulu.

Irina Otieva: biografia. Infanzia è ghjuventù

Hè natu u 22 di nuvembre, 1958 in a capitale di Georgia - Tbilisi. Hà e razzi armeni (Otiyeva hè una forma russificata di u nome Otiyan). In què tipu di famigghia era a futura stella di u scopu russu (sovietu) creatu? A so mamma è u babbu ùn anu nunda di fà cù a musica. Eranu tutti dui duttori.

Nostra eroine da una età primiata amparò capacità creativa. Li piacia à cantà è ballà. A zitella assistitò à dui scole - generale è musica, induve studiau piano. Dopu qualchì 10 anni hà participatu in concorsi è cuncerti, realizatu in diversi VIA. Ancu allura, Ira rializi chì vulia cuntattà a so vita cù u stadiu.

A l'età di 17 anni, Otiyeva fu à Mosca per un festival di musica di jazz. Hè stata ricunnisciuta com'è u vincitore. Dopu à quessa, a donna talentu hè statu invitata per travaglià in u gruppu di Yuri Chugunov.

Studente

Ntô 1976, si graduabile di u culleghju. Induva chì Irina Otieva cuntinua a so educazione? A biografia indica chì a zitona elisa "Gnesinka". Hà intesa à passà u dipartimentu vocu nantu à a prima pruvucatoria. In u so tempu liberu, Ira hà visitatu u studiu sperimentale di Jazz, è ancu presentatu in l'orchestra di I. Kobzon è u gruppu Igor Bril.

A vita per adulte

In 1980, Otiyeva hè stata premiata un diploma nantu à a fini di a "Gnesinka". Ùn avete micca prublemi cù u travagliu. A ghjovana attrenda hè stata accettata in u cullettivu jazz - a famosa orchester Lundstrem. Ci hè travagliatu da quasi 5 anni.

Allora Irina spassiu cù diversi formate in i Stati Uniti, Svezia, Germania è altri paesi. In Berlinu, hà participatu in u cuncorsu "8 hits in l'studio". È diventa u so premiu. Nostra heroina hà dui volte ricevutu u primu premiu - in 1982 in Sochi è in u 1983 in Moscu. In a cità sueca di Kalshamna hè stata premiata un grand prix.

Irina Otieva hè un cantante cù un forte (3,5 ottavi) è voce sprissiva. À u stessu tempu, a varieghja di parechji artisti cuntimpuranei ùn sia più di duas ottavi.

Continuazione di carriera

In u 1985, un nativu di Tbilisi fù ricrutatu à u Muscatore. Allora ella hà organizatu a so banda propriu Stimul-Band. À pocu tempu, Irina hà scrittu parechji canzoni ("Fate una casa", "Ùn pienghje micca, solu" è "Novu annu"). Otieva divintò u vittoria di tali cuncurrenze cum'è "Sopot-1986", "Inter-Talent" è "Passu à Parnassu".

I cantati realizatu da Irina sonu fora di u quadru di parechji sughjesi (russo) di pelle, trà elli "Sorcerers" (1982), "Rouen Maiden alcune" Pyshka "(1989) è" Mai hà sunnatu "(1980). ).

I. Otieva hà sappiutu pruvà à prupietà è cum'è attrice. In u 1991, participò à u filmi di u thriller "Sittenza di passione". U direttore di a stampa era cuntentu cù u so esercitu. In 1993, Irina fù invitatu à a musica "Revenge of the Fool". Idda accunsentì. E anch'ellu era aspittatu per successu.

Achievements

Irina Otieva, a so biografia chì avemu cunsideratu, in 1996 pubbricau l'album "Vinti anni in Amore". L'edizione sanu hè stata vende per i so fanni. Semu devi esse nutatu chì u liberatu di u platu hè statu timida per cuncorda cù u 20 anniversariu di l'attività creativa d'Irina.

Durante a so attività, u cantante sparse 20 album, hà datu centenari di cuncerti è hà guadagnatu più di 10 premiu prestigi (à i cuncerti è i festivals). Questu ùn hè micca tutti. In u 1997, hà ricevutu u titulu d'artistu Onorevutu di Russia.

À u travagliu di u cantante russu cù i radichi arragmi armeni foru sparati in Bulgaria, Polònia è Svezia. In queste paese Otieva spessu seguitavanu nantu à giru. È in u 1995 à u festival di jazz in New York, a nostra eroina hè realizatu nantu à listessu stadiu cù i musici mitritorii - Stevie Wonder è Ray Charles.

Irina Otieva: biografia, vita persunale

Una donna brillanti è temperamental hè sempre popularu cù u sessu oppostu. Però, u cantante ùn era ufficialmenti casatu. Allora per tuttu.

In u so zitellu Irina caderu in amore cù un omu. Ma ùn era micca reciprocatu. In l'annu seguenti, a nostra erusina hè stata rapida cù i roverevuli novelli chì ùn si trovanu in una relazione seriosa.

Doppu avendu u mumentu di 35 anni, Otieva capì chì volia esse mamma. Ella orava à Diu per questu un tempu. In u 1996 u cantanti hà da nascita à a so figliola. U babbu hà ricivutu un nome bonu è raru - Zlata. Quale hè u babbu di a zitella? U so nome, sanu è occupazione ùn sò micca divulgatu. Hè cunnisciutu solu chì era maritatu è si secremente si ncuntra cù Irina. Dopu chì a patrona l'infurmò di u gravidenza, a so rilazioni cessi. A nostra nostra eroine hà apparinatu à a so figliola. A stu mumentu Zlata hè un studiente. Ella studia à a Facultà di Journalismu.

Ghjè in Irina Otieva in a rilazioni? Biografìa, maritu - tuttu questu hè interessu per parechje persone in u nostru paese. In particulari per elli avemu infurmatu: u so core hè liberu.

Parechji anni fa, Irina Adolfovna hà avutu una affari cun un zitellu di 20 anni. Hà amparatu à Gnesinka, è Rodion Babayan era u so studiente. Una donna matura hà catturata nantu à i tacchi in amore cù un ghjovanu. Ùn era micca vargonduta da a big diferenza in età - 27 anni. Rodion hè annunziatu u so maestru. Per un tempu, a coppula viviva sottu u stessu canucentu. In a so rilazioni, i passioni italiani rignava. Irina è Rodion hà ghjurianu bè, poi purtatu. U cunflitti di a coppula era spessu accumpagnata da un sciccareddu di platti, selective swear words è slamming the door. Un ghjornu finalmente parted.

In cunclusioni

Parlamemu di quandu Irina Otiyeva hè stata studiata è cumu hà custruitu a carriera di canti. Biografia, foto, dettagliu di a so vita persunale - tuttu questu hè presentatu in l'articulu. Demu à a donna talentosa è bella in u sviluppu creatu è a felicità grandi!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.