U sviluppu intellettualeLibru di Bresciano sonniu

Cabbina - ciò chì un sònniu, è chì portends?

Cabbina - ciò chì un sonniu hè un delittu? Parechje persone sò voglia di sonnii, crià la mpurtanza. Difatti, un tali vista, mentri tu dormi, micca assai bellu. Soprattuttu s'è u sunnieghja hè un "lamentu" direttu di u racontu. Cosa si pò dì? Hè necessaria a capisce.

Bresciano Modern di u libru

How to spiecà stu libru sonniu hè una visione in u quali un omu stàpi cabbina? Perchè, sognu di un dilittu di stu tipu? Allura, siddu na pirsuna si vede qualcosa à peine, hè un bon segnu. In fatti in a vita di u sunnieghja ellu stessu ùn vi permette sta. E si d'spessu state interpretati cum'è i cunsigli. Si deve mustrà à spessu a so bona qualità, a mostra altra ghjente a vostra a natura pusitivu.

Sì una persona vedi u mentri occhi fora di saccu l'altru personne sacchetta, telefonu, o di qualchi altra cosa - qualle u viaghju. È à una assai privu.

Ma quandu u sunnieghja apposta rubari ogni valore particulare hè u fattu chì in a vita vera ch'ellu d'fà calcosa dritta. Sì una persona hè s'arricorda mpignatu cu quarchi cosa assai mpurtanti - fabbricannu los costruisce un tipu di rilazioni, vi ponu riposu, è ùn vi scantati avvinta. Tuttu sarà bedda, è u prughjettu di rialità.

Dream Miller

Quissa hè un altru libru di Bresciano, chi dà una spiegazione info di ciò chì hè mezi rubari. Cosa hè u sonniu? Sè l 'omu stissu hà arrubatu calcosa - hè un deterioration di li rilazzioni cu lu pòpulu chì u circundà. Assicùtanu lu latru è acchiappatu lu - à l 'apparenza di nemichi in a vita, chi, però, vi esse capaci di luttà daretu. Ma pi scappari di li latri - hè una seria nimicu. È ùn arrivare a evitari Tag è prublemi cun elli. Avemu a chi fari cu li. È da la strada, spiigazione sonniu cunsigliatu di addivintari un picciottu cu àutri pirsuni comu assai pussibule cun primura. In particulare quelli chì cun quali genti nun sapia.

Ma chì ùn hè tuttu ciò chì pò dì a rubari. Perchè pienghjite avvinta ancora? Se un omu chì arrubba a so casa - qualle mala. Iddu prestu vi hannu a difesa di a so visioni, valori è credenze sò tantu cunvinta pussibule in principiu. Ch'ellu ci vole à mustrà a forza di carattaru è pirsiviranza. Altrimenti nunda succedi. Ma di piglià parte à u tentativu, cù un judici più organizatu - hè un donu di sè stessu, chì ùn avveni di la prima vota, e senza l 'usu è scopi. Duvia firmavanu a sacrificari elli - per u prò di a so pace di la menti, sincerità di nervi facialis è tempu.

L'antica spiigazione sonniu

Stu libru hè dinù assai Bresciano induve spiigà ciò chì ognitantu à arrubbari. Sì una persona, videndu u rubari qualcosa da qualchidunu in un locu publicu - hè un signu tristu chi prumetti prublemi soldi. Parchì hè cunsigliatu à u vicinu à avvene a poco da pruvisti cari è, in generale, ci hè megliu à salvà.

Cosa àutru pò ricanùsciri un sonniu? Cabbina - hè in priculu. Sè u sunnieghja m'anu arrubbatu cosa, vi tuccherà à aspittà di priculu. Si pò esse una grande perdita, chi parmetta sarà difficiuli. È quandu una persona vedi u quarchidunu hè accusatu di fari un lu judici, hè un segnu, à chì deve esse schivà. Prubbabbirmenti in a vita sarà sicuru, basta, ma in rialtà, poi si gira fora chì ellu ùn hè micca quale affunnassi à esse.

lucca Bresciano

Supratuttu - chi ùn hè tutte e, ciò chì ognitantu à arrubbari qualcosa. Quandu una persona vidi ca iddu arrobba qualchi bagagliu Entrée (chì, à usu di parlà, malandrini, e pò mancu esse chjamati) - hè un bon segnu. Appena iddu jùnciu furtuna in tutti i affari. È, forse, ci hà da esse un bon travagghiu cu Sognu verbes.

Parechje persone da dumandassi: «Aghju avutu chì I arrubbari da l 'omu riccu, ciò chì si pudia esse?" A risposta hè chjara - a centu. Prubbabbirmenti, u sunnieghja pigghia piace à avè qualcosa chì ellu ùn hannu, ma hè à riposu. Si avissi divintatu più sicura in stu riguardu.

Ma si un omu chì avia un sonnu, comu si era lu so arrubbari - ci vole à appruntà per una seria di fiaschi. Vi tuccherà à sorte tutte e lu vuliri a un pugnu, è tuttu ciò chì succedi, pruvate micca à rinuncià. All deve esse pulito. Ma a sonnu, comu lu latrone "pulizziari fora" à a casa à u sustegnu di u sunnieghja - a malata. Un bisognu urgente di divintà più attenta, fighjendu, è aiutannu di accusatrice. Altrimenti, per via di a so canadese distraction è trascuranza pò intrappulà. Ma se u sunnieghja avia arrubatu una grande summa di dinari, ma sempre luntanu da a casa, - lu in priculu. À un omu è forsi a so famiglia, toltu periculu o di priculu. Dunque vole à esse assai primurosu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.