Arte e spettacoliLittiratura

Bunin, "A grammatica di 'amore": un riassuntu di l'analisi

Ivan Bunin, lu granni scritturi Russian, hà una storia maravigghiusu, "A grammatica di 'amore" (riassuntu seguita sottu). Scritti in lu 1915, quandu prima u spuntà di a famosa seria «Avenues Dark", addivintau lu autore di u prima passu ver di i tema eterni di "Amore". Ma comu si pò dì, u passu sò diverse - pling a pling, timid, o incumpintenti, ùn pò esse dettu di stu travagliu: hè un tròvanu numarusi spechju è di talentu, comu si pò dì, l 'vivant, si ponu sente, sente, si entri in u assai prufundità di l' anima ...

IA Bunin, un racontu "A grammatica di 'amore": un riassuntu

U principiu di ghjugnu. A Strada Ivlev pigghia carru fratellu di-à tempu, cummattennu trè cavalli, è mandò à parti luntanu di a so quartieru. U barbecue hè aridu, libru. In i campi di mare Spart'u varietà di i fiori vivaci e lark. Prestu, però, tiratu i nivuli Musica pesante, è si messe à drizzle drizzling pioggia. Avemu decisu di ùn fala è à aspittà fora mali camping in la casa di conti. A quessu ùn hè in u duminiu, tantu chi Ivlev scontra à u ghjovanu Cuntissa, vistuti in un elvert rosa, cu li manu aperta e pùppule cû.

Mentri picculu vitturinu, diciottu, cabine, s'assittò 'artigiana in l' arcusgi u scatula di u carru, è i cavaddi foru arripusatu in u mezu di una ghjunta fitenti, Ivlev hè in un piacè arcusgi salottu darkening, purtatu una cunversazione misurata cu la signura di la casa e svegliu di u tè. Cuntissa affumicato, tutte e ridiva e li capiddi addirizzati. Cosa è ghè a cunversazione, andavanu, c'avissi 'n sècutu bollita davanti à u tema di l' amuri. Arricurdata è la cunniscenza generale, un vicinu vicinu, invernu Khvoshchinskiy, chi era canusciuta fruntiere u quartieru di u so amore scemu di i cameriera Lushka.

U maravigghiusu storia di amore

A storia di stu-longu, standing. L'invernu Khvoshchinskiy hè appassiunàrisi a 'amore cun ella, cameriera Lushka chì pocu dopu ncuntraru, ancu à un età principiu, muriu un trattu. Dapoi tandu, "lu matimàticu" chjusu in u so duminiu, ùn vai fora è nimu à ellu stessu ùn hè dirittu, è tuttu u restu di a mio vita per più di vinti anni era solu in a so stanza, è sè messe à materasso in u so lettu, indulging in "sonnii scemu di a so ". Ricchi succedi attornu, in u paese, o in u mondu - tutte e nfruenza Lushkina mittia. Per esempiu, mala la météo - si Lushka manna li trona, a guerra in u paese - hè a so magia, fallimentu culturi - quarchi cosa 'omi ùn fariti Lushka.

Ivlev sapia a storia da a zitiddina, ammirazioni tali sintimu spechju è ancu un pocu pocu in 'amore cun issu assai Lushka. A nutizia chì Khvoshchinskiy mortu stu winter, causatu in Ivlev vechji ricordi, vecchio, sentimenti è custioni: scemu, o veru cùaddu, reta di un raru a qualità di l'anima? Nantu a strada la casa, si dicisi à firmavanu bellu in u duminiu viotu Khvoshchinskiy è à vede u misteriosu abitanti Luschka, e forsi si hè ci a sentimu è capisce ...

Manor Khvoshchinskiy

IA Bunin è a so storia, "The Grammar of love", un riassuntu di chì hè oghje in fronte, di voi - hè cum'è una prisentazione di Sant di u racontu di u gran travagghiu. Dunque, in ordine per capisce u tremenda di la storia, ùn hè necessaria à leghje u uriginale.

Nanzu Ivlev hà apartu una nova panurama: un picculu fiume, su, su un picculu, collina, pussutu vede i filari di fenu, è frà elli - i vechji piobu d 'argentu. Chì hè in casa, célèbre, v'hà da grande è apparentemente vota blanchie ... On lu pòrticu c'era un picciottu. Si taliavanu a pignata a lu carru toltu. Pari ca chistu era u figliolu di u famosu Luschka. Ivlev curri pi spiegari lu so disideriu a visita à cumprà libri da u biblioteca di i soi.

Iddu fu purtatu à a casa, lu friddu e viotu, è purtatu a lu porta suttana. U ghjuvanottu, sciu un grande chiavi, mette in un rouillé keyhole, e la porta apertu in fronte, di li in un picculu cazzo incù dui finestri. On unu latu c'era lettu in ferru parturì, è nant'à i 'altri - du schon cun libri. Era assai stranu "cullezzione libru": "The Ultimi Dream Book", "Italia à i misteri di l'universu", "la stidda matina è i dimònii nutturna" ... Ma attenti Ivleva attrattu antìtisi - cuttuni media. Era un anesthesia è messu solu unu pocu libru, di più, comu un libru preghiera. "The Grammatica d 'amuri", un essai (14 rumanzu) chi prisenta u lettore cun un maravigghiusu sintimentu d' amore, ùn la fini ci.

e cose maravigghiusu

Tutta recente, Ivlev vistu una collana sèmplice. Più chè mai, u ricordu di i stupire è eccitamento immensa. Hè impussibule à pensà lu lacciu Père, sti un chambre vetru turchinu intornu à u so collu ciò chì hè statu stabilitu à esse vulia cusì è amatu ... Manera di veghjanu, turnau arechja a scatula di u so postu uriginale è chjappi in un libru. Era un picculu, unu putissi diri: imbellita grazia, vechju libru tattered - "A grammatica di 'amore, o di l' arti d 'amuri e esse amata"

Hè statu divisu in parechji capituli di la menti, di li biddizzi di lu cori di la liti e riparazioni ... Ogni era piuttostu di u famosu aphorisms, ditti e assirvazzioni suttili di pirsuni famusi circa a vita è amuri. Arcuni di li sò marcati cu nchiostru russu, è in fine, nantu una pagina puri "sonu" di u Q Khvoshchinskiy.

Da un ora dopu Ivlev dissi addiu a li carusi. Di tutti i libri ch'ellu hà sceltu una sola - "The Grammatica d 'amuri". Riassuntu di a storia di stu episodiu cunfine.

Vergogna amuri differente

Comu pò esse vistu, u tarrenu di u rumanzu hè abbastanza sèmplice, è forse in altre cause, o sottu à la penna di un antru autore, ch'ella diventerà propiu una struttura "barzilletta quartieru." in IA Bunin comu si piglia u un sonu diffirenti - tali amore hè pussibili, s'ellu hè vera, o hè una razza di fissa, lunacy. L'autore ùn ci dà una risposta chjara, perchè hè impussibile à arrivare dintra la pirsuna, circà in lu so 'anima è tocchi i so sentimenti è spirienzi. Quanti parsunaghji in u racontu, tanti pinioni. Tù ùn pò esse accusatu di essiri biased, è l 'altru ludà di objectivity. Però, l 'asempî di miti - la fini di Khvoshchinskiy, Ivlev, una ghjovana Cuntissa, è ancu camionneur - Small diciottu - unu pò fighjulatu un tipu di evoluzioni di l'anima umana è inseme cun ella è un differente intelligenza d' amuri, è lu assai pussibilità, la capacitati d 'amore cambiatu.

So, camionneur, figliolu di un omu riccu, stupidu, ma ecunomica, nostru tintu chi Lushka affucati, è l 'invernu hè andatu scemu à tutti i "fora di lu", è da a puvertà. Ghjesù ùn vede ogni amore in sta storia, oltri ca comu a tutti l 'àutri. U ghjovanu Cuntissa, u cuntrariu, tuttu lu discursu si ghjira falà amore, tuttu lu tempu e ridia e straightening li capiddi. Idda piously cridutu in i sacrifice è guariscenza Khvoshchinskiy in amore - iddu simpricimenti "ùn hè prisenti u coppiu."

U bob d 'amuri ... Si tinni penciuli in la destra e manca. U prezzu di u donu di amore in un giuvanottu - chistu è unu cantu. Perciò, u spustamentu di u bob da i pusizioni equilibriu à un altru, l 'altra parte ùn parlà circa lu tremenda è sincerità di sentimenti o di la prisenza di altu spirituality: in omu. Iè, u ghjovanu Cuntissa crede in 'amuri, ma cumu? Love Story Khvoshchinskiy è Luschka - per ghjè, pi mìagliu diri, 'na bedda Cover di u rumanzu u fiancu di li fimmini. Pudete imprissioni, TRAHISSES, chianciti e lamentu chì oghje voi ùn vi truvà tali Certu, ma prestu scurdari e prènniri purtatu da quarchi àutru, ùn menu vivaci.

equilibriu

Prima ci hè u racontu di "The Grammatica d 'amuri". analisi summariu di prodottu IA Bunin ùn fini ci. Avemu cuntinuà ...

Prima o doppu lu bob faci attimpata falà e finisci. It nnû in la pusizioni equilibriu. Ghjè veru amore. Hè a so casa, dopu assai ricerca, incertezze è Facchinelli inaspettata, è vicinu Ivlev è lu tardu Khvoshchinskiy: "Ci era, ma chì nomu a chjama ellu? No ca scoprinu lu, nè vigils, - trà elli hè, in omu si cunfina à menti senziu ... "

L'imagine Luschka cameriera in "The Grammar of love" (un riassuntu di li capituli, vede sopra), l 'auturi vulia à mustrà u assai ' amuri veru, chì divintò sempre in vita Khvoshchinskiy è Ivlev. Cosa era ch'ella piaci? Hè dettu chì "era un assai ancu è hè micca bè", ma di colpu, cascò in u capu di l'invernu, e allura comu un trattu è aspittassila morse, essendu ghjovanu, in u primu di a vita, è tuttu si malanni ... Ma i malanni di u? No, è dinò no. Sta 'amuri, ancu à i fini è immensa, stranu, "mistiriusu in u so affascinati," hè divintatu un veru "Vita di" a vita unu di persona, chì hè' nfilata à esse assai Bourg.

Comu 'na preghiera-libru "A grammatica di' amuri", u cuntenutu sanu sanu di u quali delights è innuvà; sèmplice collana Luschka causannu nu sintimentu quant'è à ciò chì una persona pigghia quandu fighjulendu li relìqui di i santi ... Per quelli chì ùn oppunìrisi 'amore, chi ci dici lu in a so vita, tuttu u strasurdinariu hè trasfurmatu in un sacru è tragicu ùn hè vistu com'è un tipu di Andantino, ma comu u più altu significatu spirituali di a vita. Khvoshchinskiy, facennu lu so note è scrivi in u libru, si scrisse u so "Grammatica d 'amuri". Ivlev, expensively compru solu stu chic "libru preghiera" pigliò stu donu hà prezzu a jeru ritirava in u so "liggi", à scrive e so regule, è "figliulini, grande-figliulini vi mostra sta assai Grammar of love."

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.