Arte e spettacoliArte

Brodskiy Isaak Izrailevich: biografia e scultura pittura

L'arte suviètichi di l 'twenties ci hè un orgia di diversi stili nati di ricerca artistica di u principiu di u seculu. À capisce i meriti esteticu di differente multilinguismo Cím n'ordini bulscèvica nunn'appi cchiù tempu, appi a sceglie una ferita, hè megliu a smachjera lu megghiu, luntanu da u bedda arti di dibattiti. U Méditation di u modu hè un maestru di talentu di rialisimu - Brodsky. Isaak Izrailevich addivintau nu "corti" par l'artiste, in cui lu cuvernu suvièticu bisognu nè menu cà tutti di l 'urtimi a munarchia.

architettu frustré

Sè i so parenti erani un pocu vede à traversu lu velu di l 'avvene, ùn avissi a diri lu pocu ad Isaccu, chì u mistieru di l'artistu - manera troppu unreliable a uttèniri na vita asgiata. Li piaci 'avvene, architecte, de famille Brodsky. Isaak Izrailevich, quale a famiglia hà vissutu di u Pale di statu in la pruvincia di Tauride, hè partutu, TERTULLIANUS in un altru ebbica. Pensa chì a so 'figghiu avissi a campà in una grande casa, in u centru di u capitale Russian, pussedi un riccu riccolta di travagghi di l' arti e divintatu un pittore magistrati persunale, di u maiò, Paese, chiuttostu lu poviru marcanti Jewish da una piccula cità vicinu à Berdyansk Sophievka ghjustu ùn pudia.

Natu in 1883, u futuru la testa di l 'Académia d' Arts a prima vulia divintà un cantanti. Ma poi iri to redraw l 'imagine di u calendariu cresia. Si girò fora pari, è ch'ellu vulia à amparà à pinghja da artisti vera. L'istitutu listessu sû hè Odessa scola di disegnu, e sùbbitu addivinìu lu School Art à l 'Académia d' Fine Arts. Sò studiente è divintò a 1896 Brodsky. Isaak Izrailevich micca listen to cunsigli di genitori à amparà, architettura, di più furzuti è scrivi in u dipartimentu, pittura.

eleva Repin

A capacità à appellu à ghjente chì micca u to distinu, sustinuti da travagliu è talentu pò nigà hà sempre aiutata Brodsky in a vita. Hè ellu u dirittu dinù in 1903 à divintà un discipulu di u gran Repin, Isaccu, fù cummossu di u primu cursu in l 'Académia d' St. Petersburg, dopu una fine geniale di a scola Odessa. corsu Repin hè cialda, ma Brodsky arrinisciutu a se rendre à l 'esame entrata di tracci mudelli virdi, ca purtava lu patruni. Andò à u locu induve u mudellu statu vistu in un angolo assai difficiule, ma iddu era capaci di risista cù stu compitu. À mezu à quelli chì u travagliu fù assai apprizzatu da Iloy Efimovichem, hè dinù Brodsky. Isaak Izrailevich per cinque anni, hè statu unu di i studianti favuritu di i migliori pittore Russian.

Altronde tecnica virtuoso e vistighe spertu, u ghjovanu artistu aduttatu da Repin so attitudini negativa à i vari "ricianu" in pittura, à ogni deviation da una riflessione modu realistu di a natura. Ô cuntrariu di autri studianti Repin, cadi sutta lu tempurale influenza di u maestru è cumencia à cupià blindly u stile, di u so patrone, Brodsky sviluppatu u so stile, ca fu chiamatu "ajourée" è chì dinù divintò un mudellu puru. Repin difesu u so addevu, quandu Brodsky era in traccia d 'essiri ittati fora di l' Académia d 'caricaturistes di u puteri à u tempu di entusiasmu generali di i studienti in pulitica.

Trip à l 'Europa

Nantu à maturà di furmazioni à l 'Accademia di i migliori diploma - una midaglia d'oru - datu u drittu à cuntinuà i so studii in altrò. Insignamentu abbianu finali è a pussibilità di pagà per un viaghju in Auropa, è riceve Brodsky. Isaak Izrailevich productively passanu sturiannu li caputravagghi di u passatu è amparà circa novi tinnenzi in pittura. Si travaglia duru è s'appronta, cchiù guadagnari lu riputazioni di i patroni stabbilutu. Dopu i risultati di u visita, dopu à una discussione di u so travagliu, u Academy dicisi à ingrandà u so viaghju per un altru sei mesi.

Duranti di ricerca craze di novi formi è indicazione in arte ùn scappari la nfluenza di lu novu, pittura, European è Brodsky. Isaak Izrailevich, quale biografia hè una manera di staunch realist, usatu in a so pittura motivi di Art Nouveau è China. Ma, dopu à l 'urdunanze di u so maestru, è à dì e parolle di "ricianu" l'Repin, ch'ellu riceve un ostili a creatività accuglienza di garde. Dopu à visità u so attelli Picasso, Braque, Matisse Brodsky diventa sempre un partigianu di tradizziunali, pittura, realistu.

pittura, Salone di Master

À mezu à i sturiani 'arti hannu a cunvinzioni chì s'è, in Russia a l' autunnu dô 1917, ùn hà succede cambiamentu radicali di sistemu suciale è pulitica, Brodsky avissi prestu righjuntu u so statutu è mudellu di vita di sti stiddi sognu, o in un modu mudernu, "glamour" di pittura, cum'è Chjami Makovsky e Henry Semiradsky. Iddu avìa assai a fari: lu energia è travagliu, virtuusismu e capacità à appellu à ghjente di alta sucietà, a capacità di parlà in u prisente, "esse una tendenza."

U Populu ùn hè cunnisciutu cumu sincerità accoltu u crollu di l 'autocracy è l' allungamentu vittoria di u putere Soviet l 'artista Brodsky. Isaak Izrailevich sicuru chi avissi statu un pittore successu sicuru in Paris, o New York. Ma ferma, in cuntrastu à parechji intellettuali in Russia, è si passa à traversu cu lu cunzigghiu glubale, impussibile, parò, esse sempre à u locu dritta, di u pòpulu, addivintannu la testa di u vastu paese.

Eri - Kerensky, avà - Lenin

In Russia, ci vene u tempu quandu un locu maravigliosu paisaghji, di paci è dilicatu ritratti di e donne sò divintatu mpòrtanu, è Brodsky andò à u locu induve hè statu fattu la storia a catturà à quelli chì anu purtatu u modu. Doppu la Rivuluzzioni February ghjunse un tempu quandu libarati da u pedi di a munarchia sucietà prugrissiva Russian straziatu i mani, di u Primu Ministru di u Guvernu Provisional di Kerensky, è l 'artista staciuni u so ritrattu. Pensemu anzianu avvucatu veri eroi, capaci pi rimettiri la casa di campagna à una nova a gloria. Però, l 'artista finitu u ritrattu dopu à l' arrivu di l '' altri i caratteri.

Brodsky hè unu di i prima fonda un parlement imagine di Lenin è i so associa, è l 'imagine di u bulscèvichi longa diventa un tema impurtante per ellu. Eppo hè interested in cumpunimenti multi-figura mundiale: "Lenin è manifestazione" è particularmenti - "inaugurazzioni di lu Cungressu di u Comintern II." In stu grannissimu tela mostra à parechji cintunari di parsoni vera cun quale hè stata fatta storia ritrattu. Brodsky mustrò u so sapè fà urganizazione suprattuttu, in accordu cù i éra e dumannau a so vita avvene.

Artist, insegnante, cullizzioni

U ditarminatu a vita di trè casi menu, chì da u principiu di i 20 anni ch'ellu campava Brodsky. Isaak Izrailevich, pittore №1 à l 'auturitati ufficiali, travaglia à creà un Italia cumpleta di u capi Suviètica, cù una euphorbia nfinitu di u so principarmenti - Lenin e Stalin. A sèrviri comu Chief di l 'ordine statu, iddu tracciau lu tutta armata di mastri e spissu, comu lu capu di un artista, negozio, medievale, par vìa solu in images di piccula currezzione è mette i so rinumatu.

A siconda cosa più impurtanti hè di fà rinviviscia u sistemu accademicu di lingua, arte. Quandu addivintau lu diritturi di l 'Accademia Russian di Arts, ci hè una ruvina manca dopu à l' attivitati bàrbaru di quelli chì thoughtlessly nigatu lascita di u passatu e distruggennu u spiritu di lu, è u kopivshiysya dicennii materie fundamentu. trinca Brodsky in u ripigliu di stu tempiu di l 'arti hè difficiule à ricusà.

U terzu cumpunenti di a so vita - culture - era una vera passioni. À mezu à assaghjà di pittura, Russian a ddu tempu cc'era nuddu tercani megliu cà Brodsky. Isaak Izrailevich, photo salti a casa industrial chì mustrà i muri stava cun dipinti da pianu di tettu, fattu una cullezzione, siconda in vulumi e valuri, dopu u museu Russian. I casi in cui si s'arricchiu, mpastati in misteru, ma u fattu di a vulintà di u so guvernu Brodsky chjama stimulau lu perchè di partitu è prissioni KGB.

Ognunu hà u so propriu manera

Si hè dettu chì, quandu Brodsky mi invitatu à una cena cirimonia Pavel Filonov, spugliata di u travagliu, mercilessly Pirsicutò da criticà è putere, lu poviru è a fame, è hà micca ghjocanu à vai - paura à arrubà biografia. Addivintau un ostaculu reputazione "signuri rossu", chi biviant in rilazioni à l 'autorità nantu à u principiu di "Cosa ci vo sapiri?", E chi era à mezu à l' artisti Brodsky.

Aduprà una sola, neri o bianchi, i anticarburizing à discriva u modu di vita di ogni omu - significa pi fari lu chiana e unequivocal. Isaak Brodsky ùn meritava quessa, per via di a so cunfusione talentu, travagliu è energia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.