FurmazzioniEducazione è culleghji

"Borodino" Cu scrissi si? A storia di u puema "Borodino"

War patrioti di lu 1812 nzinu a ora cunziddiratu à esse u esempiu clearest di u sorghja di spiritu patrioti Russian, quandu a risistiri invasione da u nimicu èranu pòpulu unitu, senza divisioni in schieri e terri.

Events di la battagghia di lu cu l 'esercitu di Napuliuni, chì hè accadutu à Mosca, stete in memoria di l'omi, in i quadri di l' artisti in u pagine di rumanzi è linii puisia. U puema, ca veni cunzidiratu lu megghiu, è si chjama - "Borodino". Ca scrissi sta inno pueticu di patriuttismu Russian fù cunnisciuta duranti la festa di u 25 anniversariu di a battaglia di Borodino in 1837.

Pueta, cinturione, Patriot

Iddu era distinatu à campà una vita assai corta, ma lu nùmmiru e scala di talentu fattu liquid, u so nomu hè - à mezu à i grandi Neruda chì scrisse in Russian. È in a puisia è prosa scrissi i testi chì ci cuncèrnanu, vivant dui seculi più tardi. Mihail Yurevich Lermontov hè natu u 15 uttobre in Moscow in 1814.

U so radiche sò pista Scottish, scrissi iddu com'è a so antenatu di i signori Spanish Francisco Lerma di u XVII seculu, ma nun fù allivatu in l 'ambienti Russian è u so Tecnica circondu lingua Russian cambiatu naziunale. Tendenza a litteratura favore, hè a natura réceptif divintatu una prima chì scrivu talentu Lermontov divinni prestu cunnisciuta da i leghji Russian.

Dopu tentativi stende pè ottene una educazione universitaria in Mosca e San Pitroburgu, a fini di u cunflittu cù u bastone professorial, Lermontov maiori da i scoli di ensign guardi e accuminciau a so carriera militari. Successivamenti, sicondu à i mimorii di cuntimpuranei, iddu stissu distintu in opérations militare, in u Caucasus, cum'è una marina curaghjosu è stu.

Anniversariu di i Refrains guerra di u 1812

Jeune cuntimpuraniu di invasioni di l'epupea hè un gran precursors di Lermontov - Pushkin, ca di anni, a ghjuventù ùn pudia participà à a guerra, ma fù intimately cunfidenza cu tanti di i miti di Secunna Guerra Munniali. Da mezu à elli eranu i Decembrists, quale pinsamenti sò largamente spartutu da Pushkin.

burrasca eternu 'a '12 "fù circundatu è Lermontov, generazione di vincitori Napoleon pigliò una parti attiva in la vita di la sucità Russian, tanti pirsuni si sapia pirsuna. Dapoi u ziteddu, si sente à i piani di Veterans guerra - i paisani. È ghjè quì chì nasci a storia di a creazione di a puisia "Borodino", cum'è u so grande-ziu - Afanasiy Alekseevich Stolypin - participò à a battaglia di Borodino.

"À mè Dì, ziu ..."

Era u fratellu di Elizavety Alekseevny Arsenevoy - nanna di u pueta, chì curato Mikhail Yurevich, ellu è chì saria intarratu Lermontov fece in i so tarri, dopu à a morti di u pueta in nu duellu. Da u principiu di a campagna di Napulione Athanasius Stolypin hè una marina artiglieria, era ferita in lu 1807 in Prussia, durante a battaglia di Borodino, cumbattutu nantu à unu di i lochi Tube - à Shevardino redoubt. Hè marcatu da Kutuzov e cunzigna li vrazza d 'oru - una spada cù i scrizzioni "Per cavalleria". Captain Athanasios Stolypin participò à a campagna oltremare di l 'esercitu Russian in lu 1814 finu a lu so dimissioni u preghjudiziu hè rispittatu frà culleghi.

Mikhail hè più chjucu cà a so 26 anni, è frà elli hannu friendships sviluppatu e rilazione di famiglia. Per quessa, quandu iddu era quellu chì scrisse u puema "Borodino", chi scrissi iddu a lu principiu di a so cunversione: "à mè Dì, ziu," - per parechje persone, era chjaru, unni si 'ntisi storie quelli ghjorni terribili, chi hè u mudeddu di u prutagunista-cuntaturi e à i quali u indirizzi autore.

"U campu di Borodino"

A prima chjama di u pueta à u tema di a battaglia di Borodino hè accadutu in u 1830, quandu iddu scrissi un puema "Borodino Field." Ci hè digià trovu qualchi imagine è comparisons canusciuta, prevista valutazione autizza suldatu ft, chì hè mette nantu par incù u vittori Petra Velikogo à Poltava è exploits suldati Suvorov. Ma di sicuru, u pueta si tuccò nantu à i bisogni di u baddu più.

Lu primu puimettu, un munumentu à i funziunalità miti Borodino Lermontov scrisse in l 'età di 16. Cunsidirari comu viloci u so talentu, u maritu di u pueta, ci hè pussibili a cumprènniri chì ghjùnsenu à u tempu di i 25 anniversariu di a battaglia vicinu à u paesi di Borodino, chi scrissi iddu a versione finale di u puema. Stu furmatu l 'identità di u pueta, chì patrone di una vera maestria di versification.

Ventu di u populu

U puema cchiù cèlibbri di la guerra di lu 1812 fu lu risultatu di riflessione, seria causatu da a dimarchja di u 25 anniversariu di u principiu di a guerra cù Napulione. Lu pueta vulia à ricaccià i punti nantu à i causi di a vittoria, u rollu di u populu cumuna chi fici lu brunt di lu ncontru di la guerra.

U scopu di basi, unni imbued u puema "Borodino", si trova in lu fattu ca 'esercitu di Napuliuni fù scunfittu micca solu u carattaru di Kutuzov, micca solu talentu militare, è a cunniscenza di ginirali brillanti e guàrdie, u so valuri pirsunali e di curaggiu, ma dinù u fattu chì contru à invasioni straniera si pichjò tuttu lu populu, chi u surdatu Russian era la stadda, più cà l 'INVADER da l' esercitu di Napuliuni, chi lotta spiritu di l 'esercitu Russian schiarisci più forte.

È stu pinzeru pudia micca, pò micca truvà una risposta à a sucità vai impii rossa patrioti puema "Borodino". Ca scrissi lu lyrics, piena di altu cuntenutu spirituali, ma misi fora la terra, e di lingua, induve, ùn pudia esse intesu.

storia suldatu

lu genius l'Lermontov trovu una forma maravigghiusu di modu d 'una di l' eventi più impurtante in a storia Russian - i militari e pulitica. A storia di a ternu seriu di l 'èbbica nessu di la guerra, lu ritiru, circa cumu kopilas odiu di u nemicu, facianu u nomi di u suldatu cumuna in una sèmplice lingue cumunimenti parrata lu cori-ntisi manera.

Sta lingua discrivi l 'eventi viulenti à u campu di Borodino: stage aspittà cummattimentu dicisivu, u musi attacchi, curaggiu fendu di surdati e cumannanti e lu tirribili perditi nant'à dui ganghi. Facilità di prisintazioni di evenimenti facenu solu a verità di a storia, dà u ballò un significatu particulari.

About Patria, circa di curaggiu, di la glòria

surdatu Russian avia di novu a andati nant'à u campu di Borodino, difenda u capilocu di u nimicu. In u 1941, di novu parìa la chiamata: "Guys ùn E eh Moscow per noi!" - è ugnunu sapia ca scrissi u puema "Borodino". Dopu tuttu, solu un locu, un veru patriotta pussutu crià una ligna di ghjustìzia, è a forza. Chì cusì hè Mihail Yurevich Lermontov.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.