Arte e spettacoliLittiratura

Boris Ekimov: criatività di scritturi Russian

Boris Ekimov - u famosu scrittore Russian, quale opari sò venuti à 'immerse lu litturi sintìa pi lu duluri di mondu bassu di a vita bassu strasurdinariu cù prublemi cutidianu, crisa affittu, una lotta custanti e Megliu.

Biography Boris Ekimov

Boris - un nativu di a cità di Igarka (Krasnoyarsk Territory), hè natu in 1938, 19 nuvembre, in a famiglia, spicializata in i pruduzzioni di pilu. Un annu dopu, dopu mortu u so babbu, a famiglia hà cambiatu a so residenza in Irkutsk, puis Almaty regione - un paese, o, cum'è in u 1945, si sò stallati in a cità di Kalach-u-Don (regione Volgograd). carrera littiraria accuminciau cu lu scritturi di u tempu, u miu amparatu à leghje. Dopu à liceu, u giuvanottu maiori da u Stalingrad Institute Scissors, po travaglia in una fabbrica, allura - cci serve à l 'armata. Avanzu di a scrittura hà pruvatu a so manu à e diverse mestieri: un elettricista à la pianta, mechanic &-BTS, rat, maestru di travagghiu a la scola, village.

esordiu l'scritturi

Sò esordiu comu nu scritturi hè accadutu in 1965, dopu à una storia, publicatu in la rivista "L 'Guard Young". "A donna in lu stemma russu" (1974) - apertura libru autore, pubblicatu "contemporanea", addivintau subitu un appiecazione di un postu persunale, in la littiratura. In seguita s'arricchiu da li libbra prosa Russian "Notte di agopuntura", "Sò ghjuntu salvu", "Si a vostra", "ufficiali di", "Last capanna". In lu 1976, Ekimov Boris Petrovich ricevutu u culturale in l 'Unioni di i Scrittori di Russia, è trè anni dopu si lauriau da i corsi di littiraria alba.

Boris Ekimov: nuvelle circa l 'omu Russian

Più di u web piriudu di l 'attivitati littiraria di u scrittore Russian Hà scrittu più di dui centu òpiri chi hannu statu publicatu in tali publicazioni comu "The New le Monde", "Russia", "Niva Tsaritsynskaya", "Banner", "U nostru contemporanea". Most readership apprizzata tali travagghi comu "Star l'pastore", "Parents 'House", "Per u pane callu", "U campanile di i malati." Writer deservedly signalatu Guida tradizzioni littiraria di l 'riggiuni dû Don, parchì i so opari spirituali discrìviri havi la vita ogni ghjornu di ghjente urdinaria. È stu tema hè capitu da parechje persone, accussì li libbra Ekimova annu avutu granni dumanda à mezu à i readership. angosce, incù reconstructions, economic affittu, guerri fraterne, ruttu in pezzi - The miti di i piani di u autore, ogni omu ellu stessu è a so persona trova. Boris Ekimov coglie arechja sti pezzi in un ritrattu ammaniti comu provi di chi è ùn ind'è u pòpulu Russian più di u passatu dicenniu. Soprattuttu chiaramenti attròvanu a l 'òpiri, "Nun sera", "Per u pane callu", "Pinochet". In lu 2008, u scrittore Russian Solzhenitsyn statu attribuitu cù u wording "pi lu duluri e lu sivirità di lu Lacu di l 'statu persu di a pruvincia di Russian è vede i dignità ineradicable di u populu Russian."

Sincerità à l 'òpiri di Ekimova Borisa

In u so ceppu Volgograd scritturi Boris Petrovich Ekimov hè l 'auturi cchiù ricunnisciutu. A so prosa hè piena di saviezza, è sirinità. In i piani in un unità integrata teatru di u mondu l 'anima umana è a natura, è evenimenti individuale è chjuchi, cum'è un mosaicu culurati, si lampa à un tuttu picture of a vita. Di u mondu internu di l 'omu, Boris Ekimov dà à traversu vari Pifania di la natura.

Collection "vi svegghiu jornu" discrivi la scene la vita di la vita cutidianu di piccula cità è di a vita agricula. A storia di u bastone, nantu à u raportu frà i vechji, generale, è i zitelli, u azioni di cuscenza umana è rialità. Cità picciottu sei anni d 'etati, avendu vissutu in un annu in u spianate campagnolu, un omu imbued cu' amuri di lu ùn ancu nati quandu lu sciccareddu, è i Genuvesi à u travagliu. Here missiavu cuntinueghja a so niputi a gudiri lu fiume, è a furesta, è a natura hè u megliu felt per ste rapprisintanti di dui sèculi. A prima Frantumazione assai tuttu chi me matri ne ridìanu à l 'ochji di u ragazza da una classi tempu. Lingua Boris Ekimov hà ùn prilèvi e dialettu; l autore scrissi pura lingua russa, chi in stu furmulariu veni sarvata, francu u scaffali biblioteca e in babbone a scola.

opere di u scrittore sò traduttu in parechje lingue: italiana, francese, inglese, spagnolo, tedesco. Un rumanzu "Star di pastore," hà arriccùtu nzinu a biblioteca presidenziale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.