News è societàCélébrités

Bolchoi Nagisa Oshima: cumpleta filmografia, biografia aprire ntirissanti

Nagisa Oshima - diriggenti, attore film, sceneggiaturi da Japan. Ghjesù hè u pruprietariu di u premiu principale di u Film Festival Cannes in u 1978. dramma Italiana "U Regnu di i sensi" 1976 rilassu l'Nagisa Oshima - u prodottu cchiù cuntruversu in carrera a l'diriggenti.

biografia

Nagisa nasciu su 03/31/1932, in la cità Japanese di Kyoto. U so babbu era un servitore civili strasurdinariu, un ncigneri. Oshima patri murìu a mane, lassannu un omu senza un veru.

Dopu à liceu, Nagisa scrivi à University Kyoto nant'à una spicialità "storia pulìtica". Cum'è un Bolchoi studiente Nagisa Oshima participò à l 'uppusizzioni di u muvimentu di studianti lu cuvernu giappunisi. A causa di chistu, doppu essiri lauriatu di l 'università, u tippu pussutu ùn perda un impiegu in 1954.

In un tintativu dispirata almenu qualchi manera a guadagnari una Nagisa vivant passà per un testu, entrata à u Studio Shochiku. Sò sbarcu supra un travagghiu comu un assistanti diriggenti. Stu casu momentous è truvatu u restu di a so vita Oshima.

biblioteca francescana

Dighjà dipoi 1956 Oshima cunquistari attivamenti a filiera cosita. Avà ch'ellu hè micca solu un diriggenti assistente, ma dinù un criticu di satana è scrittore di u sinemà Eiga hihyo, chi funnau nsemmula cu un criticu Japanese Tadao Sato. U so primu film director tira in 1959.

Stu ritrattu di u "Strada di Love è Spiranza." Capacità à manches so tippu filmi fù prisintata à causa di lu fattu ca la sucetà di pruduzzioni capiu la crisi finanziaria, è era impussibile à pagà per filmi cari di Directors famosu.

Digià in la prima mitati di l 'anni 1960, Nagisa era lu funnaturi e capu di u "novu onda" di sinemà Japanese. In i so filmi, è à spessu dà u tema di i ghjovani è anu criticatu a sucetà chì fubbi in Japan doppu la Secunna Guerra Munniali.

Unu di i filmi di stu pirìudu, "Story Notti di Jugend", fù liberatu in louer in 1960.

Quartu in carrera a l'diriggenti, lu "notte è nebbia in Japan" cosita fù publicata in lu stissu 1960. U ritrattu dici a storia di u muvimentu di l 'uppusizzioni Japanese, fù cacciatu da a Fara, trè ghjorni dopu à u so rilassu. Sta decisione inghjusti Oshima custrittu a lassari lu attellu, unni travagghiau, è à stabiliscia a so sucetà di pruduzzioni. A nova cumpagnia cosita chiamatu Sozosha.

U primu travagliu directorial - pittura "Strada di Love è Spiranza"

Film fù publicata in louer in 1959. lunghezza Tape di 62 minuti hè circa un carusu, chjamatu Masao, chì campa cù a so mamma cuncessa à un è surella più chjucu. A famiglia hè un tempu duru. Masao hè prova à truvà u travagliu, di fà qualcosa per aiutà a so mamma, ma ella voli lu miu cuntinua a ricìviri educazione. sordi a famiglia ricevutu da a vendita di Pigeons, chì, avendu vissutu in uni pochi di judicial, turnari a lu picciottu. A donna da una famiglia benistanti si pudia fà calcosa à aiutà na famigghia pòvira.

In u film, Cast attori: Hiroshi Fudzikava, Francesca Chillemi Mochizuki, Yuki Tominaga, Michio Ito, Kakuko Tino, Fumio Watanabe, Fujio opp.

Studio cosita indipendente Sozosha

In u so diretturi attellu so cosita pussutu fà filmi circa di tuttu, di ciò ch'ellu vulia. A prima cosita ch'ellu tirava quì, "cuntinutu di vaccina", assai criticatu u razzismu è a viulenza in a sucetà. U tarrenu hè basatu nantu à un racontu da Kenzaburo Oe.

U tema di u razzismu è crudeltà di a sucetà hè interested in lu diritturi tutti l 'allungamentu dicenniu.

Un altru cartulina luminosu u listessu tema - i filmi "a morte da pendre". U ritrattu manca in paca in 1968. A vista criticu di u diritturi e travagghi drammatica sò attrattu da issu tempu è spectators da altri paesi. Film vutatu in u prugrammu di u Film Festival Cannes fora di cuncorsu. Chistu fu lu primu passu Oshima di fama mundiali.

In u 1973, Oshima dicisi à st'articulu u so attellu è salutari i travagliadori.

Picture of razzisimu "cuntinutu di u bistiame"

cosita drammatica "U cuntenutu di u bistiame," hè statu publicatu in louer in 1961. A lenza di a storia di a pilota African-American da America, li cui tirava falà da u Japanese. L'azzioni si passa in u istati di lu 1945. Pilot ferti. L'autorità Japanese ùn vulete piglià cura di u prigiuneru è u so distinu furzatu a trattari cu l 'agricultori lucali. Cuntadini digià vivi ùn hè micca facile. Pilot manca à campà in una stadda. Nunustanti lu fattu ca lu so salute hà apprufunditu u più di tempu, a so vita ùn pò esse chjamatu piacevuli. Nocturne fari lu stranieri neri americani scapegoat è u uccurrenza in tutti i so guai.

Critichi sò carattirizzata stu filmu da una cassetta piena di crudeltà, oddiu è addispiratu. Parti sò stesi by: Rentaro Mikuni, Tosiro Isido, Hyu Mandria, Yoshi Kato Akiko Koyama, Taruc Kishi, Yoko Mihara è altri attori.

Work in televisione, a creazione literaria

In u 1973, Oshima accunsentu lu nvitu pi addivintari un programma tv, mener, circa lu difficultà chì à truvà in la vita di e donne, di tutti i tipi di guai a famiglia, cu cui si hannu a luttari. Talk spettacolo "Scola di Amateur" guditi gran pupularità ntra li spittaturi. Pa u so attellu, Nagisa principia à scrive u libru.

Studio Film Oshima

Senza sinemà Nagisa puntu di solu dui anni. Digià in u 1975 u novu attellu funnau, chiamatu Oshima. In u 1976 si ghjunse fora è più famosu cosita Oshima di "Regnu di i sensi". Nagisa Oshima, 1976 per chì hè stata cumplessu, ma intarissanti, aghju dicisu di fari scuppiari lu spittaturi a so nova custituzione. "Regnu di i sensi" ritrattu - hè un mischiu di dramma e pornography tràttanu. Tape circa lu tema di pulitica sessu e rilazioni chì interested Nagisa in anni prima.

Dapoi u 1978, u rispunsevule hè privitti in parechji prugetti internaziunale. Fora u so tali film comu "Imperu di Passion" in lu 1978, "Merry Christmas, Mr. Lawrence" in u 1983, "Max My Love" in u 1986

Painting "Max My Love" hà ricevutu in u stampa hè recensioni assai male. U rispunsevule hè sempre male entrì criticà, tantu dopu à un tali riazzioni à u so film, si di tanti anni manca à travaglià in prughjetti cosita è televisiò prumessa.

dramma Italiana "U Regnu di i sensi"

France è Japan co-pruduzzione di u cosita iscì in lu 1976. Film hè stabilitu in u 1930 in Tokyo. U pruprietariu di u so petre di una ricca Kitidzo una passioni pà a so cameriera Abe.

Kitidzo sempri ripudiata da a so moglia è Affitti un appartement di u so paris. Abitanti di a cità chjamata l 'omu riccu è u so eccitava cameriera, passioni basa amanti più forte. Cumenciani à aduprà di strangulation pè ottene di più piacè da sessu. Un ghjornu, Abe strangling accasu troppu di u so signore, è si mori. A donna, tagghia fora lu modu di prutezione di u so amanti è li lassa, valurizendu a cità. Film hè basatu nantu à evenimenti vera.

Parti sò stesi by: Tatsuya Fuji Aoi Nakajima, Eiko Matsuda, Akiko Koyama, Taiji Tonoyama è altri attori.

documentaries

Iddu hè cunnisciuta cum'è una Bolchoi ducumintariu Nagisa Oshima. Movies ellu stu tempu, è li piacia u criticu, è u pubblicu. Pigghiau solu dui opere. Hè l ' "Kyoto, u locu di a mo mamma", publicatu in u schermi in u 1991, è "Unu centu voce di Japanese Cinema", publicatu in 1994.

la vita parsunali

Moglie Nagisa Oshima - attrice Japanese Akiko Koyama.

I risultati di a vita

Più di quaranta anni di a so carriera artistica, lu diretturi fici un tutale di 28 filmi. Iddi nun sulu ci mostra quantu u mondu ha mai vistu Nagisa, chi tipu di sentimenti campa in la me vita, ma prisenta dinù pùblìchi à u prucessu di evoluzioni di sinemà Japanese.

Primurosu, di la storia di sinemà Japanese di Nagisa Oshima hè cumplettamente dunau a lu cosita ducumintariu "100 Anni di Japanese Film", publicatu in 1994. It Oshima allistineghja micca solu u tuttu di sinemà Japanese in generale, ma ancu di a so carriera artistica.

a morte

U ghjocu di u corpu, 1995, diretta da un trattu. Nunustanti la malatia grave, lu diritturi dicisi à fà un altru cosita. Pittura "Taboo" Nagisa compie solu in u 1999, mentri in un ruteddi.

Direzzione mortu in un fruttu in la cità di Fujisawa da a puntura 15 di ghjennaghju di u 2013 à l'età di 80 anni.

Nagisa Oshima filmografia piena

Cosa filmi pigliò diritturi di 'anni di a so carriera? Iddi sunnu:

  • In 1959, u cosita "Strada di Love è Spiranza."
  • In u 1960, una cassetta drammatica "Sun Cimiteru," "Story Notti di ghjuventù" è "di suli Cimiteru a truvari".
  • In u 1961, l ', pittura, "U cuntenutu di u bistiame."
  • In 1962, u cosita "Linguistic di i cristiani".
  • In u 1963, l 'cosita "U primu aventura bébé".
  • In u 1965, l ', pittura, "U piacè di u banditu" è "Agenda Yunbogi".
  • In 1966, u cosita "violence a natura".
  • In lu 1967, i filmi "The arti di la guerra Ninja Album." "Summer in Japan:. A suicidio" è "Corso di canti Japanese obscene"
  • In u 1968, l 'cosita sensational journalism "a morte da pendre" è "U campanile di i trè drunks."
  • In lu 1969 la pittura "Boy" - la prima cosita culore Nagisa ", testi di un latru Shinjuku".
  • In u cosita, 1970, "U racontu dettu da u Tokyo doppu la guerra".
  • In u 1971, l ' "ncurunari" cosita.
  • In 1972, u dramma "Summer surella."
  • In u 1975, a pittura, "A battaglia di Tsushima".
  • In u 1976, l 'cosita "U Regnu di i sensi".
  • In u 1978, l 'cosita "Imperu di Passion".
  • In u 1983, l 'cosita "Merry Christmas, Mr. Lawrence."
  • In u 1986, pittura "Max My Love".
  • In u 1991, l 'ducumintariu "Kyoto, u locu di a mio mamma."
  • In lu 1994, u cosita ducumintariu "100 Anni di Japanese Cinéma".
  • In u 1999, l 'cosita "Tabu".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.