Arte e spettacoliLittiratura

Biografia di Mariny Ivanovny Tsvetaevoy. facts, Interesting

Tsvetaeva Marina Ivanovna (anni di a vita - 1892-1941) - un famosu pueta Russian. Era la figghia Tsvetaeva Ivan Vladimirovich (1847-1913), un journal. Di u so travagliu hè caratterizata da maximalism romantica, u rigezioni di a vita bassu, amuri cunnannatu, sulitudine motives. Major cullezzioni di u pueta - "Milestones" (1921), publicatu in 1923. "Craft", "Dopu à la Russia" (1928). Idda era dinù stabiliu in 1925 un puema satìricu chiamatu "Pied Piper", è u prossimu - ". Poem di u End" Biografia di Mariny Ivanovny Tsvetaevoy hà da esse trattatu in stu articulu.

a famiglia Tsvetaeva

Tsvetaeva Marina era natu u 26 di sittembri (vecchio, stile - 8 di uttùviru) 1892 a Mosca. U so babbu, comu avemu digià citatu, hè un scinziatu ca spicializata in antica storia, arte e epigraphy. Fu lu funnaturi e lu primu diriggenti (da 1911 à 1913), museu di Fine Arts. U primu matrimoniu fù un assai bonu prufissuri, ma dopu à la nascita di dui figlioli, u ghjovanu moglia morse, è Ivan Tsvetaev site moglie Maria Mayne. In 1892, 26 di sittèmmiru, stu paru cumpartu a figghjola chi ricevutu u nomu di Marina (vale à dì, u "mari"). Cusì principia a biografia di Mariny Ivanovny Tsvetaevoy.

Mamma, Meyn Mariya Aleksandrovna, mortu in u 1906. Ci hè statu un Pianist, eleva di Rubinshteyna A. G. Sta donna hà avutu un tempurale nfluenza supra la Marina. Idda vinni chì a so figliola diventa dinù un Pianist. Perciò, u mondu di a puesia attrattu da u ghjovanu Tsvetaeva di più cà u spettaculu di partesi. Un altru sei anni, ragazza, scrivìu lu primu versu. È micca solu Russian Marina hè succidia, ma dinò in francesu è tedescu. Piuttostu à usu allivatu e figliole (Marina è a so surella, Anastasia) madre. Iddi ricevutu un attore educazione. Missiavu, mezzo-frati e soru - u storicu è publicist Ilovajskij Dmitri Ivanovich.

Ziteddu di u futuru pueta

Biografia di Mariny Ivanovny Tsvetaevoy in i so primi anni, marcatu da u fattu chì ci hè statu un zitellu perchè di matri malatia vissutu in un longu tempu in Germania, Svizzera, Italia. Brisure, in a furmazione in u insignamentu pieni in bassa a lingua persunale in Freiburg è Lausanne. Marina tinia madrelingua inglese e francese. Idda à sente à a Sorbona, in u 1909, corsi di letteratura francese.

Ghjuvantù indipendenza

Doppu la morti di la matri di 'infanzia cascò nantu spaddi di so' patri. Ch'ellu era mpignatu a travagghiari, tantu ch'elli ùn pudia dà tuttu u so tempu. Chì hè per quessa, forse, li fimmineddi sò cultivati cavallieri i so anni, indipendente, addivintau ntirissati a mane à a situazione pulitica in u statu, u rapportu cù u sessu oppostu.

Education Marina Tsvetaeva

At a insistence di a so mamma in una all'età Marina Tsvetaeva si n'andò à a scola music, e pigghiò la casa lezioni di mùsica. Ma sti attivitati doppu la morti di prumove u sviluppu Maria di Sala ùn avia. Marina è a so surella, ricevutu a so educazione analfabetisimu, a la casa, sutta la guida di a so mamma. À l'età di 8-9 anni, u futuru pueta friquintau classi in l 'insignamentu Bryukhonenko MT, è po in Italia, in Lausanne. Idda studiatu in u 1903 in una boarding school Cattòlica, è tandu si dopu à una famiglia si stalla in un boarding school Francese. Tsvetaeva cuntinuava a so studii in Germania, à u stanzi Basilea. Idda facili datu lingue, è tandu si hè à spessu si varagnò a traduzzione, per via creatività ùn cresce prufitti issu pueta, comu Marina Tsvetaeva. Biography è puisii i so solu dopu à a so morte si messe à suscità l 'intiressi di tanti.

Marina si n'andò in u 1908 à Paris, unni si scrivi à a Sorbonne. Ci hà ascultatu a Discorsi su Old Letteratura francese.

U principiu di l 'attività littiraria

Creative biografia di Mariny Ivanovny Tsvetaevoy cumincia a siguenti. A prima spirimenti letteraria sò assuciati incù u circulu di u Symbolists di Mosca. Marina scontra Briusov, chi appi na granni nfluenza supra u so principiu di la puisia, e cu tali pueta cum'è Ellios (Kobylinskiy Lev Lvovich). Idda participò à l 'attivitati di maiori è frutto, situatu in a casa di pubblicazione "Musaget". avia dinù una grande influenza mondu artistica è puetica di a casa (à l 'Crimea), lu crìticu d' arti e lu pueta Maximilian Voloshin. Ci stete in Koktebel parechje volte.

A prima cullezzione

In i so dui cullezzione di a puesia ", sera, Album" (1910) e "The Magic lantern" (1912), oltri a scrittu in u 1914 puema "Witch" discrizzione impurtante di Lingua Franca Nova in casa (ritratti, specchi, stanzi, di i zitelli), di lettura, camminare u boulevard, music, dificultà, e rilazione cù a so surella, è mamma simulati diariu di una ghjovana schoolgirl. "Альбом: Serata" fù dedicatu à a memoria di un artiste Maria Bashkirtseva Konstantinovna chì s'accupa diariu, urintamentu confessional. As scritta in u 1921, u puema "On i rossi, cavallo," forma favulusi ballati romantica trovu a storia di a creazione pueta.

più u travagliu

raportu sanu cù Sofey Parnok (chì avemu sempre dì), a metafisica di rimi "Fidanzata" affaccatu in 1916. Duranti la Guerra Civili ghjunse u routes ntitulatu "Swan Populu Corsu", ca era didicatu à l 'heroism di i guardii biancu. Ci hè in i so opari è rimi, è oru romantica, comu "un cavallu rossu", "Yegorushka", "Tsar picciridda".

Affari incù Rodzevich ispiratu la criazioni di e cullezzione d "Poem di u End" è "Poem di a muntagna". In Parigi, ùn ci hè noms de cullezzione vita di marina. Sta famigghia si trasfirìu in u 1928 da u Czech Republic. Si stete Aprima, ma a maiò parti di i so puemi. Marina fattu un vivant soprattuttu traduzioni e serate criativa.

tragedia

A famiglia Scurcola misteru Vanessa (u maritu di u pueta), è Tsvetaeva, ciò chì li pruvucatu a terra move à l 'Unioni Suviètica, in u 1939? Ex ufficiali White, Vanessa, luttà difficiuli contr'à u bulscèvica, di colpu, hà cridutu in i trionfi di cumunismu. Si te ritornu in Parigi cù u cullettivu à cuntrullà u NKVD, quali usi cù u ritornu di emigranti di a so patria. In u 1937, primu ghjunse a figliola di Moscow Marina Tsvetaeva, Arianna (chì fù arristatu davanti à qualchissia altru). Doppu chi Sergei Vanessa scappò, comu hè stata cumprumessi li rilazzioni cu lu NKVD in Paris. Marina è u so figliolu seguita u so maritu à u fini di fà u turnu di una moglia amurusa.

L'urtimi anni di a vita di Marina I.

Li siquenti evenimenti compie a so biografia. Marina Ivanovna Tsvetaeva campa l 'arrestu di u so maritu è figliola in u 1939, si essi lu pueta. Idda arristau sulu cu so 'figghiu George. È u raportu cun ellu, ascella attinzioni troppu, mi pareva, era cuntrastanti. Very tuttu per via di tutti di sta in 'ssi ultimi anni, Tsvetaeva Marina Ivanovna. Brief biografia di e date urtimi anni di a so vita terminated seguenti un eventu funestu. 31 di austu, 1941, doppu vìnniru evacuati a Yelabuga in cunnessione cù lu scoppiu di la Secunna Guerra Munniali, Tsvetaeva idda coddu in u fiume, Kama, in la casa di salone, chì hè statu dedicatu à elli cù u so figliolu. Si mai statu trovu lu tumulu di Marina Tsvetaeva, malgradu i sforzi di a so surella, Anastasia, chì fù riabilitata in 1959, è a so figliola Ariadne (riabilitata in 1955). In d 'aostu 1941, in Moscow, fù tombu da Sergei Vanessa.

Tale hè una breve biografia di Tsvetaeva Marina Ivanovna.

Value creazione pueta

Ci sò interessatu à l 'pueta, par disgrazia, quandu a vita ùn aspettate di ricunniscenza. Idda avia a jiri a fame, è recitals e cullezzione deservedly micca stati assai da i so cuntimpuranei. S'arricorda, parò, Tsvetaeva hè sua unu di i rapprisintanti cchiù mpurtanti di la puisia Russian di u Silver Age. Brief biografia di Tsvetaeva Marina Ivanovna è i so puemi sò incluse in lu Curriculum la scola. Oghje hè puisia, assai pupulari, parechji di i quali sò divintatu Rumanzi famosu, crià a musica. Avà, micca solu in Russia, ma dinù u strangeru passatu l 'amore è a ricunniscenza di Marina Tsvetaeva. biografia Short in inglese, Marina Ivanovna, per esempiu, fù creatu da parechji autori. In i Paesi Bassi, in bezdech, la casa si trova nantu à u muru di u quali sò scritti rimi Tsvetaeva (ritrattu face vede quì sottu).

facts, Interesting da a vita di Tsvetaeva

la vita parsunali di u pueta (idda stissa nun piaciu a parolla, si chiamò lu pueta) da u so travagliu ùn pò esse spartutu. Dunque ci vole à parlà un pocu facts, intarissanti chì anu marcatu u so vita. Marina Ivanovna Tsvetaeva scrissi i so opari megliu sò in amore, à u mumentu di forti spirienzi emutivu.

Parechje rumanzi viulenti era in l 'Marina di la vita, ma solu amore hè partutu à u web a vita di u pueta - hè Sergei Vanessa, chì divintò u so maritu è u babbu di i so figlioli.

li inizià hè coppiu, in i Crimea in 1911. Marina, mentri lu pueta budding, stete quì à l 'invitu di Maximilian Voloshin, u so amicacciu.

Sergei Vanessa in la Crimea finu à guarì dopu à u cunsumu, oltri à ritruvà dopu à i morti di a so mamma. Digià in u 1912, in January, ch'elli si maritaru. À u listessu tempu, figlia di Tsvetaeva, Ariadne. Comunqui, nunustanti lu fattu ca la marina, hè assai apprizzatu da u so maritu, 2 anni, dopu à la nascita di Ali (l 'accussì-chiamatu Casa Arianna) hà gran bottu in un novu rumanzu. È stu tempu chì a donna, pueta è traduttore Sophia Parnok amatu Tsvetaeva Marina Ivanovna. Brief biografia di i zitelli, di sicuru, ùn Huis. Addulurata campa Vanessa a passioni di a so moglia, ma pirdunari. In u 1916, dopu à parechji quarrels è reconciliations, Tsvetaeva infini spizzò, su cù Parnok e riturnò a la famigghia.

Dopu à una riparazioni cù u so maritu in u 1917, Marina datu nascita à Irina, chì hè divintatu una addunari di Tsvetaeva, chì vulia un figliolu. Vanessa participò à u muvimentu di i bianchi, cummattiu cu lu bulscèvica, tantu lassatu doppu la rivuluzzioni, Moscow, è si n'andò à u meziornu, unni participaru a la difisa di la Crimea. Iddu imigratu domenica esercitu di Denikin fù infini, scunfittu.

Cù dui ziteddi stete Marina Tsvetaeva a Mosca. a famiglia puverelli era è avia a vìnniri li cosi di manciari. Tuttavia, à salvà la figghia minori, in a cumpetizione di tutti i so sforzi, ùn pò micca esse una mamma. Ira mortu in un riparu da a fami, induve hà datu Tsvetaeva, sperandu chì u zitellu hà da manghjà megliu quì.

Marina duranti la siparazzioni cù u so maritu firmatu un pocu di più rumanzi, ma dicisi in u 1922 à andà à Sergei Vanessa u strangeru. Digià in lea cù u vostru conjoint, Marina duranti lu piriudu di esiliu in lu Czech Republic scontra incù Rodzevich, chì certi sturiani credi u veru babbu di George, lu figghiu longu-lingua, hè natu in u 1925. Ma subitu si hè Vanessa. Idda ha curputu mittìanu a Marina Tsvetaeva (biografia facts ntirissanti da a vita di u quali avemu discursu), chi finalmenti datu nascita à un figliolu, u so maritu. Cusì, si parti riscattatu u so fattu si 'ntisi, dopu la figghia morse in u Moscow post-rivuluziunariu.

Ghjè u pueta Marina Tsvetaeva. Biography facts ntirissanti da a so vita, speranza, hà pruvucatu u disideriu in u littore à cuntinuà cunniscenza incù stu luminosu i ripresentanti di i puisia di u Silver Age. Cunsigliemu leghje i so puemi. opere veru talentu creatu Tsvetaeva Marina Ivanovna. biografia Short (unni veni chiamatu lu Age Silver, speru pensi) fù creatu in ordine per pruduce interessu in u so travagliu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.