Sports e FitnessArti marziali

"Bigfoot" Silva: ramu Brazilian MMA

U mondu di arti marziali mixte hè piena di una varietà di atleti suprattuttu, chi rapprisèntanu differente i paesi di u mondu. Perciò, u leader di u MMA, nsemi cu l 'Miricani cumpariri dinù è u Brazilians, ca purtaru a lu so di jujitsu Octagon. Rilazione cù e cumpetenze Sciulli à mezu à Hispanics ci sò assai granni drummers. Oghje più è più cumuna sti generalists, pussidennu smetti bè è lotta, è tecnulugia scossa. Nant'à una di ste lingue, chjamatu Antonio ( "Bigfoot"), Silva sarà discutitu in stu articulu.

nantu à u corsu armani

Homme Brazilian nati in u 14 di sittembri 1979. guerilla pàtria hè Campina Grande, induve ellu stà à stu ghjornu. A crescita di u Atleta hè 193 centimeters. Nunustanti la custanti teacher in Antonio falsi allargamentu di e épaissir la manu, pedi e craniu in cunnessione cù i so k esistenti, veni cunziddiratu comu acromegaly (mess di u glándula pituitaria auricular).

carrèra Sports

"Bigfoot" Silva pruvatu a so manu in parechji prumuzzioni MMA, à mezu à i quali sunnu accussì li gicanti as: Eroi l', BodogFight è Elite Numana cumbattimentu (in l 'ùrtimi, ch'ellu era ancu lu campiuni classa kg). Iddu dinò mustrò sè bè in Strikeforce è Sengoku. Issi ghjorni, i Atleta leva a prumuzioni, mener l'mondu - una FFI Dilettatanti, induve u so distinu hè ancora assai unenviable, perchè hè in traccia di licinziamentu.

Palchi in Strikeforce

A prima lotta in i avà inglese defunct urganizazione "Bigfoot" Silva tinia in nuvembre di u 2009. I oppostu ellu tandu a so compatriot Fabricio Werdum, ca vinciu dicisioni i ghjudici di battagghia '(tutti i ghjùdici, cci detti' na rinumata partitura 29-28).

In u secondu di battaglia, u Grand Prix Antonio cummattuta Linguistica Andreem Orlovskim, chì ancu persu u so incontru esordiu in u prumuzioni. Ugnunu sicuru chì a so lotta sarà assai spittaculari, e arcuni di l '' omi a finiri la lotta principiu, ma in rialtà, u esercitu durò tutta riservatu à trè partite, e la vittoria si n'andò à i m.

In lu terzu incontru "Bigfoot" Silva competed cun Mac Kyle, chì pudia superari TKO in lu secunnu cincu-minutu.

Riunioni cù u Last Mpiraturi

In di ferraghju di u 2011, Antonio scontra incù l'Russia Fedor Emelianenko. A prima annata hè marcatu da incantevule all'àutru scanciu a l 'Tigre. Ragione di a so paludosa benefiziu in lu dimensioni di u Brazilian rinisciu a rumpiri lu nasu Fedor. Dopu à una di l 'attacchi, "Bigfoot" guerilla era nantu a terra, induve u Russians avia pruvatu to stifle la ghigliottina avversi, ma Silva rinisciu a scappari da asfissia. Tuttavia, attaccu Fedor ùn hè tantu, è pruvò di purtà fora un cusì-chiamatu Buzzurro - cale dulurusa u so manu, ca lu Brazilian hè ancu capaci à squatté successu.

riunioni urintamentu marcatu lu secunnu passa à u pedi di u brasiliana, doppu nun avìa tutta l annata hè più Emelianenko nfriggìu ellu Bellucci chupa è ancu pruvatu parechje volte à andà nant'à un frenu adduluratu. Cum'è un risultatu, u Russians furmaru un grande hematoma attornu a l 'occhiu dritta, duttura custretti à impedite u mantinimentu di i partita.

"Bigfoot" Silva vs. Overeem - tali semifinals prevista in u Grand Prix, ma u Dutchman fu custrittu a lassari a causa di u preghjudiziu manu simile, u urganizatori facianu una sustituiri, dannu iddi un uccasioni di parlà di l 'American Daniel Vangelu. In stu esercitu, la Brazilian statu cunzidiratu lu préférée pariu cu viata, ma sensationally persu in a prima annata.

Cumbattimentu à i Timberland

L'incontru esordiu in la prumuzzioni ntâ trattazzioni di a pace di l 'Brazilian girava fora à esse assai gattivu - si perdi da KO Cain Velasquez. Dopu à sta lotta fù suvitatu da dui vittori: più di Alistair Overeem è Travis Browne. In un rematch cun Velasquez hè dinò più forte cà messicana American.

Mark Hunt - Bigfoot Silva - sta 'uppusizzioni dinù era piuttostu di dui attacchi. E se a la prima lotta hè un casciuni, chì fù più tardi annullati a causa di u sangue, trovu francese doping Brazilian, u sicondu di battagghia tecnicu indisputable fù cunquistata da i ripresentanti di New Zealand.

Recenti lotta "Bigfoot" Silva hè dinù assai male per ellu. In particulare, in maghju di u 2016 à una simile à i Paesi Bassi, si perdi la stidda search Stefan struve, è à vince u Olandese pigliò solu 16 seconde. Fu duranti stu tempu ch'ellu era in gradu di "zabombit" ventu Brazilian è mandà lu in a Firenze.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.