U sviluppu intellettualeAstrulugia

Big inaudi è Little francesca inaudi in u celu: una lista di stiddi, cumu a trovi, liggenni e descrizzioni

Ci sunnu tanti tanti sò differente. Arcuni di li sò cunnisciuti à tutti. U lucca sà solu una piccula parte di u populu. Ma ci hè un intrecciu di lume di notte, chì hè cunnisciuta da tutti. Stu articulu hà da esse cunsideratu cum'è trova u Big inaudi è Little. Sò carattarizatu da un gran numaru di liggenni. È un pocu di li vi dinù esse dettu. Si duvia dì à voi circa lu cchiù famusu è spertu luminaries, chì pò esse vistu in stu nessu sò abbastanza pupulari.

U celu a notte hà sempre attrattu da a primura di

U cielo, u Big francesca inaudi, Little francesca inaudi, Andromeda, Cross Southern ... Cosa pudia esse più bellu e beddu? Miliuna di stiddi lucenti e velocità, luring à a so menti Capra. Omu hà sempre circava u so postu in l 'universu, sapia cumu travaglia u mondu sanu, induve u so locu in lu, si cria l' dii, o ellu stessu hè l 'essenza divina. Seduta, attornu a lu falò at night è fighjulendu u celu luntanu, u populu hè una sèmplice a verità hè statu assimilated - Ùn brutta stiddi fughjiti à traversu u celu. Iddi sò u so locu lecite.

Ogni notte, li stiddi era u listessu, u listessu pratu. Oghje, ogni persona lu sapi chi li stiddi sò à distanze differente da a terra. Ma, fighjulendu u celu, ùn pò micca dì chì u luminaries sò posti nantu, è chì hè vicina. I nostri antenati pussutu distìnguiri tra li solu nant'à u splendore. Iddi identificatu un nzìgnanu di li stiddi cchiù spertu, furmatu un gruppu di stiddi nta na forma, caratteristica, chiacchiari li la sò. In astrulugia mudernu distingueru 88 sò in lu cielo. I nostri antenati sò cunnisciuti à ùn più di 50.

Li chiamaru sò in modi diversi, li culligamentu cu lu nomu di l 'oggettu (Libra, Cross Lingua, Triangle). Luminaries stati datu u nomi di i miti di mitu grecu (Andromeda, Perseus, Cassiopeia), sti stiddi foru chiamati o animali non-cchiù (leone, drago, Big è Little inaudi). In i tempi antichi, populu mustratu cumplettamente i so pinsamenti, ca veni a lu scopu di lu nomu di l 'corpi cilesti appaghjà. È ùn ci hè nunda di stranu in lu fattu ca lu nomu ùn hè cambiatu à stu ghjornu.

Stars in intrecciu List

Big inaudi è Little francesca inaudi su un cielo da dritta cunsideratu à esse u più famosu è recognizable di i stiddi intrecciu di l 'emisferu sittintriunali. Comu sapemu da a zitiddina, li stiddi di u Big francesca inaudi in lu celu make up u friscalettu - la forma recognizable luci e cu un nomu stabbilutu. Stu sperienze di a notte, i corpi divinu supra lu dirittu hà u terzu più grande in rannizza. In u primu postu semu in tali sò Vierge è HYDRA. In totale, i Big francesca inaudi 125 stiddi. All di li ponu esse distintu da l 'occhiu nuru. List forma sette stelle spertu. Ciascuna di l 'hà un nomu.

Si vutau a so attinzioni à u custellazione Ursa Major. u spaziu mondu senza lu è à pensà hè digià impussibili. Ntra li stiddi in issu intrecciu sò:

  1. Dubhe - significa "u ceppu". Hè l 'spertu stelle in u Big francesca inaudi.
  2. Merak - la stidda seconda spertu. Traducennu idda comu "cuntà".
  3. Gamma Ursae Majoris - significa "anca."
  4. Megrez - traduciutu comu "lu principiu di la cuda".
  5. Aliot - significa "cuda grassu".
  6. Gamba - traduciutu comu "PAGNE".
  7. Benetnash - traduttu iniziu comu "u capu di mourners."

Quissa hè solu parti di li stiddi facennu u famosu intrecciu.

u muvimentu Signature à traversu u celu

Truvà u orizonti di u Big inaudi è i Little inaudi hè abbastanza faciuli. Hè megliu vistu in marzu, d'aprile. Fresh, primavera, notte, ci pò truvà u Big inaudi direttamente lunette. Quandu lume hè altu in u celu. Però, doppu la prima mitati di aprile l 'accùmulu di corpi cilesta diriggennusi luntanu di l' ovest. Duranti u mesi di statina a custellazione movi pianu pianu à a nord ovest. È da u fini di austu vo vi cuntu lu friscalettu hè assai bassu in u nordu. Ci si vi dormir nzinu a l 'inguernu. Duranti inguernu lu Big inaudi dinò Arrìzzati più di u orizonte, principianu dinò u so muvimentu da u nordu di l 'est.

Cambiendu a pusizioni di l 'astri, sicondu à u tempu di u ghjornu

Focus su cumu a canciari l 'insignamentu di u sò di u Big è i Little francesca inaudi in u cursu di u ghjornu. Per esempiu, in February, at night, ci vede trattà u friscalettu falà nantu à u nordu-livante, è in u custellazione matina ti moviri di l 'ovest. U manicu cusì sviluppatu quassù.

Interestingly, u stelle cinque stelle in u friscalettu forma unu gruppu è spustà fora da l 'àutri dui stiddi. Dubhe è Benetnash pianu vai a lu latu oppostu di l 'àutri cincu corpi. Sighit chì in u vicinu avvene vi canadese scoop un ochju cumplitamenti differente. Ma avemu a vidiri ùn hè vulia dì cum'è un cambià impurtante serà nutava dopu à circa un centu mila anni.

U sicretu di li stiddi Gamba è Alcor

L'intrecciu di stelle di u Big inaudi hà una passiunente, coppia, cèlibbri - Gamba è Alcor. Cosa hè bellu? In i tempi antichi, in u sti dui stiddi cuntrullà u canadese sharpness di visione umanu. Gamba - medie-size stelle in u Big francesca inaudi. Next a si hè fattu vede stelle Alcor. A persona chì hà bona visioni, senza difficultà vede i dui astri, è viciversa, una persona cu lu poviru vista ùn guarda in lu celu dui luminaries. Ch'elli vi parenu à ellu un Islande luminosu in lu celu. Ma i dui astri sò scumpìgliu cù un coppiu di misteri maravigghiusu.

A occhiu nudu ùn pò vede particularità à elli. Sè vo mandà un cannucchiali à Gamba, avemu ponu vede dui stiddi 'nveci di unu. Iddi sò conventionally lassatu Gamba A è Gamba B. ma chì ùn hè tuttu. Quandu Analisi Oghji à palesu chì Gamba A hè cumpostu di dui astri, è Gamba B - di i trè. Sfurtunatamente, u lume, notte hè tantu cacciatu da a terra, chì ùn i dispusitivi òttica sò capace à se rendre à elli, per esse in gradu di palesani cumplettamente u sicretu.

Li stiddi di Ursa tagliola Minor

Dui stelle in u muru seau hè ancu chjamata un stacciatura. Stu nomu Merak è Dubhe ricevutu perchè, avendu più di li una ligna drittu, avemu cullatu contru à a stidda pulari in u custellazione Ursa Minor. Stu sperienze di luce notte, hè chjamata dinù sizioni. A lista di stiddi di Ursa Minor custellazione include 25 nomi. Si pò vede cù a occhiu nuru. Si deve identificà quelli chì sò pupulari. In più, sò assai forti.

Stella Beta Ursae Minoris. In lu periodu da 3000 aC, à 600 AD sirvuta comu un repère di marinari hè u lume chì include u custellazione Ursa Minor. North Star indica u sensu di u Pole u Nordu. Also canusciutu intrecciu luminaries prisenta Gamma Ursae Minoris è Yildun.

A assai longu tempu ci era nimu nomu cumuni

Custellazione Ursa Minor hè furmatu com'è un friscalettu - quasi comu lu Big francesca inaudi. Finici, certi di i migliori marinari di li tempi antichi, usatu u listessu intrecciu di stelle di u prugettu navigational. Ma i marinari Grecu hè più propie à u Big francesca inaudi. L'Àrabbi, videndu in lu baricentru Little francesca inaudi, u indiani - un scimmia, ca teni la cuda di lu centru di lu munnu, e girannusi versu. Comu si pò vede, u sensu generale accettatu e lu nomu nun era longu, è ogni nazione, avia vistu in u celu a notte hè calcosa u so vicinu è facili capiri. Cosa àutru pò dì circa stessi custellazione u Big inaudi?

Liggenni di a custellazione. stelle Dubhe

About intrecciu di stelle di u Big inaudi è Little inaudi andat gran numaru di lighjendi è foli.

On la stidda cchiù spertu Dubhe in u custellazione di u Great Bear Spassighjata seguenti una cridenza. Figliola di u rè di Lycaon, bella Callisto hè unu di i caccia di la dea, Artemis. Patri Zeus cascatu in amore cun Callisto, è hà datu nascita à una picciottu Arcas. Duranti stu moglia ghjilosi di Zeus, Hera girava Callisto in una soma. Quandu Arcas crisciutu e addivintò un cacciadore, ch'ellu attaccò u chjassu di l'ours è fù s'appronta à curpiu la bestia cù una freccia. Zeus, videndu ciò chì era ricurrenza, ùn permette l 'assassiniu. Era quellu chì si ne Arcas in una soma menu. Signuri di lu celu li ha misu a lu celu, di la matri e figghiu eranu sempre inseme.

Legenda di un picculu intrecciu di stelle

Ci hè una legenda di u custellazione Ursa Minor. Hè cum'è seguita. Sceltu u so figliolu di u so babbu, Zeus lu Grecu diu Cronu, chì era famusa pi lu fattu ca si manciava i so figlioli, a so mòglia Rhea arrubbatu un picculu zitellu è purtatu in la grutta. In più di capre, Baby breastfed dui ninfi - Melissa è Gelis. Per issu si cunzigna. Zeus, quannu addivintau lu capu di lu celu, li girava in una soma è misa supra lu celu.

A legenda di l'apparizione di a versione custellazione di orbi da Groenlandia

Cuncirnendu Albania hè una legenda chì vede u custellazione Ursa Major. Mitulugia è la storia di 'stu nessu sò abbastanza pupulari. Ma lu cchiù granni pupularità ntra li Eskimos te na storia chi dici di tuttu. Ci hè statu ancu pruposti chì sta legenda - Ùn junior, è a verità. A casa di neve nant'à i limiti di Groenlandia, ci era un gran Eriulok cacciadore. Campava in un capanna, sulu, comu iddu era tamanta, cridìannu ca iddu li megghiu a lu los. Chì hè per quessa ch'ellu ùn vulete cumunicà cù altre feritu tribesmen. Per parechji anni, è si n'andò à mare, è rinnutu cù una ricca spòglie. A so casa era sempre assai di manciari, ogghiu segnu, è i muri di a so casa, èranu doti cu li scorci di li megghiu walruses, sigilli, è sigilli. Eriulok hè riccu, piena, ma abbannunatu. È sulitudine appoi addivintau nu carricu di na granni cacciadore. Iddu si misi a fari 'amichi cù altri ghjacari Eskimos, ma ch'elli ùn vulianu a me' affari cu parenti tamanta. Apparenza, nun assai li fattu in tempu a causa.

In la disperazioni Eriulok si n'andò à l 'Uceanu Indianu, è chjamò u signura di lu mari profunnu, l' dea, Arnarkuachssak. Iddu a so dettu ellu stessu, è u so addisperu. Dea prumisi a aiutari, ma invece Eriulok avutu a purtà a so un friscalettu di Miele a magia, chì sò vultati à a dea di a ghjuventù. U cacciadore accordu è si n'andò in un 'isula luntani, trovu una grotta custudia da un tassu. Doppu assai agunia, iddu lulled l 'animali di a furesta, è hà arrubatu u friscalettu cu frutta. A dea micca statu burlatu da u cacciadore, e cci detti 'na muggheri, e in canciu ricevutu un magicu frutta. Dopu à tuttu u aventure Eriulok moglie è divintò un babbu, di un grande famiglia, la nvidia di tutta l 'vicini in u spaziu. Cù riguardu à la dea, hà manghjatu tutti i frutta, rejuvenated da una coppia di centu anni, è a cilibrari, ittau un friscalettu viotu à u celu, induve hè pigliatu à machja, e lassò attaccatu.

A legenda cunt di u bè è u male

Ci hè un altru liggenna assai attaccati, chi subisci lu custellazione di Ursa Major è Ursa Minor. In passatu luntanu-luntanu, li muntagni e ravines, hè un paesi strasurdinariu. In stu stabilimentu abitanti di una grande famiglia, è si hè cultivata figlia Aina. Welcome sta donna hè nimu in lu vicinatu. Una mane, nantu à a strada chì và à u paesi, ci hè un carru scura. cavalli neri eranu in lago. Supra lu carrettu era un omu, è i so panni era scuru. Iddu fu Grinning, amused e volte, rirennu. Supra lu carrettu era cellula scura in cui ncatinatu situatu Bear White. Di bestia ochji vultulata paludosa làcrime. Tanti paesi in còllera: Ùn s'affrunta di tali un grande omu cale scura u catina picculu biancu Teddy Bear, turmentu, è u mock. People stati ingannati, però, ma su e parolle ùn ci vai.

È solu quandu u cistella ghjuntu di punta à a casa induve hà vissutu Ain, tipu ragazza francese a so chjuse. Aina dumandatu à lintà l'ours. L'omu sapissi ballari, è disse chì vai, si quarcunu avissi a dari a picca ours i so ochji. None di i residenti ùn avia pensatu à fà lu, fora di Aina. omu Black accordu di lassari lu cuteddu in cambiu d 'ochji di u ragazza. È Ain occhi annurvau. ours pulari vinni fora di u muvimentu è i lacrimi di a so ochji cessatu di purtata. Lu carru cu li cavaddi è un omu noir fusi in aria, è u cuteddu pulari ferma in u so locu. Andò à l 'Ain, chì fù a chianciri, detti in li manu di' na corda attaccati à u so coddu, è purtatu i nosci attraversu li campi, prati. Paisani fighjulà li fà fora comu un cuteddu cucciolo biancu gira in u Big francesca inaudi, è Aina gira in un picculu biancu Teddy Bear, è inseme si vai a lu celu. Dapoi tandu, persone vede elli, arrivannu di u celu inseme. Ci sò sempre in lu celu e ricurdari populu circa u bè è u male. Quì hè una legenda ammunimentu famosu Big inaudi è Little francesca inaudi.

Duvuta a lu prugressu persu francese aura di misteru

Cum'è in li tempi antichi, è in stu tempu di a custellazione di aiutà ci andate in u spaziu. Viaggiatura e marinari sò nantu à u splendore è locu di l 'sò truvà u tempu di truvà una direzzione è altri. Ci sò avà menu atta à occupà da u focu, almenu à guardà u celu mistiriusu stella-studded, è ùn cumpone liggenni supra lu Big è Little francesca inaudi, Cassiopeia, Canes Venatici. Uni pochi hà da esse in gradu di mustrà subitu u mudellu di u Big è Little francesca inaudi. Sapemu da i lezioni di l 'astronumìa, li stiddi sunnu assai luntani, è hè a parti di u mondu, simili à u nostru sole.

U sviluppu di telescopes òttica cundottu à un numaru di scuperte, di i quali i nostri antenati micca stati cunnisciuti. Ma ciò à dì, l'omu hè pussutu andà ancu nantu a luna, à piglià analise di a tarra lunare è bè di vultà. Science tirava lu velu di fucosu è i misteri chì per parechji seculi cupertu i corpi cilesta. Ancora, avemu sneak caminava in u celu, cerca di sta, o chì custellazione, e vede in li li stiddi lu friddu e lu cucciolo ours pulari, o un Groznogo Lva, o Canadà, rossu nantu à a superficia di u divinu. Pirciò, assai piace a gudiri puri di nuvuli la notti, chi sò vedenu sùbbitu varietà di luminaries, u so cumminazzioni cu iddi e nessi.

cunchiusioni

Sta rivista interrugatu a custellazione di u Big è Little francesca inaudi. In lu celu di truvà li ùn hè micca difficiule. E, più di tuttu, ognunu à u so tempu era prova à fà. È certi, è avà, fighjulendu u celu at night, circannu a Piatra lu friscalettu.

Spirammu ca sta rivista à dì tù assai di sta famosu insemu di tutti: friscalettu E comu lu custellazione di u Big è Little francesca inaudi, chi stiddi sunnu parti di lu, ciò chì hè carattarizatu da liggenni, ecc ...

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.