Food e bevandeRicetti

Best crema. éclairs crema ricetta

Per quelli chì amuri Mangiare Ricette e pasticcini pruduzzione soia, sempre impurtante hè a capacità à fà prestu sala, Pane, i cookies, o gelatina. In ordine per curà i so passi amatu diliziosu Pane, vi basta u laziu di còciri machja è sottumessu uriginale patented di i prudutti di stu prugettu.

Per esempiu, ùn sapete chì u pani, pasta si pò manghjà micca solu tradiziunali, ma assai diliziosu pasticceria crema - eclairs, ma dinù fà u tartlets incù parechji fillings: insalate, pesciu, manghjà, zucca, etc.?

À ornate la tavula la vita uriginale è serve à tè o di caffè, crema Pane cù differente Ghiaccio, tu pronadobitsya stessa ricetta pasta pasta.

Cusì, per un choux mpastata 'ncasa-cottu, voi vi tuccherà 100 grammi di margarina o di burru, 150-200 grammi di farina, medità una cuppa di l' acqua, ¼ teaspoon sali, 5 ova. Crema ricetta MdM in parechji mistresses pò differ còciri megliu dopu à cucina u fine di fà di sicuru ca l 'eclairs arrivare a forma dritta, cavità, è ch'elli ponu Stuff.

In un picculu cunillu bois una certa quantità d'acqua in lu ricetta, aghjunghje u sali è oliu annuncià. Mettimu in un picculu focu, è purtà à una bollari. Technology di a preparazione di choux e crema, hè u listessu: oltri a lu culinaria muddica, solu u latti, s'appronta a crema. A ricetta di u test di capiri chi mentri u cunillu cu 'acqua e ogghiu supra lu focu, a bollire, avete a còciri a ova di inizià li alternately à l' batter. A stu finiri, ogni ovu deve esse lavau appaghjà la cù drink, risciacquare e, jornu, sopra u cuppa o di vitru, per vede s'ellu si hè fresca, s'ellu hè lesion ch'ella sanguinosa, o altri difetti. Quandu l 'acqua boils kstryulke subitu vin in lu mondu mixer di farina, e poi move finu à a sparizioni di lumps. Giustu preparatu e crema. A ricetta di u so preparazione hè dinù custanti pruvuchendu a evitari la criazzioni di lumps. Quandu mpastata arricavata rifredda à 70 gradi, avemu principiatu à entre in lu in unu da un ovu. Pi fari lu pani si vutau fora "dritta", hè necessaria to rub ogni ovu nzinu a liscia. Cù tutti li novi ovu vi mmiscari assai di più difficiule, è sarè viscosu è densu, ma hè ghjustu un segnu di kachesvtennogo choux. Sè l 'mpastata arrivare troppu liquidu, ci hà da passà nant'à un linzolu umaghju, è i prudutti fatti di lu vi lingual fora di qualità lu poviru, a forma irregulare. Pirciò, intricciatu, u pani, à pruvà à definisce a so cuerenza: sè vo 'aghjunghje grande, uova, pudite bisognu di unu di menu.

Quannu lu pani hè prontu, spazzola cù una magre palori di na pruvinenza algeri la padedda è locu si u cucchiara (o siringa pasta) vostru mpastata. Da nutà chì u pruduttu da cresce trè volte, cusì lascià una distanza mezi trà u Pane. i prudutti finitu vi pò facirmenti cacciatu da l 'na padedda, hannu drentu una grande cavité, a superficia d' oru liscia, fondu nervanoe.

Avà vi pò principià à appruntà a crema. A ricetta di u so preparazione hè sèmplice: in vugghiuta latte dolce, vin pianu pianu in u mischiu ovu-di farina, è pruvuchendu arricchisci, purtà a épaissir. A crema fatto pò aghjunghje u sunca, allura vi dariti 'na crema di castagna. crema, oliu ricetta hè dinù truvà prupizia di éclairs, ma u so preparazione hè u sapè fà è capacità à trattà u batch è à cunnosce i proprietà di burro se la zotta cun sciroppu di zuccaru di più chè hè nicissariu, si gira in un buttermilk duci e l 'Fraction oliu matinu. Per quessa, per a crema éclairs, la ricetta di u quali ùn avete ancu "skated", hè megliu à ùn aduprà. Priparà la crema, chi voi fari megghiu. Stu pò esse un oliu, crema incù u latti estrecho cottu, una messa prutiìna-di zuccaru, oltri ca comu 'na crema strata.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.