Arte e spettacoliMusica

Barcarol - hè un generu folklore, o hè sempre profesional?

Da tempu immemorial, in ogni pezzu separatu, i so tradizzioni evuluti, chì preoccupa micca solu a vita di u ghjornu, ma ancu parechji rami d'arti. Di sicuru, l'Italia hà assai patrimoniu culturale è a so famosa regione Venezia. In l'estensii di sta cità, chì si stendi in l'area di l'acqua di a baia è di numerosi fiumari, nascìu genaru vocalu-instrumentale nova - barcarole. Questu hè un tipu di canzunetta à u gondolier, chì, secondu a legenda, sempre canta, mentre esce u so drittu.

Un pocu di storia

Dopu à u mumentu chì Venezia criscinu solu nantu à l'acqui, e numerosi barche cuminciaru à curru trà e casali, una nova professione appariste in a cità - u gondolier. Una persona chì vi parechji turisti è i lucali in u so barca per divertimentu o cummerciale, sempre hà cantatu una melodia tipica italiana, chi era prestu chjamatu "barcarol". Puderia esse canti cum'è e parolle chì spessu spessu l'esencia di a vita di questi persone, è cum'è simuli melodies chì anu intesu nantu à unu di i vucali vocali. In ogni casu, era sempre piacevule à i passageru à sente à u gondolier, è pocu à pocu a so popularità, a creatività micca escritrice acquistate status ufficiale. À u principiu di u seculu XVIII, quasi tuttu u mondu hà sapiu ciò chì era una barcarola.

A canzone più inghitzau di l'era Romantica

In u 18u seculu, i canzone di i gondoliers veneziani cuminciaru a prisenza nantu à e pagine di i dizziunariu musica. In u XIX sèculu, ogni musicista o cumpusituri di prufissià sapia esattamente ciò chì era di Barcarola. A definizione hè tracciata in quelli anni, è in a listessa manera hè ghjuntu à i nostri ghjorni. Dizionari Musicale dicenu chì u genre musicale hè folklore, chì hè di origine veneziano. Caractrenziu da u cundimentu liricu, u sentimentali è melodicità. Hè propiu chjaru chì a barcarola hè una canzone chì hà un ritmu standard micca - 6/8 o 12/8. Sicondu i prufiziunali, un tagliu sensu musicali ricurdeghja à i sguardi di scacchià nantu à e ondi. Hè u più mediu è à u stessu tempu permette à a cantante per liberà sensu à u performance.

Song gondoliers in l'opere di grande cumpusitura

I fiori di u generu musicalu cariu nantu à a piccula di l'era Romantica - in u XIX sèculu. In questu piriu, i so capulavori sò stati creati da quelli famusi famosi chì Schubert, Chopin, Grieg, Ian Gall, Mendelssohn, Weber è Rossini. Nanz'à i nostri cumpagnie di brillanti paisani chì anu creatu ind'u quadru di stu stili musicali, devi esse citatinu Pyotr Tchaikovsky, Sergei Rachmaninov, Nikolai Rimsky-Korsakov. Cumu pudete sente di e so opiri, sapi sicura chì u barcarocu - questu hè unu di i ghjochi più romantichi, dispusivi è tocchi. E perde a so creazioni ora, pudete sente alcuni nota, diventendu a bellezza è a unicitati di arpeggios è accordi.

Listen and enjoy

Scupremu chì barcarol hè da un puntu di vista prufessiunale. Avà avemu una lista di i opere cchiu famusi chì vi permettenu di sèntelu è capisce cusì stu generu sona à un esempiu illustrativu. Simplicu in l'esecutà è à a stessa cose incredibile bella hè a barcarola di Petru Tchaikovsky, chì hè inclusu in u ciculu "Staasons, July". Una altra canzone di u barca, chì fù scritta apposta per u pianinu, hè a creazione di Frederic Chopin - op. 60. Per questu instrumentu string-string hè ancu scrittu u so barcaroles Rachmaninoff, Bartok, Foret è assai altri geniuses. Ma in l'interpretazione di i formi è ancu una orchestra sinfoniali pudete sente a barbarola di Glinka, chì hè chjamatu "U celu blu". Per chœurs, Franz Schubert hà scrittu u so barcarol unicu "Gondolier".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.