News è societàCélébrités

Attrice Lyudmila Krylova: biografia, la vita parsunali, photos

Avà u attrice Lyudmila Krylova ùn cumparisce micca à spessu in u televisiò. By so cuncursu, pruposte Decisive di u Issa in una bona prughjettu ùn vene, è hà i dipinti mala ch'ella ùn vulete cumpariri difinitivu, prifirennu à sparte u so talentu ricitazzioni da a lu pubblicu teatru "contemporanea".

Tutti i so tempu pesca hà devotes à i zitelli è figliulini. Idda ùn piace à divintatu cusì pupulare in recenti spettacolo cultura, induve tanti pirsuni famusi vanta a so vita pirsunali. pudori Natural ùn permette u caratteru L. Krylova fà subtleties la vita parsunali di vede pubblicu solu a faciti lu pubblicu.

Zitellina è Bovisio

Lyudmila Krylova hè natu in lu 1938 in una piccula cità gavàmi. So zitiddina pussutu esse cunsideratu felici s'ellu a l 'età di nove hà persu a so mamma. Quannu idda murìu, Lyudmila in u stessu, prifirennu portu a 'amichi a sucetà. U ragazza statu liberatu libri, lettura, chi idda cci inchì tutta a so vita.

Si pigliò una pochi d'anni Ludmila, à ritruvà da la morti di so 'matri. Idda misi a pinsari più di ciò chì aghju avutu a mio vita. U primu seria pinsamenti circa a so carriera ricitazzioni fù visitatu, quandu unu di i diploma di i scoli hè capaci à scrive in un istitutu tiatrali. E poi Lyudmila, troppu, dicisi à pruvà a so manu, a strata agiscenu. Spiciarmenti si per parechji anni, impastughjata in un cerchju tiatrali la scola. L. Krylov bè, dopu esami graduation in Teatro School M. S. Schepkina.

riunioni fatali

A prima riunioni cu Olegom Tabakovym hè quandu idda si messe à u salone di u pùblìchi, è ch'ellu hà avutu in u teatru "contemporanea". U so ghjocu hè tantu un colpu da u figghjola chi Tabakov divintò un trattu idolo per ella, a chi un ghjovanu Ludmila in amore senza fideghja daretu. Era tandu chi ci hè una vulintà di mostra di u mondu chì ci hè una bona notte.

Lyudmila Krylova, biografia quali pudia essa statu sfarente, avìa lu micca stata chì riunioni, per qualchì mutivu eru sicuru chì a so vita hè periculu culligatu. Idda avia un sognu à scuntrà u ghjocu cù i più Tabakov, chì, senza sapè la, in la prima riunioni truvatu u modu di vita Ludmila. Idda cumminata i so studii, u travagliu di u Tiatru Maly, cuminciò à agisce in filmi.

È in u cosita "Storie di Lenin" u so cumpagnu era autru all'ultimu chi, comu Oleg Tabakov. sonniu preziosu hè ghjuntu è veru. Lyudmila Krylova ùn abbiari i so ochji, amare. Forsi fu a so sincerità è vìdenu è impressiunatu Tabakov. U so raportu hè evulùtisi dapoi u primu ghjornu. Iddu stava in una piccula stanza in u centru di a capitale, è si hè subitu chì cunniscia i so raporti assai seriu, prestu si trasfirìu ddà. Nanzu di li aspittava per assai di prublemi, ma tandu a vita era pienu di amore è felicità.

Per un longu tempu u coppiu stava un matrimoniu civile in u listessu appartement cumuna, induve à una stanza Tabakov nanzu u scontru so avvena moglia.

"The càmera in un Box"

Certi di l 'ambienti è Tabakova Krylova dettu chì Lyudochka ùn hè à tutti in u so ghjuventù na signura ghjovani naïveté, chì vulia a cumpariri. U so matrimoniu ùn avaria pussutu piglià postu si micca di i so pirsiviranza è straightforwardness, chì coexisted incù u naïveté è inexperience. Idda dissi quasi subitu tutte e classe ch'elli Oleg avà u maritu è moglia. U listessu hè dettu è Lyudmila babbu, direttamente à a prisenza di Tabakov, quandu I prima pigliavanu a casa, i so parenti. Iddu vinni scunvurgiuta da sta frasi, ma l 'ochji firucia taliò fissu cu' amuri veru, è cuntrariu a la birrerie ùn diventà.

Allora Lyudmila Krylova incinta. E lu esami ultima ch'ella avia a pigghiari, pigliatu da a fini di toxicosis, in l 'ultimi mesi di gravidenza. Un figliolu, Anton. È solu dopu à chì Tabakov fattu un offerta furmali, ma hè assai spuntanea. Si pruponi chì si pigliatu un tassì, vai a lu registrar è firmatu. Stu evenimentu-longu libaru hè celebrata da tuttu u persunale di u teatru "contemporanea". U matrimoniu hè simpaticu, ma sempri 'amichi buffu è homme missi una grossa maravigghia di lu canadese groom. Misi la càmera in una scatula grannissimi, attaccatu un nastro rossu è presentati Tabakov.

difficultà

Ma nun tuttu fu simpricimenti agiscenu in la vita di un coppiu di successu. Buy varri finu à ch'elli ùn pudia. Iddi cuntinuvatu à campà in sacrificatu sala cumuna, induve l 'anu vissutu luntanu da a so, chi sò pigliatu di Anton. Vergogna cumplessità à spessu arrabbià Tabakov. Compiu Lyudmila Krylova, un attrice à ddu tempu assai pupulari, si n'andò in u giru, è fù furzata à lascià u so figliolu cù u so maritu. Agghicannu a Palermu, idda vitti la furia Tabakov, ca desi a so zitellu "la fami e di friddu". Eppo aghjuntu: "More cusì mai fà!"

Second Wind d 'amuri ...

Quandu, in u 1964, Oleg Tabakov a l 'età di 29 anni, subì un attaccu di core siveri, si capissi quantu cci piaci a so moglia. Lyudmila ci hanu datu à sughje è hà suppurtatu. Puru idda stissa hè unbearably dura à esse messu trà maritu chjinatu, figghiu e lu tiatru. Dopu à un periodu difficiuli passatu, u so raportu paria a sò degenerated. Amore autra baruffa cù ligatu vigori. Era tandu (1966) nascìu a so seconda zitellu - una figliola, Alexandra. Lyudmila Krylova, biografia, la vita parsunali chì ghjustificà comu frati era Oleg Tabakov, si n'andò daretu à l 'vittima. Dopu à un forti prima Cartagena, secunnu gravidanza pussutu fini di a so morte. Ma ella, ùn pudia rinuncià a brama di dà figlia figliolu di u maritu.

Affair

Doppu ca, Lyudmila Krylova, un attrice chì pudia ghjucà più parti, hè diventatu quasi tuttu u so tempu à dà u cura di i zitelli, è u maritu. Work receded. Ma Oleg Pavlovich, da cuntrastu, ùn avemu tempu di la famigghia. Iddu spariti di jorna e li nuttati u mistieru. Duranti lu jornu - in la "contemporanea", e at night - in "Snuff". Allora, in u tardu anni '70, lu niputi sò micca sempre ricevutu u statutu di u teatru, ma palchi aghju digià amparatu. Anchi si critica Tabakova indirizzu da capi quale vulete à travaglià cun ellu, hè abbastanza. Iddu nun ricusatu. I cuncerti hè accadutu più di notte. Chì hè quandu u "inglese snuff-scatula" è principia à vene schoolgirl Marina Zudina, chi poi divintò la secunna muggheri di Oleg Pavlovich.

Marina digià avutu una ragazza sìngulu-sensu: stata preparanu a divintari un granni artista, è truvà un maritu Decisive. Cuminciò à impegnà in "Snuff" Zudina accuminciò a pagari attenti à l 'aspettu brutali Tabakova micca solu cum'è un maestru, ma dinù cum'è un omu. Basatu nantu à u nostru situ scant nant'à stu sughjettu, u rumanzu Oleg Tabakov è Marina Zudina messe in u 1986. Ma unu di l 'ex-teen Marina mi cuntò chì digià un annu doppu essiri lauriatu di liceu, à una riunioni di i diploma, Zudina gloria di Cristu in u so li rilazzioni cu Tabakov. Difatti, l 'esami entrata in GITIS chjamatu Oleg Pavlovich intercede di a so parolla à altri membri di u cumitatu selezzione.

Pride è dignità

Più di tempu, aghju amparatu di i so affari e Lyudmila Krylova. Biography la vita parsunali di sta donna, dimustratu a so tact | naturale perchè nè di u Salentu, ella ùn eranu rispunsevuli di u maritu è a so nova cumpagna, chì u so è i so figlioli tantu duluri causatu.

Idda fu custretta sti chiacchiari circa i so rapporti incù l 'omu hà amatu una ragazza più chè i so trenta anni. Idda cci livava cu lacrimi. Però, di 'na pocu di più anni ch'elli ci nn'eranu. Lyudmila vulia u so zitelli à avè un babbu. Quandu l 'cuppa di pacenzia hè piena, hà prisintatu di divorziu.

Lyudmila Krylova, una vita persunale, di u so stessu hè sempre statu u più preziosu, ùn certej u babbu di u so 'figghi, comu fari tanti altri membri di u mistieru ricitazzioni, ùn marche chiôssà razluchnitsa Marina Zudina. Hè degnu si intornu à issu partitu tema, di novu addimustrannu so nubiltà. È solu ella sapia quantu duluri purtaru a tradimentu di l 'omu hà amatu.

I ziteddi erani à u cantu di la matri ...

Dopu à spiccàvanu genitori, i zitelli - Anton è Alexander - per un longu tempu ùn pò pardunà lu tradimentu di lu patri e lu duluri di matri. Anton anni dopu, a pistari più di rancuri e rilazioni rinnuvatu cù u so babbu. A figlia firmati in sulidarità cu Lyudmila, chì avà chiama ghjudicatu un attu di tradimentu l 'antica di u maritu.

Oleg Tabakov ufficiarmenti moglie Marina Zudina, moglie di avutu dui figlioli, un figliolu di Paul e figlia Maria.

Lyudmila Krylova (vede foto. Sutta) hè assai degnu facia dopu à u divorziu. Ma a stu ghjornu di i so argumenti spiccàvanu - sta ferita unhealed, un nustalgicu di a suffriri entrì da.

Filmographie

Assai genti sapi Lyudmila Krylova - Tabakova moglia, lascendu per Marina Zudina. Perciò, u so rolu in a cosita discrìviri comu un granni attrice talentu. I membri di a più vechja generazione vi ricordu u imagini vivi, si ghjucaia in tali film comu "pari", "Property di a Republica", "The Living e lu Mortu," "Katya, Katya," "vuluntari," "Storie di Lenin" è altri.

È avà, nunustanti lu fattu ca assai di tempu matri amurusa e mammone devoti a cura di i zitelli, è figliulini, Ludmila spessu pare à u teatru "contemporanea".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.