GirateIndicazione

Attractions di Jaipur. Pink City of India

The City Pink di Jaipur - la capitali di lu statu di u nordu di Rajasthan - cum'è pupulari incù turisti, cum'è Agra è Delhi. U Populu ùn pò esse cunfusu cu àutri citati in India, comu lu jornu e la luci di lu suli scinni, si vede una donna rosa, è cuite culore e meraviglia paginatura moderna rigulari.

U ghjovanu capitale

By lu mudellu di l 'India, incù u so storia milla-annata, a cità quasi ghjovana. Si faci micca, è di trè centu anni. Cuminciò à custruisce in 1727, cum'è in l 'antica capitali, a furtezza di Amber, nun c'è cchiù acqua bere abbastanza. Maharaj Dhudhara Sawai Dzhay Singh II pigghiàti 'architettu di u Bengala, entouré i blocchi furma 9 (Town francese antico) muri diffuse. Iddi cci prutetti da nemichi è animali salvatichi. Hè megliu à piglià un caminu di scopra i attrazioni di Jaipur. Cosa ti pò visita? Didàttica, u Palace jántar Mantar da Maharaja Sawai Jai Singh. Stu mpunenti palazzu accupa 1/7 di a cità vechji. Hè nativa grannizza e sfarente diliziu architetturale (in u so stile, titanate multilinguismo arte Mongolian è Rajput), è dicurazioni internu, è u museu, chi cuntene una cullezzione di vestiti, armi, moquette è minioculi. Reale si componi di sistema di i palazzi, pavilions, orti e tempii. Iddu hè sempri à essa di tennis in dui seculi. U bastimentu più impurtante in u - Palace Chandra Mahal. In ella, ogni pianu hà a so nomu. Iddu hè studiata cù apertura specchiu è dicurazioni ciuri. U Populu ùn pò parlerà visità stu cumplessu.

Chì merita attinzioni assuluta

Nuddu si mantene hà primura Di a tali attrazioni di Jaipur comu lu Palace di venti. Ghjè un simbulu repère di a cità, chì hè un patrimoniu storicu è valori artisticu. Hè statu custruitu per l 'altre Maharaja. U so nomu Indian populu corsu, comu lu Hawa Mahal. Hè un palazzu di cincu leccia, custruitu di petra, rosa, hà una facciata, upright. Hè studiata cù Windows, è balconi, cum'è l 'honeycombs apicultori. U balcone hè cupertu cu arcati e cornices attaccatu. Quandu a so moglia si n'andò fora à elli, chì nimu pudia vede elli. Ch'elli ùn campà in lu palazzu. Iddi èranu a permissione di vene à u palazzu di Hawa Mahal è fighjulà à traversu u picculu finestri (Jharokhas) o loopholes chì sò baffle palazzu di i festi, ca foru tinia in la capitali. U più forte hè u caldu, u più fresche è windier era drentu. Quessi i buchi vìnniru nummirati 953. Palace Feature - ùn scalini. Iddi eranu rimpiazzati da e pendite gintili, chi nun hannu un ringhiera. Simple concubines di solitu era a lu funnu. A moglia favourite si ça, cum'è i turisti avà, è ammirata u panorama, tremenda chì aprì davanti à elli.

Vittiru la muggheri Maharajah

Bè, di sicuru, i vechji a cità cù i so palazzi. Prima di tuttu, a torra Capra-Dictionnaire suli, indù, lucido, chì fù revered Ganesh, jántar Mantar, u tempiu Kanak Vrindvan. Hè avà tutti - attractions Jaipur. E poi iddi vìnniru viduti comu na intigrata di u paisaghju urbanu. i turisti Modern pò prènniri cunfidenza cu lu museu "Albert Hall" e vede Galtadzhi (l 'anticu centru pilligrinaggiu, chì hè digià in u paese).

In i carrughji di a cità

Météo distanza à u testu, u viaghjatore vi risponde à u to vacche manera, scimmie, cani giranduloni. Ma avà ch'ellu era quasi vicinu à u scalu esoticu in la parti sittintriunali di la cità - u scimmie tempiu. Hè chjamatu dinù Araucaria Palace. animali curiosu campà quì, in un tempu cusì. Iddi èranu cchiù di dui mila. Iddi arrìari cumunicà incù i visitatori bianchi, patruna di u so cibu è a indiani ùn pagà attinzioni. Circus di risturau pò acquistatu in nanzu, ma ci vole esse difficiuli à tena un saccu chì u scimmia, ùn fù tiratu.

Torre Capra-Dictionnaire suli

Hè u più altu, torre di Jaipur. L'ascesa pigghia setti minuti. Da lu vinutu da u più beddi. In lu sò trovu Pigeons quasi ammansa, chì sò scatuli fattu u so nidu.

Cosa ùn si parlerà

Birla Temple in Jaipur - un spettaculu custruzzioni religiosa micca solu in apparenza, ma dinù per altri mutivi. Custruitu in la fini di 30-IES di l 'ùrtimu sèculu nant'à i fondi privatu di un grande entrepreneur Indian avanzata, era stata fatta à mischjà Induismu incù u so sistemu di Varna è casta, Jainism, li èstiru, è u filosofia di Buddismu, puru rinunziò terrifying di u wildness di u sistemu, casta, induve cuncettu generale Criaturi assenza.

Custruzzioni di marmo bianco, entouré, balconi e Storia. U so entrata, hè sìmili anticu abbitazzioni. Iddu - murale è inturniatu da una Storia. U so trè cùpuli ricuddà falsi. Dintra lu transitions trà li sò studiata cù naturale culurata, gilding, pareti arched, incù distintu scale. Sottu à l 'alta Cupola, hè un vastu, salone, sìmili di i piatti Grecu - un Atrium cù colonne, su tri lati. Deep hè un altare, cù dui s'attrovanu d'oru, fattu da una sola pezzu di marmo. Unu di elli - l 'dea, Lakshmi, chì pruteghji a famiglia è hè u cumpendiu di felicità, ricchizza e pruspirità. A seconda - her attuali riali di Vishnu. Iddu - la masse di l 'universu. Iddu punisci evildoers è prutezzione di u pòpulu virtuous. Cù lu tempiu di lu veni culligatu a lu palazzu, chi hè chjamatu Geeta Bhavan. It timite Lord Krishna, chì hè u VIII embodiment indù, dio, Vishnu e fannu lu so nomu 57th. Terzu tempiu di Buddhists. Si hè inturniatu da orti, verde. Birla Temple Mandir hè studiata comu 'na perla bianca, tempii è i palazzi di Jaipur.

Luntanu da a Jaipur

Dopu à virennu tutti i rosa Jaipur, pudete puru lascià si è vede senza vicinato menu ntirissanti. A lista di "Cose à Jaipur" hè un palazzu, chi tengu in un bellu valle magnifichi, vicinu à u lavu Man Agriculture India. In inguernu (nuvembre dicembre), lu sicca. From May-June, quandu principia i pricipitazioni, pudete vede u palazzu di decoru Ascoli Mahal dunau in l 'acqui chjaru. Si leva a riva l'acqua, e pari ca si crisci direttamente fora d 'idda. Infatti, più di u sèculu passatu, quattru-storia misi nta l 'acqua, è noi vede solu a parti supiriori. Era l 'usciu di statina di u magistrati di Jaipur, custruitu in u mezu di u XVIII u seculu. Nantu à u lavu tanti anatre, ch'elli caccighjavani. Anatre è avà Monacchia u lavu. A na vota magnificu palazzu era ghjustu à u tarrenu. Ma poi vinni lu tirribili estate, è cun ella - la fami. U capu di mette un matrali chì pruibitu a piaghja è chinu d 'acqua. I paisani accuminciò a pigghiari 'acqua di mètudi e stati salvata da a manciari, e lu palazzu cascatu in l' acqua. Si pò esse vistu da una barca o ghjustu nantu elefanti. Dintra lu palazzu visitatori ùn sò dirittu.

tempiu Dancing

Stu Cristu - u zitellu, u figliolu di Shiva è Saraswati cù u visu di un elefante - un assai revered in India. Hè situatu fora di a cità, ma u Maharaja ha misu u so palazzu di marmaru, tantu chì, cherche à t'accumpagna da u so palazzu, pudia vede la statua di Dancing. Oghje ùn hè ghjustu un pezzu museu, un tempiu di travagghiatura.

equitazione, elefante

Strada di l 'Fort Amber, situatu nantu à i scogli di petri, 11 km da a Jaipur, hè nantu à i cullini parched, chì si trovanu attornu à u lavu Maota. Si pò esse arrivatu in u pede, ottene una, jeep, ma più turistiche davanti à un elefante, chì ci parla di l 'antica Razhdzhasthana capitale, o comu si nun veni spicificatu chjamati, Dhundharskoe principatu. A cità furtificata custruitu di biancu spagnola, gialli e rosa, e marmo bianco. Hè spartutu in 4 parti, ognunu di li quali havi na sine. Principarmenti lu cunzidirati Dzhaleb Chowk. Incredibile hè intrutu à traversu una Nanna Solar, o Lunar. Ma davanti à noi vai in la facciata principale, a visita un picculu Siladevi tempiu didicatu fearsome dea kali, l 'imagine di u quali hè una scaghjuli in sti banni. Idda fu particularmenti revered in lu sud di l 'Innia. Calcutta - hè una cità induve tuttu hè pienu di u so cumplessu tempiu. Idda ama u cutidianu offerte (avà pruibita) - caprettu strangulatu cui sangu si deve si hannu un apperitivu à l 'ultimu goccia. Nantu i porti di u tèmpiu, marcatu u so imagine d 'argentu, e drentu leva una statua di a so, chi fù purtatu da u Bengala. Raja Man Singh I cunzidirata a so a so patrona.

In la prima Am capu salle Dining cumunicatu cù i citadini. Da lu vi pò jiri a l 'palestra, induve ci hè una statua di Dancing fattu di corallo impurtente. Tandu vi tuccherà à andà daretu à u scala principale chì cunduce à a seconda, cortile cu culonni. Iddi sò cummigghiatu cù statue di elefanti. In lu terzu piatti hè situatu vittorie Hall (Jai Mandir), i muri di u quali hè studiata cù pannelli, lucido, corona cù motivi ciuri e imagine di nsetti e un tettu mirrored. Sta stanza di pò esse, luminoso, cù una sola cannila. Doppu la vittori deve seguità piacè è piacevuli sintimentu, accussì lu entrata turistica à u salone di piacè. Si passa di Santal, da chì i muri sò fatti cù riccu inlaid cun canella. Da quì vi pò imprissioni u magnificu scenario di u lavu Maota. Quarta piatti custì quartieri i l'donne, custruitu supra lu sistema di curridori. sala di e donne ùn hè cunnessu, è nimu di li sapia chì oghje visitatu u so patronu.

Fort fortezza Nahargar

Pudete cuntinuà à andà à pedi, à circà à u Jaigarh forte, unni, secunnu la liggenna, hè u più grande fucili. E poi, u ritornu à Jaipur, entre la furtizza Nahargar per vede s'è vo site furtunatu, sunnieghja peacocks. Ch'ella leva in un scogliu, è anima in più di a cità rosa. Cù a so vista di i muri, castello di Jaipur hè maravigghiusu. U interni di u bastimentu - salvu. Pudete passanu una bella maria photo, è tandu a strada chì ghjira falà frà i scogli daretu à u capitali.

paesi Etnica

Folk Village Choki Dhani vi dà un 'idea generale di stu paese, chi ha campatu in India. It i turisti vinutu, oltri a la indiani elli, à sente lu Great India, chì hè pienu di stu ghjornu 85% di i paisani. Hè sempre una casa, cumpunuta di divertimentu tradiziunali. At a entrata di i citta sò accolti da u sonu di li carusi e fimmineddi di mùsica ballu in padrona naziunale. Iddi fà u so ballu in u bichjeri di metallu o di unghie. Populu vivu, muvimenti lisu, ballu è tene caraffi u tichju. U numaru di caraffi pò andà fin'à 7 simultaneously. Jugglers è fakirs tandu amüsant i turisti. Qualchissia chì sà inglese, pò sente à i tellers saggi furtuna. Pudete andà à u teatru di umbri, o di una Massage à u prufessiunale u travagliu. Ancu, per qualchì tempu, s'è vo vulete, pudete puru mettiri o di e mani di serpente cun henna. Sè vo sò famiti, vi serà rigalatu à piatti naziunali u piatti sfarente. Ci sò stati rimpiazzati da foglie palma. Poi andà à u stagnu, induve si pò jiri Nautica. È voi pò cuddà nantu à i cammelli, o boi. In stu paese à spessu vene à u indiani, a reghja un matrimoniu. So chì certi i visitori hà da esse in gradu di vede tutti i riti matrimoniu.

ùn pudemu dì chì in sta fine incù tutti i lochi ntirissanti di a Cità Pink di Jaipur. Pudete truvà parechji siti in u spaziu circondu, chi hè bellu, a visita, s'è vo avete abbastanza tempu. Avemu parlavanu circa lu cchiù mpurtanti è pupulare.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.