RilazzioniMeet

As I cunfusu i dui omi di i mio sonnii

I vulemu dì u mio racontu à quelli chì crèdenu in furtuna-storii. Mentre à quelli chì ùn crede - è vi dinù esse bellu. About dui anni fa I si n'andò cù i mo fidanzata à una furtuna. Una vecchia signora statu avissi a èssiri un clairvoyant in u nostru spaziu, e tanti li disse chi a so divi vene è veru. Cù spirienzi amuri mia fidanzata idda handled "u tempu", ha à a so nova raporta è felicità.

Cun mè cum'è ella fumbled per un longu tempu: u cotula e sparnucciatu, è i piantazioni caffè in a cuppa, cunzidiratu, e ponnu spargi. Infine aghju dettu ch'e avissi a terra move à l 'altru a cità, risponde à l' omu di a to sogni, chì hà da esse u solu unu in la me vita, ma in u modu di a nostra felicità serà nfinitu ostaculi chì ci vole in cumpetizione di tuttu, a vìnciri. Cù una risata, dismissing da i divi, I statu misi intra un nurmali vita - u travagliu, in casa.

U divi vene è veru

Sei mesi dopu, I fù aspittassila dumandatu à piglià un postu à unu di i nostri cumpagnia a terra, per ch'e aghju avutu a terra move à l 'altru, région. Family I hannu, nant'à i valori - I si n'andò. I ricurdatu, di sicuru, circa lu saggi, ma dicisi à pari d'una cuincidenza.

Dete un appartement, I hè usatu à u novu locu, è un mese dopu scontra Igor. Lieu, bella, educazione, mediu. I cascatu in amore da u zitellu, è cumprinzibbili! A stu puntu I parlà credi in furtuna-storii di u nonne, è fù truvatu a terra move, montagne, nantu a strada à a nostra felicità. Cateri, sicondu à i saggi, micca longu in vinia.

Na vota ca divinni chjaru chì Igor - Gambler. Oltri a chistu, si deve una quantità Decisive di soldi, chì si deve urgently à dà. Dopu à vedere tutti i so risparmiu piuttostu, I curriri a lu in su l '' altri fine di u quartieru. Ora I capisce cumu fà una cosa pazzi - by tassì si saria sicura.

In generale, in un ruelle scura I fù culpitu u capu è si pigliò lu portamuniti, incù tutti i soldi. Surghjenti, I fr forti mort à qualcosa spertu. Cosa hè accadutu dopu, I nun ricùardu, è Ind'e a lu spitali. Ci aghju passatu dui simani - no money, è ancu Igor mai à mè micca visitatu. Era dulurusi e tristi. In più, hè statu scupertu chì à traversu l 'âme avà aghju una brutta Scar. Dopu à purtata, Ivi a Igor, ma mi dissi chì issu - incù un Scar nant'à a so faccia - I hà micca bisognu. Mio dulori sapia micca cima!

Nantu a strada di a felicità

Genti e parolle di nonne chì Igor - u solu omu di u mio distinu, I bè andò à u sede di chirurgia plastica. Ci d'accordu per aiutà à mè di 25 mila. Ma quantu sugnu I aller arrivare soldi, quandu lu sicunnu pigliò u latrone? In una cità tedesca I Ùn sò ancu avutu tempu à amass 'amichi di dumandà li di piglià sta quantità. Doppu lu spitali, aghju ricevutu un cintesimu - ghjustu campà sin'à Salaries nurmali.

Purtau a taliari di ozzione chirurgia plastica ecunòmicu, aghju principiatu di lana online. No entrate trovu, ma ùn aghju avutu à traversu prestiti serviziu nanu "Burger Zaymer": iddu uffertu à dammi u numeru Bramati di debbitu. U Populu ùn hà bisognu di ogni collateral, o assicureghja, o un pezzu cartulare di i ducumenti, o ancu una riunioni persunale, incù u capu "Zaymera" - soldi scunnisciuti di u mese, li annonce u carta banca. Purtau nun certej lu distinu chi mi seriu pruponini manera à scioglie i ostaculi, I scunnisciuti i sui. I svegliu di 25 mila I vi liste cum'è un Lajos u ghjornu dopu, ma i soldi ghjunti in u mio contu in uni pochi di minuti, è dopu à a merenda I firmatu un cuntrattu cu la clinica di u travagliu di i Scar ill-rire. Just trè settimane - è dinò I sugnu bedda!

Dr. Yura

Needless, chì Igor ste trè settimane micca vinutu da mè? Ma u ghjovanu duttore beddu chi nun lu ncàricu, quasi nun mi manca tuttu stu tempu. Ogni ghjornu ellu purtatu fiori, citannu un "serviziu spiciali" paghendu i clienti, ma aghju amparatu chì i mazzuli ùn sò incluse in lu pacchettu clinica. Citadella nantu à un bon travagliu, è po, da u so nfinitu attinzioni, I ripigghiau assai prestu, è Dr. Jura - cusì I chjamò jokingly - m'hà dumandatu dopu à purtata nantu à una data vera. Di sicuru, a prima cosa I pagatu u "Nelso Zaymerom": ùn esse mezi. È nantu à una data cù Dr. Yuri I si n'andò, è ùn sò Girmania: un omu comu cu è accéder, I veramenti nun haiu mai scontra. About Igor I ricurdatu cchiù - solu intesu chì u casu, ùn avia assai bonu. Ghjesù ùn più hè interested in mè. I sugnu sulu l 'omi cunfusa chì hà cridutu in i tellers saggi furtuna. More I criu I mai sarà. Dopu à tutti, dopu à mè digià cusì l 'omu di a mo sonnii - Yura.

Ilona Savitskaya,

Fundatu in u materiali https://www.zaymer.ru

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.